|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
glad ijs Wim! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehehe, dat zegt me vaag wel iets, maar ik weet het niet meer, zoals wel meer uit die jaren. Een gekkie bij concerten? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het viel destijds wel mee dacht ik.. die titel heeft hij dan ook pas enkele jaren geleden van mij gekregen; Een vage gast in Hilversum (Tagrijn) met een veel te grote bril, iel postuur, viezig blond haar en grote kaplaarzen altijd waar we vroeger veel om moesten lachen. Meer dan vijftien jaar later in een gesprek met ene Staalman bleek dat de kaplaarzen man Martijn heette.. en dat hij een euhm.. zoölogische voorkeur had en daarvoor ook gearresteerd was. Vandaar die kaplaarzen altijd dus.. dat was voor z'n dates naderhand Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik zag hem pas geleden nog bij Anathema... hij ziet er echt fucking creepy uit nu. Hahaha, onze dierenvriend. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Je zal goed begrijpen dat de aanwezigheid van dergelijke personen wel voor een hele sacrale sfeer zorgde.. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 03-02-2015 22:00] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Te gek! Ik heb 'em in 2013 ook nog gespot bij Absu in Rotterdam.. ik was zo gelukkig die avond! [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 03-02-2015 21:59] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: quote: Afgaande op de tweede quote was je inderdaad zeer jong toen je in het BM-gebeuren rolde en heeft het zo'n diepe indruk op je gemaakt dat je er zelfs naar bent gaan praten. Mooi toch, de mate waarin kinderen te beïnvloeden zijn. Maar, euhm, ging dit topic eigenlijk niet over de muzikale verrichtingen van een niet onverdienstelijke Zweedse band (helaas ter ziele)? [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 03-02-2015 22:23] |
|
quote: Nee. Hier gaat het vanaf vandaag alleen nog over bestialiteit.. waar is Hypnos trouwens? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Als je over iets gelezen hebt, kan je je dat ook herinneren, maar los daarvan: mijn punt was dat het gewoon belachelijk is om die jaren 90 black metal shows op te hemelen. T'is niet omdat er een paar randdebielen rondliepen met spikes dat het plots meer true of grim was... Ik ben naar genoeg shows geweest in die periode en om eerlijk te zijn: ik heb zwaardere vechtpartijen op marginale dorpsfuiven gezien en meegemaakt. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Nemesis Divina en Filosofem heb ik allebei nog actueel weten uitkomen. I was there, I know the feeling. En nu gaan we vegen |
|
quote: Als je 15 bent en aan de rand van de pit staat en zo'n echte warrior met malienkolder, paint en vervolgens een christusbeeld in de pit op z'n eentje ziet kapot slaan, I was there zenne. Vervolgens vloog er zo'n stuk van dat beeld plak aan mijn voet. Dacht effe dat ie het zou komen halen. Zo'n actie droegen dan al dan niet bij tot het sacrale sfeertje, de atmosfeer van "je moet nie teveel riskeren of je bent er geweest." Wat rest daar nou nog van? Niets is minder waar. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik ook. Voelde totaal niet grim of grellig en we maakten er ook geen posters van.. Gewoon een cd gekocht in de winkel en gezeur van de toen al zeikerige oude garde aanhoren dat Nemesis Divina toch wel overgeproduceerd was in tegenstelling tot het vuige stofzuigergeluid, Mother North toch wel erg commercieel was, zeker met die clip erbij, en Satyricon haar idealen in de uitverkoop had gegooid. Vond ik toen al droevig gelul. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Bij de Ruddervoorde-shows van oa Marduk en Helheim werden Hell's Angels ingehuurd als security. Je moe nie vragen hoe zwaar het volk en de schrik voor represailles erin zat bij de organisatie. Enkel Hell's Angels, vogelvrij-verklaarden durfden de handschoen op te nemen en in de ring te stappen tegen de true, evil blackmetallers van die tijd. De rest zat thuis voor de buis met een zakje chips en cola naar Goede Tijden Slechte Tijden te kijken. En nu gaan we vegen |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Jeminee man. Satyricon had net lijk één Immortal niet veel vandoen met de Noorse prisoniers en garde (Burzum, Hades, Darkthrone, Gehenna,...) en bewandelde zijn eigen pad. The Shadowthrone was groezelig onderschat in die periode, laat staan dat ze éénzelfde status koesterden lijk voorgenoemden. Met hun epische, medieval sound spraken ze al uit de band en kon er van dergelijke eigengereide zelfverklaarde declaratie uwentwege geen sprake zijn. Kortom, zijn mijn twee favo-BM schijven (samen met Frost), de configuratie is dus volkomen persoonlijk. In één nutshell samengevat, je praat poep man. En je wéét het. Zo. En nu gaan we vegen |
|
Net lijk jou dan. Ik ga achterover zitten, proberen me er niet meer mee te bemoeien en je gewoon zelf dat gat te laten graven. Succes! Je tijd gaat nu in. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 04-02-2015 8:49] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Caron = Rouwend In De Mist? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Als je 16 bent is het heel erg belangrijk true en evil te zijn. Een paar jaar later wordt je volwassen en kijk je er lachend op terug. Waarom is caron niet volwassen geworden? Zoals Ralph al zegt, je bent je eigen gat aan het graven. Mensen vinden je niet stoer, kijken niet tegen je op maar lachen je uit. Je bent een joke. Wordt volwassen. |
|
quote: Oh nee, een huispsycholoog. Wanneer komt die thesis er? En nu gaan we vegen |
|
quote: Net lijk Euronymous declareerde het niet gewenst achtte gerespecteerd te worden door die menschen, houd ik zijn ware kult-ziel in ere Ik word niet. Ik ben. Kult. The joke is on you, geconformeerden. En nu gaan we vegen |
|
quote: Miauwend in de Mist was geen fictief persoon, vergis je niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Zelfs Google Translate kan niks zinnigs van je post maken. Zou je iets meer moeite kunnen doen om Nederlands te typen? |
|
Grap = oud. |
|
Mork Gryning, leuk! Ohnee, toch niet. Eén nummer was wel geinig, die stond op zo'n verzamelaar. Tusen ar har gatt ofzo, ik vergeet een paar speciale tekens op de klinkers. Feuersturm was de verzamelaar volgens mij. [Dit bericht is gewijzigd door Ravnajuv op 04-02-2015 17:00] Hafgufa |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |