![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb nog nooit een metalclip gezien, hetgene wat het dichtst erbij in de buurt kwam, dare I say it, was Korn...Freak on a Leash ![]() ![]() |
|
Heh, true, die smiley sloeg ook meer op de muziek hoor, die clip is wel grappig an sich ![]() Maar ik hoor mensen spreken over clips van Satyricon e.d., waar zijn die dan in satansnaam te zien? ![]() |
|
Op je computer ![]() Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
quote: Hehe welkom in de wondere wereld van internet ![]() Mother North is idd wel een coole clip jah Zenial ![]() |
|
Ah, OK. En die clips worden gemaakt met als doel...? Worden ze bijv. wel in Noorwegen getoond? ![]() |
|
Ze worden verkocht op video Zenial ![]() |
|
quote: Met jou valt te praten ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
Rhapsody - Rain Of A Thousand Flames ![]() Judas Priest - Breaking The Law, eveneens geweldig ![]() Manowar - Blow Your Speakers (ontzettend fout :D) Ik geloof dat ik hier een beetje uit de toon val, maar dat boeit me niet, verder is One natuurlijk ook een mooie clip (en een stuk serieuzer), en dat er zijn er nog wel meer. Immortal is ook altijd wel leuk (Blashyrk, Grim And Frostbitten Kingdoms) :D Verder kijk ik niet veel TMF e.d. maar de clips van Tool en Rammstein zijn in het algemeen behoorlijk goed ja ![]() NP: Savatage - I Seek Power For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
Jailbreak 74 van AC/DC is wel melig One van Metallica is gewoon vet (Maar waar komen nou die beelden vandaan? welke film(s)?) Return of the Warlord van Manowar is ook wel geinig De meest brainwashende is die wel van God Dethroned - Under the Golden Wings of Death ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Pantera: Cemetary Gates Alice In Chains: Rooster Skid Row: 18 And Life ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei ![]() |
|
De beelden uit ONE komen uit de film Little Johny got a gun of iets dergelijks Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! ![]() |
|
quote:ja ik ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Jeugdsentiment. ![]() ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: Die is al lang bezet en heeft zelfs een zoon van acht jaar. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: edit: hier stond een [licht overdreven hormonaal gestuurde reactie] [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 26-11-2002 20:57] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Werd vroeger wel eens in De Blokhut gedraaid, kregen meteen alle gasten een knal voor hun kanus van hun vriendin ![]() ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Waar haal je dat vandaan Beli? ![]() |
|
quote:ken mij dat schelen ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: En aankomen ook ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Metallica - One Guns 'n roses - November rain (geen metal wel zeer goeie clip) Six Feet Under - The day the dead walked ![]() |
|
Twizted - We don't die (check allen uw Kazaa) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
De clips van Immortal, Vader en Mother North idd van Satyricon zijn vet... ![]() ![]() Oh ja, en Norturna van Moonspell heeft ook een geinig verhaaltje in zich.... beetje cliche (geesten), maar wel sfeervol. ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
Iemand op de Blegische TMF, al Panchrysia-Creation of a mortal spirit gezien?.. niet echt groot budget maar toch leuk.....maarre ze mogen ff stoppen met m te draaien nu...t wordt saai I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Green Jelly - 3 little piggies!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |