![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Morbid Angel-Blessed are the sick/leading the rats ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Vanzelfsprekend 'Call Of The Wintermoon' van Immortal! ![]() ![]() |
|
hahah ja bijna!! ![]() ![]() |
|
Celtic frost - circle of the tyrants Stond hier al eerder, maar goed. De clip staat op http://www.celticfrost.com/main.html , multimedia. Zo hoort het! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
![]() Ach, ze waren nog zo jong... ![]() Ik vraag me toch af of die Kolgrim zich later niet doodschaamde, met die heksenmuts enzo... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 12-08-2005 10:00] ![]() |
|
quote: Ach vroeger waren er wel meer dingen dom. Als je die strakke stetchbroeken ziet van toen, en die kapsels. Ik heb het over de trashtijd ![]() Ik heb nog een videoband met 4 uur lang metalclips erop. Zitten erg gave tussen. Met dank aan Grey toendertijd, met wie ik de band heb samengesteld. Er staat oa een clip van Dismember op, die erg gaaf is. Weet de naam ff niet meer. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Gelijk heb je, maar dat is toch anders dan met een heksenmuts uit de feestwinkel op je kop door het bos banjeren - en dan ook nog accepteren dat zoiets gefilmd wordt. ![]() quote: Gokje: "Dreaming In Red"? ![]() |
|
quote: Je kon ook Casket garden zeggen ![]() Maar Dreaming in red bedoel ik ook niet. Dat is met die kettingen en die vent die erg angstig kijkt. Ik bedoel die clip met al dat bloed. 1 van hun is dan jezus. Trouwens de clips van My dying bride zijn ook mooi. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ken alleen de clip van The Cry Of Mankind, dat vind ik wel een aardige clip maar niet bijzonder. Ik vind de clips van de Foo Fighters btw altijd erg vermakelijk. (ik kan zo 123 geen mooie metalclips bedenken ![]() ![]() |
|
Die Dismember clip met al dat bloed is "Skinfather" ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:idd. helemaal mee eens. ik vind de clips van Iron maiden wel grappig.. bv. bring your daughter to the slaughter Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Twisted Sister You Can't Stop Rock & Roll vanwege de start.. stoere mannen hahahaha! Uiteraard ook We're Not Gonna Take It en I Wanna Rock. Niet vergeten Judas Priest met hun Painkiller en Amon Amarth met hun live versie van Death in Fire ![]() ![]() |
|
Bathory - One rode to Asa bay is briljant ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Wat dachten we van 'Parabola' van Tool? (ja, ik weet dat Tool an sich al genoemd is, maar niet al hun clips vind ik even mooi en deze springt er voor mij toch wel uit ![]() ![]() |
|
zeker!! ik vind persoonlijk I monarch van hate eternal ook erg vet!! (op die gast die op een schedel staat om terossen na!!) vette shots van de band ensu ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: ![]() A sea full of suffering (of zoiets) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Michael jackson - thriller Ik weet nog goed dat die clip voor het eerst op de nederlandse tv was te zien, bij countdown was dat. W.O.W. ![]() Nog steeds erg gaaf, maar er zitten dan ook zombies in de clip. ![]() |
|
quote: ik weet het ook nog goed ![]() ![]() ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Ik zei toch ook niet, dat het héél héél erg lang geleden is. Die clip is uit, pak 'em beet, '82 of '83. ![]() |
|
Bolt thrower - Cenotaph Lekker chaotisch, doch heersnummer ![]() ![]() |
|
quote: precies! de renaissance! Ik weet het nog goed, met die familie da medici uit italie ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Heui! ![]() Bedankt voor de tip! Ben deze clip en Into The Crypts of Rays meteen aan het downloaden. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |