![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Morbid Angel - God of Emptiness Meesterwerk, zowel compositie als clip. Morbid Angel - Rapture De clip is niet zo complex, maar toch met de zelfde sfeer als God of Emptiness. Vet numnmer natuurlijk. ![]() |
|
Mother North van Satyricon vind ik wel een erg goeie clip. Voor de rest de bovengenoemde Morbid Angel-clips, 'Love you to death' van Type O Negative, de clips van Tool, 'Opium' van Moonspell,... Lachwekkende clips: ALLE clips van Ancient, Cradle of Filth, Hecate Enthroned (moet je gezien hebben!),... Gewoon grappige clips: Meshuggah, Chef (van Southpark),... [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 29-11-2002 12:33] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Je bent Emperor vergeten ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
rhizome - disavowed butchery of the soul - severe torture Trieste gast ![]() |
|
quote: Aaaaaaaaaarrrrrrrrrrgggggghhhhhh! Hoe kon ik 'The Loss and Curse of Reverence' vergeten?!?! De beste clip ooit!!!!!! ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Dacht ik al ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Sigur Ros - Untitled track 1 http://www.revolverfilms.com/sigurros/ 2. Cult Of Luna - leave Me Here http://www.earache.com/bands/cult_of_luna/videos/leave_me_here/player.html 3. Porcupine Tree - Strip the soul http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2455549?htv=12 mijn 3 favo's ![]() ![]() |
|
Afroman - Because I got high En eentje van Squarepusher.. zo'n kindertehuisclipje.. leipe vid ![]() Jah en nog wel meer.. ![]() |
|
quote: Check die clip van Maniac Butcher... Suck my piss ![]() |
|
tool - sober ![]() |
|
Alles van Aphex Twin ![]() Zenial ![]() |
|
Dimmu's Progenies of the Great Apocalypse ![]() en weird al yankovic-clips [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 10-08-2005 15:12] Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik vind de nieuwe Darkane clip van Secondary Effects ook erg gaaf! ![]() En natuurlijk de tourbus-clip van Meshuggah's New Millennium Cyanide Christ ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 10-08-2005 16:01] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Fatboyslim - Weapon of Choice Die clip waarin Christopher Walken danst, fenomenaal. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Rubberrrr Johnny ("clip" bij een nummer van Drukqs van Aphex Twin) ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
de clips van tool zijn geweldig, de beste vind ik I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Een clip van een Breakin Benjamin/ Machinima. Opgenomen in Half-Life 2, compleet met zingende G-man. http://www.machinima.org/paul_blog/breen/StillSeeingBreen-v1.2-HQ.wmv ![]() |
|
quote: Die van schism is GAAR doch cool. ![]() |
|
de andere clips van ze zijn niet minder ziek ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
I Wanna Rock van Twisted Sister Natuurlijk... ![]() |
|
quote:...En Come to Daddy & Windowlicker. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Dit zijn echt de mooiste metalclips die ik tot nog toe gezien heb Pestilence - Land of tears (+ beetje chauvinisme) Negura Bunget - Vãzduh ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Die clip van Keine Lust van Rammstein vind ik echt heerschend. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Keine Lust is wel gaaf, maar ik vind Links 2,3,4 nog altijd een van de beste. ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |