![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: *grom* ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Had jij ook zo graag een rond schijfje onder de modder gehad dan? ![]() |
|
Net nieuwe Dillinger videoclip gezien voor ' Unretrofied" coole clip! But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
mötley crüe - girls, girls, girls r. kelly - fiesta We don't take it, we just fake it... ![]() |
|
Niet echt Metal, maar Scream van Misfits is ook wel een vette clip, gemaakt door George Romero! .. ![]() |
|
Een post in het avatar-topic herinneren dat de clp van Coffee And Tv van Blur ook erg gaaf is. Waarom maken metalbands niet zulke droge clips?? ![]() |
|
linkin park- one step closer static-x - i'm the one slipknot- my plague trivium- Pull Harder On The Strings Of Your Martyr ![]() |
|
quote:Krux moet ik nog kopen .. ![]() |
|
quote: Ik nu voor de 2e keer, zit een barstje in de cd ![]() En die dvd moet ik eigenlijk ook nog hebben ![]() ![]() |
|
DVD's vind ik niks ... maar dat album heerscht (alleen dat suffe geriff op het laatste is beetje suf) ![]() |
|
Dat laatste 'nummer' kan ik soms best aanhoren, kwestie van stemming. De rest gaat er altijd wel in. ![]() |
|
Goede clips? Daarstraks bij het opkuisen van mijn harde schijf nog eens "L.O.V.E. machine" van W.A.S.P. gezien. zalig foute 80's toestanden ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: Haalt die het bij I Wanna Rock van TS? ![]() |
|
![]() |
|
quote: En nog steeds een geweldig nummer ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
"3, 2, 1, clear!" Even een topic reanimeren ![]() ............... Even denken welke video's nog indruk hebben gemaakt de laatste tijd.... ![]() (Het rijtje uit mijn 1e post staat nog steeds als een huis ![]() Another Messiah had een fraaie clip, maar dat heeft blijkbaar niet mogen baten. (Het feit dat er in TV-land eigenlijk geen platform meer is voor metal en aanverwanten is ongetwijfeld één van de redenen voor metalbands om er niet veel in te investeren. Heb je een fraaie clip, dan ziet bijna niemand het...) Rihanna heeft met Umbrella en Disturbia 2 vette clips afgeleverd. Muzikaal niet mijn kopje thee, maar visueel erg goed. (Zulke clips wil ik ook wel maken ![]() Maar dat zijn natuurlijk wel clips waar een hoop geld tegenaan is gegooid. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Ik vind alle hiphop-clips met dikke negerinnenbillen geweldig. Ik vind sowieso dikke billen geweldig. Qua vrouwensmaak zou ik ook een neger kunnen zijn. Qua andere zaken trouwens ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-06-2009 15:43] ![]() |
|
quote: ![]() Ik denk dat jij een goede neger zou zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Verrek!!! Is wel te zien ook, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ken je "Schudden" van Def Rhymz? Zo voel ik me vaak. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Wat dat betreft hebben we hier een overeenkomst. Ik hou ook van rond en zwart, met een gat erin. ![]() Bareuh... ![]() |
|
Oh, en dit vind ik een erg leuke videoclip: Bareuh... ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |