|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Heerlijk fout.. het is ze iig vergeven. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 19-06-2009 22:24] |
|
|
|
geniaal |
|
, wist je dat mayhem's DEAD ook voorkomt in die clip? [Dit bericht is gewijzigd door R. op 19-06-2009 22:26] |
|
quote: Nog steeds. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
nog een mooie: |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-06-2009 2:18] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
Uh nee. |
|
Vast een repost, maar dit blijft de beste clip ooit. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-06-2009 12:04] |
|
quote: Ja nee ja nee, zeg het maar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Haha, hoe droog. Boeiender |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |