|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
waiking? |
|
fluisterwoud? mot je bij irritante klootzak zijn. |
|
De vorige was ook geen ruk aan... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Speak for yourself. |
|
quote:wablief? de erste 3 bands heerschten den goudvis hal uit. DAAAAAAAAARRRRKKKKKKNEEDDDDD NOCTUUUUUUUUUURRRNNNNNNNNN SLAUGHTCUUUUUUULLLTT!!!!!!!! |
|
niemand weet nog iets? |
|
nee, misschien eens www.goudvishal.nl proberen? het is nu zomerstop dus er zal niemand daar aanwezig zijn. wat een tijd ook, op de heetste dag navraag gaan doen voor een concert op de koudste/donkerste dag |
|
anders ga ik er toch best wel ff bij zijn...ookal duurt het nog een tijd vorige editie heerschte We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
daarom en het zal voor mij de eerste gelegenheid zijn om weer eens flink te zuipen, ik wil daarom nu al graag weten of iemand weet welke bands ofzo er komen en of het doorgaat enzo en www.goudvishal.nl sucks op dit moment |
|
als de goudvishal nog niet gesloten is met hun kutsubsidie die ze krijgen, lijkt het me dat ze doorgaan ...ik zag die komma niet ... [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 07-08-2003 19:23] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
de goudvis hal gaat niet dicht in elk geval |
|
dan zie ik geen reden waarom het niet door zou gaan.. ik hoop dat perditor komt, die beuken live ontzettend gaaf We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
mijn boeien de bands vrij weinig, ben toch te zat om alles mee te krijgen denk ik |
|
stoer hee als je wilt zuipen kun je ook een krat hj kopen en thuis een cd'tje aanzetten of je kunt gaan dansen bij fluisterwoud opt podium We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
vorige keer gopede bands maar kutgeluid zoals altijd en veel te druk. ik vond het iig geen zak aan... Je moeder. |
|
quote:ik vond de eerste bands (fluisterwoud, DNS) juist wel goed, alleen de rest was bagger...ik stond iig den gehele tijd buiten te staan... en het was ook warm net als vandaag midden in de zon hardrennen ongeveer We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
anael was de enigste band waar nog wat van te maken was en de riff's te onderscheiden waren. de rest was helaas een grote ruis met het gaye morrigan als laatste dat helemaal nergens naar klonk. maar dat laatste is mijn mening.. dns was ook gaaf, fluisterwoud viel me wat tegen.. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-08-2003 20:02] Je moeder. |
|
quote:owjah, anael was dat...die was wel goed speelde lsd bm daar ook niet? (naam kwijt ) We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: als ik voor het eerst in lange tijd weer eens uitkan doe ik dat graag en tja als jij mij daarmee stoer vind |
|
uit KAN? zit je in een klooster oid?? Je moeder. |
|
zoiets ja |
|
ouders... Je moeder. |
|
quote: jij bent nog niet kim uit de stortebeker he? niet al te groot, zwart geverfd haar, zacht/ lief stemmetje, verkering met een lid van heidevolk? |
|
waarschijnlijk komt fluisterwoud toch wel @natasja: puur voor het zuipen naar wacking the dead gaan is gay. dat fest gaat om de bands en wat zei over willen brengen. gaat toch in de disco je bezatten met breezah's ofzo ps: alcohol heerscht edit: toen ik wakker wrd zonder kater het maar ff leesbaar gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 08-08-2003 12:25] |
|
Dat blijkt, ik moest je bericht drie keer lezen voordat ik het begreep. En ik denk niet dat Kim, als ze zich hier eens vertoont, zich natassja zal noemen. Ik denk eigenlijk eerder dat natassja Natasja heet. (misschien Natasja van Tim?) [Dit bericht is gewijzigd door Ooypunk op 08-08-2003 10:54] Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |