IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Waking the Dead: 24-12-\'03 in de Goudvishal Vorige pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-12-2003 4:54 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 23:23 schreef Elfensteen het volgende:
heersch, heiden staat ook in de flamepit

you got my point ... denk ik was zo te zien tof!

Zeker, heb me prima vermaakt.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-12-2003 5:01 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik kan nog steeds niet onder woorden brengen WTF mij ineens zo resoluut van intenties deed veranderen.
Zo heb ik deze hele fukking week totnogtoe geen drank genuttigd/wezen stappen oid...

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-12-2003 5:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 5:01 schreef MBMarduk het volgende:
Ik kan nog steeds niet onder woorden brengen WTF mij ineens zo resoluut van intenties deed veranderen.
Zo heb ik deze hele fukking week totnogtoe geen drank genuttigd/wezen stappen oid...

Enne? Mike is op de gezonde toer?

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 26-12-2003 5:19 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

NU niet meer...daarom zei ik "totnogtoe".

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-12-2003 5:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 5:19 schreef MBMarduk het volgende:
NU niet meer...daarom zei ik "totnogtoe".

Morgen gaan we ons bruut verliezen in zelfvernietiging! Misschien moet ik ook nog iemand anders vernietigen die hier een grote bek opzet, maar gisteren in zijn broek liep te schijten. Fuck niet met me, want het word EHBO, godverdomme!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 26-12-2003 5:28 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ja ik las het, zou wel jammer zijn. Trol is muzikant bij o.a. Dimensional Psychosis en Fluisterwoud dus 2 bands die dan ineens inactief staan.
Ik zou (EN JIJ TROUWENS OOK!) ook erg pissed off zijn als je ineens een trap in je rug krijgt out-of-nowhere. Al sta aan de rand van de pit.

Afijn, op internet kan je van alles spuwen. Doe ik ook lekker. Maar ik ben 99,9999% zeker dat het morgen gezellig bleibt.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 26-12-2003 5:29]

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-12-2003 5:35 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb trouwens nog mijn excuses aangeboden aan die gast, loopt 'ie hier wat bedreigend proberen te doen tegen me....
Nou ja, we zien morgen wel.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-12-2003 12:29 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Aan de foto's te zien was het wel ok daar.

Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maarja, dat maak ik vanavond wel goed in de Gonz.

Offtopic:

Herr Heiden; je hebt mail!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 26-12-2003 14:52 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ah! dit gaat gezellig worden...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 27-12-2003 0:38 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Die hele ellende was in ieder geval een stuk beter te pruimen dan vorig jaar (met die tossers van Morrigan)...

We don't take it, we just fake it...

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com