|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:neem jij de fles mee? vorig jaar was mijn kerst diner shoarma, lekker romanties smaen met desire |
|
is goed romantisch joh We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Is er al iets concreets bekend over Waking the Dead 5? Ik ga er zeker weer bij zijn, heilige avond bevlekken met ongelooflijke hoeveelheden Bier, Bloed ende Black Fokking Metal! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
bands die 100% confirmed zijn: SAMMATH en SALSACIOUS GODS! deze keer wordt het een 100% nederlandse editie... dus geen bands uit eht buitenland... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Salsa! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Dat is nog maar een maandje, wat is 2003 snel voorbij gegaan, niet meer normaal! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Salacious 'fucking' Gods ....owyeah!! |
|
Tuurlijk komt Toverbos weer. |
|
Ik kom ook |
|
Geen trimonium? |
|
quote: Die hebben afgezegd - Mutatis mutandis - |
|
quote: Mooi!! Laat die arrogante rotmoffen maar lekker in die heimat de weihnachtsgroet brengen! [Dit bericht is gewijzigd door VivaHate op 21-11-2003 18:15] We don't take it, we just fake it... |
|
quote:en weer een inteeld kindje extra op zm, gaat lekker zo edit: verkeerde woord keuze [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 21-11-2003 18:23] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Is de definitieve line-up al bekend? Ik kom sowieso wel voor wat Deutsches Arbeiter Bier en wat Unheiliges Schwarzmetall. |
|
SCROTUM! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
van de site: Woe 24 Dec Waking The Dead Festival met: Sammath, Salacious Gods ea. (concert/Black metal) zaal open: 19:00 uur Entree €7.00 Je moeder. |
|
quote: ben jij de scrotum cheerleading squad? hebben ze dat spuitende ding al gefixt trouwens? heb ze een keer gezien en toen wa sie stuk gegaan. |
|
vertel, al wat meer bekend? Je moeder. |
|
Hey Dwaal, kan ik weer bij jou in de keuken crashen? |
|
quote: -Walpurgisnacht -Sammath -Salacious Gods -Liar of Golgotha Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
hm salicious gods is wel gaaf en sammath ben ik wel benieuwd naar. helaas, ik moet gvd zoveel doen om te kunnen komen dat het niet echt de moeite is gezien ik dan om 9 uur alweer weg moet.. Je moeder. |
|
quote: Voor de goede orde, het is SalAcious Gods!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
o fuck dan schrijf ik het al 2 jaar fout hahahaha Je moeder. |
|
Ik ga denk ik ook niet. Vind alleen Walpurgisnacht wel goed en dat is net even niet genoeg. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |