IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Waking the Dead: 24-12-\'03 in de Goudvishal Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-12-2003 16:19 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Bump

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

' '
Usericon van ' '
Posted 24-12-2003 16:31 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik ga er zijn.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 24-12-2003 17:09 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Tot dadelijk!

Op je knie en pijp voor genade!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-12-2003 22:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Klinkt goed daar, ik krijg er net een telefoontje vandaan .

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 25-12-2003 0:23 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Eerste drie bands waren leuk. Walpurgisnacht vond ik verrassend goed! Sammath had regelmatig te kampen met een baggergeluid, maar het klonk toch live ook leuk. Salacious Gods vond ik ook aangenaam klinken, maar daarna was ik het zat, dus van de laatste band heb ik niets meer mee gekregen. Opvallend was wel het hoge gehalte aan nu-metalfiguren met een leeftijd rond de 14, 15 jaar.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-12-2003 0:30 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 25 december 2003 0:23 schreef JuronymouS het volgende:

Ga je ook naar Nuclear Winter?

Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 25-12-2003 1:17 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Het was wel weer gaaf Vond vooral Walpurgisnacht erg gaaf . Beste band van de avond imo. Sammat vond ik een beetje te veel op de drums leunen of het kwam door het geluid. De gitaar mocht wel wat harder, maar er kon wel op gebangd worden. Salacious klonk lekker. Netzoals Thornesbreed. Viel me niet tegen, lekkere black/death. En ik heb er nog wat muziekdragers gekocht
edit: en ik heb er nog Morke, Heiden en claw gezien. HOERa

[Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 25-12-2003 1:26]

Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-12-2003 2:23 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het heerschte behoorlijk, heb mijn nekspieren flink getraind.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 25-12-2003 4:09 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

leuke avond ja..
walpurgisnacht deed een vet optreden.. eht beste die ik heb gezien...

Thornesbreed was enorm vet ook.. vette lompe gore death metal zoals het m eot.. erg relaxte gasten ook..

leuk leuk leuk..
terug naar het bier

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 25-12-2003 7:45 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

vette avond.

Furious black death metal http://www.sammath.nl

' '
Usericon van ' '
Posted 25-12-2003 14:18 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Gaaf ja. Alle 4 de bands waren gewoon tof. Salacious Gods is me echter het minst van bij gebleven.

Ook nog vette EP's en een tape gekocht; nu nog iets om ze mee af te spelen.

Ik vond het trouwens wel tegenvallen dat geen van de bands mariabeeldjes hebben gesodomiseerd. En om dat goed te maken hebben we op de terugweg in de trein dan ook maar een kerststukje in de hens gezet! (Of eigenlijk... het kaarsje aangestoken, maar het gaat om het idee.)

[Dit bericht is gewijzigd door ' ' op 25-12-2003 14:21]

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-12-2003 18:57 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het heerschte de pannen van het fornuis!

Weet niet meer precies welke band dit was. Walpurgisnacht?

Herr Mörke.

Heiden en Claw/JFrost.

Salacious Gods.

Heiden en Mörke. SLAYOOOOORRRRRR!!!

Unholy Nocturnal Session of Beerdrinking and Skullslamming at Übergruppenführer Dwaallicht.

Verder nog geluld met (ex-)ZMers Vuig, Soepkoeltoer en Poggwyd en nog een aantal, maar dat ben ik even kwijt. Waar was je MBMarduk? Tevens mijn muziekverzameling uitgebreid met; Blacklodge - Login: Satan, Lugubrum - Bruyne Troon, Nunslaughter - One Night in Hell, Judas Iscariot - Of Great Eternity, Acid Enema/Xasthur - Split, Hate Forest - Blood and Fire/Ritual, Salacious Gods - Sunnevot, Xasthur - Nocturnal Poisonig, Sammath - Strijd en Nachtmystium - Nachtmystium.

The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 25-12-2003 19:39 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

het concert was wel ok en volgens mij heb ik nog met heiden en met morke gepraat. Ik was diegene met het craft shirt..

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-12-2003 20:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 19:39 schreef The Coming Curse het volgende:
het concert was wel ok en volgens mij heb ik nog met heiden en met morke gepraat. Ik was diegene met het craft shirt..

Ah, met mij heb je inderdaad geluld, ik liep aan je kop te zeuren dat je shirtje zo hard heerschte.

verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 25-12-2003 20:14 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

vette foto's

iemand nog wat foto's van het Sammath optreden?? info@sammath.nl
Vet publiek, geslaagde avond

Furious black death metal http://www.sammath.nl

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 25-12-2003 22:00 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 0:30 schreef BurZum het volgende:
Ga je ook naar Nuclear Winter?

Dat is in Gouda toch? Denk niet dat ik daar ga zijn, weet de datum ook niet. Wordt vast ook een fijn avondje! Veel plezier als je gaat!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-12-2003 22:03 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Nuclear Winter is morgen.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 25-12-2003 22:13 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 22:03 schreef Heiden het volgende:
Nuclear Winter is morgen.

Jammer heb helaas andere verplichtingen en als dat niet zo was geweest, had ik wel naar Eindhoven gegaan voor het solo optreden van Danny (Anathema) .

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-12-2003 22:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 22:13 schreef JuronymouS het volgende:
Jammer heb helaas andere verplichtingen en als dat niet zo was geweest, had ik wel naar Eindhoven gegaan voor het solo optreden van Danny (Anathema) .

Idd, waarom beide op dezelfde datum?

trol
Usericon van trol
Posted 25-12-2003 23:17 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Hhmmmm.
De homofiel die het nodig vond om mijn vuisten ernstig te doen kriebelen door een schop in mijn rug te geven in de moshpit terwijl hij hierin helemaal geen deelnam heet dus Heiden en komt morgen gezellig naar Gouda.

Tot morgen dan maar

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-12-2003 23:20 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 23:17 schreef trol het volgende:
Hhmmmm.
De homofiel die het nodig vond om mijn vuisten ernstig te doen kriebelen door een schop in mijn rug te geven in de moshpit terwijl hij hierin helemaal geen deelnam heet dus Heiden en komt morgen gezellig naar Gouda.

Tot morgen dan maar

Wat moet je nicht, stond nog de hele tijd naast je gisteren, laat maar komen ik snij je kapot, vriend.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-12-2003 23:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ga maar lekker moshen bij Korn, anaalridder!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-12-2003 23:23 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

heersch, heiden staat ook in de flamepit

you got my point ... denk ik was zo te zien tof!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-12-2003 23:25 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 22:31 schreef MBMarduk het volgende:
Idd, waarom beide op dezelfde datum?

Je kunt ook in Apeldoorn gaan...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 26-12-2003 0:33 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 23:17 schreef trol het volgende:
Hhmmmm.

Tot morgen dan maar

Beter!
Dan wordt het dus morgen toch nog gezellig. gaaf! Weer eens echte metalavond met bier, geweld, steekwonden, dooie ratten en ohja gave bands

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com