IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Waking the Dead: 24-12-\'03 in de Goudvishal Vorige pagina | Volgende pagina
elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 08-08-2003 10:50 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 7 augustus 2003 20:02 schreef karnivoor het volgende:
met het gaye morrigan als laatste dat helemaal nergens naar klonk. maar dat laatste is mijn mening..

vond ze ook buhh. Vals en saai.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-08-2003 11:03 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ze waren ZAT! Ik kende de meeste nummers klakkeloos en merkte dat ze steeds maten te laat stopten of maten te laat begonnen te schreeuwen enz.
Jammer, want ik kwam vooral voor Morrigan toen.

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 08-08-2003 11:06 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Morrigan was wel gaaf op UTBS vorig jaar. Dit jaar staan ze weer in de Pazzop, kijken wat ze er nu van bakken!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-08-2003 11:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 8 augustus 2003 10:46 schreef Ooypunk het volgende:
Dat blijkt, ik moest je bericht drie keer lezen voordat ik het begreep.

En ik denk niet dat Kim, als ze zich hier eens vertoont, zich natassja zal noemen.
Ik denk eigenlijk eerder dat natassja Natasja heet. (misschien Natasja van Tim?)

hahahaha daar zit wat in

hehehe

Je moeder.

natassja
Usericon van natassja
Posted 09-08-2003 12:31 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 11:19 schreef karnivoor het volgende:
hahahaha daar zit wat in

hehehe

nee ik ben inderdaad niet die kim, ken haar wel, beetje

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 09-08-2003 13:17 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2003 12:57 schreef Visor het volgende:
De vorige was ook geen ruk aan...

ach jij

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 09-08-2003 13:18 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 13:17 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
ach jij
gewoon negeren die gast weet echt niet waar ie het over heeft

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 09-08-2003 13:20 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

nah, hij luistert geen Black Metal, vandaar dat hij het niet leuk vond

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 09-08-2003 13:22 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 9 augustus 2003 13:18 schreef impaled succubus het volgende:
gewoon negeren die gast weet echt niet waar ie het over heeft
wie?

ik volg het eigenlijk niet

maar ik heb dan ook een hersencapaciteit van een mandarijn in pantomime

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

impaled succubus
Posted 09-08-2003 13:23 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 13:22 schreef HgarrothwulfF het volgende:
wie?

ik volg het eigenlijk niet

maar ik heb dan ook een hersencapaciteit van een mandarijn in pantomime
lees het topic hersenloze aap: visor

@moordlustige hamster: dan is ie echt een debiel dat ie naar wtd komt

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-08-2003 13:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vorige keer boeide mij niet echt.Jammer dat Morrigan niet strak speelde want zij hadden echt wel goede muzikale ideeen die helaas door het slechte spel niet goed uit de verf kwamen.
Wil ze wel eens zien spelen in nuchtere toestand.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-08-2003 13:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 13:31 schreef Hub de Gallier het volgende:
...
Wil ze wel eens zien spelen in nuchtere toestand.

Doen ze dat ooit uberhaupt?

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-08-2003 13:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 13:33 schreef MBMarduk het volgende:
Doen ze dat ooit uberhaupt?

Laten we hopen van wel hehe

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

natassja
Usericon van natassja
Posted 09-08-2003 14:13 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

nu zelf nog nuchter blijven

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 09-08-2003 14:37 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 9 augustus 2003 14:13 schreef natassja het volgende:
nu zelf nog nuchter blijven
dan drink je maar cola

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

natassja
Usericon van natassja
Posted 09-08-2003 15:14 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

niet ik

impaled succubus
Posted 09-08-2003 15:20 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 14:37 schreef HgarrothwulfF het volgende:
dan drink je maar cola
homo, een beetje man blijft nuchter, zelfs van whiskey

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 09-08-2003 15:22 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 9 augustus 2003 15:20 schreef impaled succubus het volgende:
homo, een beetje man blijft nuchter, zelfs van whiskey
eh...natassja is geen man jochie

als jij betaald, wil ik best whisky consumeren

natassja
Usericon van natassja
Posted 10-08-2003 13:32 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

in de goudvis is er geen wiskey en ik drink breezer

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-08-2003 13:06 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

24 december 03 is er natuurlijk weer een masturbating the dead...

de datum is al wel geprikt, maar over een tijdje ga ik pas de bands boeken, dus nog even wachten op de line-up, maar leuk gaat het zeker worden...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 11-08-2003 13:07 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 11 augustus 2003 13:06 schreef irritante klootzak het volgende:
24 december 03 is er natuurlijk weer een masturbating the dead...

de datum is al wel geprikt, maar over een tijdje ga ik pas de bands boeken, dus nog even wachten op de line-up, maar leuk gaat het zeker worden...
perditor

irritante klootzak
Posted 11-08-2003 13:14 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Perditor heeft er laatst nog gestaan.....

wees niet bang... ik heb (wan)smaak en boek dus bands die ik zelf gaaf vindt.. vinden jullie het kut?

jammer, blijf dan maar thuis bij je ouwe lui lekker bidden aan tafel...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 11-08-2003 13:17 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 11 augustus 2003 13:14 schreef irritante klootzak het volgende:
Perditor heeft er laatst nog gestaan.....

wees niet bang... ik heb (wan)smaak en boek dus bands die ik zelf gaaf vindt.. vinden jullie het kut?

jammer, blijf dan maar thuis bij je ouwe lui lekker bidden aan tafel...
gij hebt idd wansmaak ja

als je ons maar niet verrast met een cradle of filth coverband ofzo

irritante klootzak
Posted 11-08-2003 13:23 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hmmm..

zelf ben ik waarschijnlijk niet aanwezig aangezien ondergetekende met nog wat andere mensen naar een ander festival gaat....

we shall see...

impaled succubus
Posted 11-08-2003 13:29 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2003 13:23 schreef irritante klootzak het volgende:
hmmm..

zelf ben ik waarschijnlijk niet aanwezig aangezien ondergetekende met nog wat andere mensen naar een ander festival gaat....

we shall see...
da's jammer

maar ik zal er zowiezo zijn, loos hj zuipen tot ik er bij neer val is toch wel; beter dan thuis met den familie gans eten

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com