|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ze waren ZAT! Ik kende de meeste nummers klakkeloos en merkte dat ze steeds maten te laat stopten of maten te laat begonnen te schreeuwen enz. Jammer, want ik kwam vooral voor Morrigan toen. |
|
Morrigan was wel gaaf op UTBS vorig jaar. Dit jaar staan ze weer in de Pazzop, kijken wat ze er nu van bakken! |
|
quote: hahahaha daar zit wat in hehehe Je moeder. |
|
quote: nee ik ben inderdaad niet die kim, ken haar wel, beetje |
|
quote: ach jij |
|
quote:gewoon negeren die gast weet echt niet waar ie het over heeft |
|
nah, hij luistert geen Black Metal, vandaar dat hij het niet leuk vond |
|
quote:wie? ik volg het eigenlijk niet maar ik heb dan ook een hersencapaciteit van een mandarijn in pantomime We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:lees het topic hersenloze aap: visor @moordlustige hamster: dan is ie echt een debiel dat ie naar wtd komt |
|
Vorige keer boeide mij niet echt.Jammer dat Morrigan niet strak speelde want zij hadden echt wel goede muzikale ideeen die helaas door het slechte spel niet goed uit de verf kwamen. Wil ze wel eens zien spelen in nuchtere toestand. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Doen ze dat ooit uberhaupt? |
|
quote:Laten we hopen van wel hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
nu zelf nog nuchter blijven |
|
quote:dan drink je maar cola We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
niet ik |
|
quote:homo, een beetje man blijft nuchter, zelfs van whiskey |
|
quote:eh...natassja is geen man jochie als jij betaald, wil ik best whisky consumeren We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
in de goudvis is er geen wiskey en ik drink breezer |
|
24 december 03 is er natuurlijk weer een masturbating the dead... de datum is al wel geprikt, maar over een tijdje ga ik pas de bands boeken, dus nog even wachten op de line-up, maar leuk gaat het zeker worden... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:perditor We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Perditor heeft er laatst nog gestaan..... wees niet bang... ik heb (wan)smaak en boek dus bands die ik zelf gaaf vindt.. vinden jullie het kut? jammer, blijf dan maar thuis bij je ouwe lui lekker bidden aan tafel... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:gij hebt idd wansmaak ja als je ons maar niet verrast met een cradle of filth coverband ofzo We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
hmmm.. zelf ben ik waarschijnlijk niet aanwezig aangezien ondergetekende met nog wat andere mensen naar een ander festival gaat.... we shall see... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:da's jammer maar ik zal er zowiezo zijn, loos hj zuipen tot ik er bij neer val is toch wel; beter dan thuis met den familie gans eten |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |