|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
...qua hitlers interpretatie dan, niet die van Nietschze! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jeff Hanneman scheen ook zeer goede vrienden te zijn met de briljante gitarist van suicidal tendencies (afro amerikaan ) ,dus het zal wel meevallen met nazistische sympathieen .Off topic:Er waren op esoterisch gebied interessante ontwikkelingen bezig in Europa jaren 20 ,30 en 40 en ook bepaalde wetenschappers deden interessante ontekkingen alleen de nazis begon hiermee te dwepen (geeft aan de oppervlakkigeheid )en dat heeft alles volgens mij een slechte naam gegeven ook symbolen als de swastika en ook Eugenetica en andere zaken .Krishnamurti was altijd tegen elke vorm van nationalisme (landsgrenzen zijn immers niks meer dan een verzinsel) en maakte toen deel uit van het theosofische genootschap (antroposofie en montessorie ook 'uit ontstaan') en heeft als leider van deze beweging het genootschap opgeheven uit oprechte eigen inzichten .Namelijk het inzicht dat je je door niemand moet laten leiden . |
|
De Slayer-leden hebben gewoon bepaalde interesses, zoals WO2 (nazi's) en (serie)moordenaars danwel 'het doden'. Wat gaat er in iemands hoofd om als hij iemand vermoordt, en waarom doet hij dat ??? Dit vinden zij boeidend (is het ook). Hoewel je niet de meest hoogdraavende Psychologische teksten hoeft te verwachten, komen deze wel voort uit dergelijke interesses. |
|
reign in blood of devine intervention Kopen gewoon downloaden en branden die handel!!!!!!!! |
|
quote: Lemmy van Motorhead heeft dezelfde interesse vanuit de motivatie hoe 1 iemand -Adolf dus- zo enorm 'charisma' had om zo geschiedenis te schrijven. (Weet 't ff niet anders te formuleren). Bedenkelijker was David Vincent van Morbid Angel die het leek te verheerlijken.... ontopic: Reign in blood is nu zo'n 30,- 't goedkoopst ooit!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Als je 1 cd koopt, koop dan DOA of seasons. Reign in blood is een overschatte kutplaat. SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! |
|
Overschatte kutplaat? Fans schreeuwen al jaren om Reign in Blood 2 My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Als je RIB al een kutplaat vindt, ben ik wel benieuwd welke thrashplaten dan vetter zijn!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hé Faas, wil je nou provoceren of vind je het echt een kutplaat? Season In The Abyss vind ik overigens op dit moment ook beter. Verschilt bij mij elke week ofzo, want ik heb ook al eens geschreven dat ik Reign... het beste vond. Hangt van mijn stemming af. |
|
Alles van Slayer heerst gewoon!!!! 1) Show No Mercy (waar dus "Black Magic" op staat) 2) Hell Awaits ("Hell Awaits" is op zich al een klassieker) 3) Reign In Blood (Toendertijd het snelste album dat er bestond) 4) South Of Heaven (ook een aantal hele sterke composities) 5) Seasons In The Abyss (Zo goed als de beste van Slayer, maar waarom moet dat ding zo duur zijn. De platenhandels vragen er tussen de 47 en 53 gulden voor!) 6) Decade Of Aggression (Te gekke live dubbelaar) 7) Divine Intervention (Niet zo'n sterk album) 8) Undisputed Attitude (Allemaal punk-covers) 9) Diabolus In Musica (Wederom niet al te sterk album) 10) God Hates Us All (Dit is pas weer eens een heftig Slayer album) Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
Reign in blood was toendertijd niet de snelste thrashplaat; dat was Sadus - Illusions & Dark Angel - We have arrived Voor de rest ben ik het met je eens! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-10-2001 23:18] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Over al dat Nazi-gedoe gesproken... Er staat op Reign In Blood maar 1 nummer over nazi's en dat gaat gewoon over de "Angel Of Death", de bijnaam van Joseph Mengele. Slayer wilde hier alleen maar even de aandacht op vestigen hoe verschrikkelijk deze man te werk ging. Dat is 1 nummer!!! Neem nou een band als "Macabre"... al hun nummers gaan over massamoordenaars en psychopaten, maar daar hoor je niemand over! I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
quote: Macabre brengt het duidelijk met humor;=toch anders The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Mee eens, maar niet in eens een band afvallen als ze eens een serieus, maar gevoelig onderwerp aansnijden. Kijk naar het nummer "War Ensemble" (Seasons In The Abyss) wat door de amerikaanse soldaten grijs gedraait werd in de golf oorlog. Zoiets moet toch kunnen (niet dat ik van oorlog hou, laat dat duidelijk zijn) en niet meteen veroordeeld worden. "Angel Of Death" is NOOIT als pro-nazi nummer bedoeld, maar iedereen vat het op zijn eigen manier op. In sommige gevallen valt het dan verkeerd!! I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
quote: Tja; je hebt 'observatie' & 'verheerlijking'. Niet iedereen ziet het verschil. Het schijnt dat 'Behind the crooked cross' weer wordt opgevat als een rectificatie voor AoD, wat natuurlijk ook onzin is! zo wordt het hakenkruis van Skyforger ook onterecht als nazistisch opgevat en er zijn meer voorbeelden (Houwitzer) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En wat dacht je van de binnenhoes van de "Carnivore" LP van Carnivore....????? I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
quote: Ik ken die niet: wat staat erop? Die hele band is trouwens controversieel; Male supremacy, Jesus hitler, Race wars.... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-10-2001 0:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ze gebruikten een teken dat opgevat kon worden als een driepotig hakenkruis. Tevens werd Carnivore (de vroegere band van Type O Negative's Peter Steele) onterecht gebrandmerkt als zijnde een nazi-band. I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
quote: Oja nou weet ik het weer! 3 zevens; dat schijnt het zuidafrikaans hakenkruis te zijn of zoiets; ze wisten niet dat het al bestond toen ze het bedachten! Der untermensch bedoel je....van de geweldige Slow deep & hard cd.... Gozer hield wel van provocatie; zijn ze er toch bekend mee geworden zoals plan. (niet dat de muziek slecht was, integendeel) Het schijnt trouwens dat ze Carnivore weer gaan doen ipv Type O! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zijn hier mensne die bootlegs sparen van concerten die ze hebben gezien? Ik dus wel en ik zoek hun optreden (Slayer dus)in de Statenhal afgelopen tour met System of a down & tepelzura (die band zonder Max) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-10-2001 4:02] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Aardig: Bij Plato hiero kost Reign in blood ong. 30,- (na jaren 40,- gekost te hebben) 'k heb dus maar besloten de lp in de kast te laten en deze remaster aan te schaffen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
GOD HATES US ALL!!! goth ting |
|
GEEN Slayer CD kopen!!! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: stfu! Trieste gast |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |