IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : welke Slayer cd kopen ?? Vorige pagina | Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-06-2003 23:49 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 juni 2003 21:37 schreef Dwaallicht het volgende:

'Live Undead' is ook erg gaaf, een live registratie van SLAYERRRRR in een klein zaaltje, vreemd gewaarwording. Waanzinnig publiek trouwens.

ARGH

is hartstikke nep-live.

publiek is er later ingemixed, is eigenlijk een openbaar geheim, er zijn toch wel meer mensen hier die dat weten?

hell awaits is trouwens mijn all-time fav.

die sfeer, die duisterheid. veel beter als raining blood.

Oud Vuil.

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 27-06-2003 8:13 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

hahaha, het is Reign in blood!

die zou ik halen! is toch DE klassieker.

ik vind idd hell awaits ook heel vet, maar ja reign in blood is DE slayer milestone.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-06-2003 8:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 23:49 schreef webblaster wim het volgende:
is hartstikke nep-live.

publiek is er later ingemixed, is eigenlijk een openbaar geheim, er zijn toch wel meer mensen hier die dat weten?

hell awaits is trouwens mijn all-time fav.

die sfeer, die duisterheid. veel beter als raining blood.

is inderdaad bekend. Ik had het ook laatst aan iemand vermeld hier op ZM met betrekking tot Bay Area Thrashers van Metallica. Daar is namelijk hetzelfde gedaan. Dat was echter geen officiële release en Live Undead was dat wel.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-06-2003 8:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hahaha, dat nep-publiek is echt G.A.Y.

Damn, weer een illusie armer .
Hell Awaits is idd stukken duisterder, erg goed! Maar Reign In Blood is dan weer zo ontzettend *gemeen*, die twee albums staan echt op zichzelf, verschillen zeer.

SLAYER

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-06-2003 8:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik mis nog 3 albums meen ik:
-Live Undead
-Haunting the chapel
-South of heaven

toch maar eens aanschaffen..

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-06-2003 8:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Live Undead/Haunting the Chapel staan dus geremasterd samen op één CD -- geen idee hoe goed de originele verkrijgbaar is.

Haunting the Chapel is Chemical Warfare, Captor of Sin, Haunting the Chapel en Aggressive Perfector.

Hehe, vanavond SSSSLLLLAAAAYYYYOORRRRRRR

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 27-06-2003 8:41]

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 27-06-2003 8:47 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

HAHAHA, dat is een truuk die bij veel live CD's toegepast wordt publeik in mixen is nog het minste erge, hebben ze bij de laatset Annihlator live CD ook gedaan om de lice sfeer te bovvorderen maar de muziek in tenminste wel ECHT live!

Die SLAYER is gewoon in de studio opgenomen.

nog meer platen "live" in de studio:

Judas Priest Unleashed in the east
Halford Live resurrection
Exodus another lesson in violence (behalve de vocals!)

en er zijn er nog veel, aan bijna alle live platen is wel gesleuteld ion de studio ook aan Bv. Life after Death van IM, AC/DC live

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-06-2003 8:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik baal dat ik Mandatory Suicide nog niet op CD heb.. Die staat op South of Heaven toch?

En vanavond SLAYORRR

[offtopic]
Is jouw woning met het OV goed te bereiken?? Wij zouden met IM en Raj mee crossen maar dat gaat helaas niet door.
[/offtopic]

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 27-06-2003 8:53 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

God Hates Us All

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-06-2003 8:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik ben Slayor complete. Ik heb zelfs Undisputed Attitude. Deze luister ik alleen nooit....hij zit nog steeds in de Amerikaanse shrinkwrap met plakker aan de bovenkant.Ik heb hem alleen uit principe gekocht.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-06-2003 8:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

tsssssssssssss wat een vraag, allemaal natuurlijk (als je het geld daarvoor hebt).

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-06-2003 8:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2003 8:49 schreef Snaack het volgende:
Ik baal dat ik Mandatory Suicide nog niet op CD heb.. Die staat op South of Heaven toch?

En vanavond SLAYORRR

[offtopic]
Is jouw woning met het OV goed te bereiken?? Wij zouden met IM en Raj mee crossen maar dat gaat helaas niet door.
[/offtopic]

Wat, komen ze niet of zo?

Heb je ICQ? Anders mail ik je even.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-06-2003 8:59 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2003 8:57 schreef ghoulliette het volgende:
tsssssssssssss wat een vraag, allemaal natuurlijk (als je het geld daarvoor hebt).

mmmh, de oude dan, daar hou ik het bij, wel klote dat die dingen een tijd terug lang aan verlaagde prijs in de FRS lagen en nu weer "gewoon" €21 ofzo kosten , hoe dan ook wil ik "south of heaven" nog hebben.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 27-06-2003 9:04 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nou de laatste 3-4 platen hoef je niet te halen die zijn bij lange na niet zo goed als de oudere!

zeker Diabolus en God Hates us al vind ik (en velen met mij) echt niet geweldig!

Ik heb ook alles, ik vind persoonlijk zelfs South of haeven en seassons in the abbyss geweldig, maar er zijn veel puristen die dit al minder vinden (ik vind ze juist het beste samen met reign in blood)

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-06-2003 9:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Puristen...puristen.....

SoH, RiB en Seasons heersen gewoon extreem de pan uit.

Ik vind Show No Mercy wel een geweldige plaat maar ik moet toch altijd een beetje lachen als ik dat hoge stemmetje van Araya hoor op die plaat. En laten we eerlijk wezen op de foto's van Show No Mercy zien ze eruit alsof ze rechtsreeks uit het O my Goth! topic geplukt zijn.........

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-06-2003 10:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2003 8:59 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat, komen ze niet of zo?

Heb je ICQ? Anders mail ik je even.

ICQ is verstandig ja...

Ben je er nog?

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 27-06-2003 10:40 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik heb er ook een zootje van Slayer. O.a. "Live Undead" op vinyl. Dikke nepzooi, maar wel gaaf.

Touché, pussycat!

Ravendark
raar.
Usericon van Ravendark
Posted 27-06-2003 10:53 by Ravendark Wijzig reactieProfiel van RavendarkQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 21:47 schreef attila_de_hun het volgende:

[...]

epidemic(de allerallerallerbeste slayer song ooit)

[...]

Jaaah eindelijk eens iemand die 't met me eens is

Qua goeie Slayer platen: Show No Mercy en Reign In Blood zijn allebei goddelijk

I have dreamt the dreams that will come true

Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 27-06-2003 10:59 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2003 8:47 schreef enforcer het volgende:
Judas Priest Unleashed in the east
Halford Live resurrection

Not quite. Wat Priest doet is het volgende: Ze stellen van tevoren enkele shows vast die ze willen opnemen. Aangekomen in de zaal gaan de deuren op slot, waarna soundcheck. Vervolgens spelen de heren de hele set - ongestoord door vervelend publiek - zo vet als ze kunnen, en nemen alles ook zo op. 's Avonds publiek opnemen, even roeren, klaar. Technisch gesproken misschien niet live, maar ook weer geen studiowerk. Overdubje hier en daar zal wel, maar ik denk dat zeker 85% 1 take is.
Ik vermoed dat Halford, gezien zijn ervaringen bij Priest, hetzelfde doet...

"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 27-06-2003 11:04 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Blijft GAY.

Bazzio Attacks!!!

Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 27-06-2003 11:07 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2003 11:04 schreef bazzio het volgende:
Blijft GAY.

Leather, whips, chains: check.

Yup.

"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."

Orion
Usericon van Orion
Posted 27-06-2003 13:05 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

beste slayer platen vind ik SHOW NO MERCY en hell awaits

reign in blood is wel goed maar ik vind hem te overschat,zie er wel eens plaatjes bij staan no1 thrash album of all time (vind ik iets te overdreven.
vind hun eerste platen veel beter

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-06-2003 13:17 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2003 8:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Live Undead/Haunting the Chapel staan dus geremasterd samen op één CD -- geen idee hoe goed de originele verkrijgbaar is.

Haunting the Chapel is Chemical Warfare, Captor of Sin, Haunting the Chapel en Aggressive Perfector.

Heh, ik heb nog een oudere oplage dan uit de USA; HtC zit bij Show No Mercy op de CD (maar mist Aggressive Perfector )en Live Undead heeft alleen de 8 tracks.

quote:

Hehe, vanavond SSSSLLLLAAAAYYYYOORRRRRRR

VET

King of Metal
metal is my religion
Usericon van King of Metal
Posted 27-06-2003 16:15 by King of Metal Wijzig reactieProfiel van King of MetalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metal-is-my-life

Wat mij betreft is dat gewoon reign in blood , het is gewoon de beste slayer cd met gewoon dave lombardo achter de drumkit ,
zoals t hoort dus.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 27-06-2003 16:47 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Tja zeg ik ook RIB is de beste Slayer plaat, persoonlijk vind ik South of heaven misschien nog effe heavier maar, algemeen wordt RIB beschouwd als DE slayer plaat!

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com