IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : welke Slayer cd kopen ?? Vorige pagina | Volgende pagina
Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 06-01-2002 17:48 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

SLAYER "HEERST" - SEASON IN THE ABYS !!

Die mag je zeker niet missen in je collectie

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 06-01-2002 17:49]

Wiegen Meister !

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2003 21:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

SLAYERRRRR

Vandeweek 'Live Undead/Haunting the Chapel' en 'Hell Awaits' gekocht. Verplichte kost

'Live Undead' is ook erg gaaf, een live registratie van SLAYERRRRR in een klein zaaltje, vreemd gewaarwording. Waanzinnig publiek trouwens.

ARGH

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-06-2003 21:38 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Join the club.

Ik heb de spullen van 1983 - 1985 ruim 2 jaar niet meer opgezet en vorige week ineens weer.
HEERSCHT!!!! gODDAMN gewldig is het allemaal

Nightraven
De Haardos
Usericon van Nightraven
Posted 26-06-2003 21:39 by Nightraven Wijzig reactieProfiel van NightravenQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

Maakt niet uit welke je als eerst koopt, uiteindelijk koop je ze toch allemaal

Ik begon zelf met Show No Mercy

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2003 21:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De tering man.

Ik ben me aan het opwarmen voor morgenavond, en voor WACKEN alwaar ik SLAYERRRRRR ga zien (en hopelijk komt er wat van dat gevoel los op het podium daar in plaats van al die nieuwe pleuriszooi)

DOWN.... TO THE FIERY PITS OF HEEEELLLLL

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-06-2003 21:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 21:39 schreef Dwaallicht het volgende:
De tering man.

Ik ben me aan het opwarmen voor morgenavond, en voor WACKEN alwaar ik SLAYERRRRRR ga zien (en hopelijk komt er wat van dat gevoel los op het podium daar in plaats van al die nieuwe pleuriszooi)

DOWN.... TO THE FIERY PITS OF HEEEELLLLL

nee hoor, ze zullen vast lekker veel recent materiaal spelen. Leuk, Nu-slayer.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-06-2003 21:42 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik vind er echt geen kont aan, aan dat hele Slayer. ik heb Reign in Blood, en buiten Angel of Death staat er werkelijk geen fukk op.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2003 21:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 21:42 schreef aerodis het volgende:
Ik vind er echt geen kont aan, aan dat hele Slayer. ik heb Reign in Blood, en buiten Angel of Death staat er werkelijk geen fukk op.

BARBAAR

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 26-06-2003 21:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik heb Slayer reeds 3x gezien en steeds spelen ze overwegend veel uit 1986-1994 met de nadruk op Reign in Blood lijkt het.

attila_de_hun
Posted 26-06-2003 21:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 21:43 schreef MBMarduk het volgende:
Ik heb Slayer reeds 3x gezien en steeds spelen ze overwegend veel uit 1986-1994 met de nadruk op Reign in Blood lijkt het.

als ze de volgende briljante nummers eens een keer zouden spelen:

fight till death
the final command
hardening of the arteries
beide "necro"-songs
epidemic(de allerallerallerbeste slayer song ooit)
cleans the soul

volgens mij spelen ze die nummers nooit of uiterst zelden.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-06-2003 21:48]

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 26-06-2003 21:50 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik ben op dit moment overtuigd dat Metalstorm/Face the Slayer het allerbeste is.
Maar ja "op dit moment"....pfff.
SSLLLAAYY000000RRRrrr

attila_de_hun
Posted 26-06-2003 21:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 21:50 schreef MBMarduk het volgende:
Ik ben op dit moment overtuigd dat Metalstorm/Face the Slayer het allerbeste is.
Maar ja "op dit moment"....pfff.
SSLLLAAYY000000RRRrrr

Ja, dat is ook een heel vet numer(of nummers). Dat spelen ze ook nooit live. Maar wel altijd "die by the sword", een van hun zwakste oude nummers.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2003 21:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou, ik vind dat Epidemic anders niet zo heel cool, en Die By The Sword erg vet!! Vooral dat mid-tempo tussenstuk + daaropvolgende solo's....

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 26-06-2003 21:57 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik vind de glam-gehalte (1983 he!? ) van tracks als Tormentor en Crionics iets te hoog voor hen. Maar ja, die gasten waren ook niet helderziend en het was hun eerste album.
Desondanks vind ik ze ook zeer gave songs.

attila_de_hun
Posted 26-06-2003 21:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 21:54 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou, ik vind dat Epidemic anders niet zo heel cool, en Die By The Sword erg vet!! Vooral dat mid-tempo tussenstuk + daaropvolgende solo's....

Nou, dan bof jij met de setlist en ik niet. Moet ik misschien ook eens wat vaker Slayoorrr roepen? (Zo, nu Epidemic nog eesn effe lekker opzetten.)

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2003 22:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

SLAAAYYYOORRRRR roepen helpt, ja!

Oh ja, voor de gein eens Show No Mercy en Hell Awaits luisteren, en dan 'Abominations of Desolation' van Morbid Angel opzetten (die had ik er ook bij gekocht, vandaar dat ik erop kom). Dan wordt de lijn Slayer <-> death metal opeens wel heel duidelijk.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 26-06-2003 22:03 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik zou bijna roepen "welcome back", Maarten

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-06-2003 22:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ach gut

Met dank aan Sadistic Intent, hehe.

attila_de_hun
Posted 26-06-2003 22:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 21:57 schreef MBMarduk het volgende:
Ik vind de glam-gehalte (1983 he!? ) van tracks als Tormentor en Crionics iets te hoog voor hen. Maar ja, die gasten waren ook niet helderziend en het was hun eerste album.
Desondanks vind ik ze ook zeer gave songs.

Ik herinner me nog als de dag van gisteren dat ik mijn spaarpotje vol met zakcentjes etc omkieperde (bij wijze van spreken op de toonbank) om op dag van uitkomst de eerst Slayer Lpee te kopen. Je kunt haast niet voorstellen wat een schok de eerste Slayer release teweegbracht. Sneller als Metallica en veel ruiger!!!Ik dacht toen echt dat het onmogelijk was om nog sneller te spelen als bijv. "Fight til death". JA , dat waren de dagen. Ik denk dat ik die lpeeversie nog ergens heb staan(super grijsgedraaid en met een hoes die zowat met plakband aan elkaar hangt).

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 26-06-2003 22:34 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Goed weergegeven attila, dat waren nog eens wrede dagen! Ik weet nog goed hoe ik als jochie van 15 stad en land afreisde naar heavy metal LP's. Van mijn laatste zakcentjes kocht ik de eerste LP's van Possessed, Carnivore, Bathory, Metal Church..

Metal was een 'way of life' waar je met ziel en zaligheid mee bezig was ipv het eenvoudig downloaden van MP3-tjes anno 2003. Ik denk niet dat de snotneuzen op dit forum zich kunnen inbeelden van hoe/wat metal ooit was.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 26-06-2003 22:37 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

south of heaven, hell awaits of reign in blood

Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.

attila_de_hun
Posted 26-06-2003 22:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 22:34 schreef bonobo het volgende:
Goed weergegeven attila, dat waren nog eens wrede dagen! Ik weet nog goed hoe ik als jochie van 15 stad en land afreisde naar heavy metal LP's. Van mijn laatste zakcentjes kocht ik de eerste LP's van Possessed, Carnivore, Bathory, Metal Church..

Metal was een 'way of life' waar je met ziel en zaligheid mee bezig was ipv het eenvoudig downloaden van MP3-tjes anno 2003. Ik denk niet dat de snotneuzen op dit forum zich kunnen inbeelden van hoe/wat metal ooit was.

Ik fietste!!!!! vroeger met vrienden van Roosendaal naar Breda of Bergen op zoom om Lpees te kopen. Zo spaarde je treingeld uit. Ja, nu hoef je maar op een knopje te drukken en voila, het komt binnen. Maar hoe meer moeite je voor iets moet doen, des te meer waardeer je het ook. En die tochten waren gewoon pelgrimstochten die de metalpret alleen maar verhoogden. Ik had het nooit willen missen.

Moridin
Usericon van Moridin
Posted 26-06-2003 23:01 by Moridin Wijzig reactieProfiel van MoridinQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 21:47 schreef attila_de_hun het volgende:
als ze de volgende briljante nummers eens een keer zouden spelen:

epidemic(de allerallerallerbeste slayer song ooit)

volgens mij spelen ze die nummers nooit of uiterst zelden.

Die riff gaat zeker nooit meer uit mijn kop, man wat is dat nummer goed. Epidemic, Permanent Disease....!
Ook Silent Scream zouden ze wel eens Live mogen spelen. Wat is Thrash? Silent Scream=Thrash!

Murder in the front row.......

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 26-06-2003 23:34 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Blijf nog steeds bij Decade of aggression

Bazzio Attacks!!!

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-06-2003 23:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Geen, gewoon Emperor kopen.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com