|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
valt toch wel mee!!!! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
'Live Undead' is tich wel mijn favoriet. Een live compilatie van 'Show no Mercy' en 'Haunting the Chapel'. 'Hell Awaits' vind ik al stukken minder maar zeker niet onaardig. Van 'Reign in Blood' vind ik muzikaal eigenlijk alleen het nummer 'Raining Blood' 'interessant' en 'Angel of Death' is natuurlijk ook vermakelijk maar dan eerder om de tekst dan om de muziek. Verder worden op nummers als 'Dead Skinn Mask' en 'South of Heaven' een paar meer dan aardige noten geraakt maar eigenlijk houd het voor mij na 'Hell Awaits' wel op. Ben ik nu een blasfeem? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nee, een homo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehehe. Ik snap alleen die keuze voor live undead niet. Gewoon een nep liveplaat. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Ik vind die nummers daar gewoon lekker ingespeeld. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ja, ze hadden toch de tijd. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:tsssss. Fuck the world and fuck you |
|
- Hell awaits - Reign in blood - South of Heaven - Christ illusion Bareuh... |
|
hell awaits show no mercy haunting the chapel live undead christ illusion south of heaven season in the abyss decade of aggression reign in blood de rest In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Ja, dit wist ik dus ook niet. Ik dacht hetzelfde als M. destijds. Maakt ook niet uit. Klinkt er natuurlijk niet minder om. Onmeunig Gay, met de hoofdletter 'G', is het natuurlijk wel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wim, hoe weet je dat? Op de koffie bij Jeff? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Show no mercy The trend is dead. |
|
algemeen bekend feitje over live undead... het ding was als ik me goed herinner ook bedoeld als losse 10" ep's en dan overal verschillende uitbrengen enzo... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
1: Reign In Blood 2: Hell Awaits 3: Christ Illusion 4: Haunting The Chapel 5: de rest; daar ben ik nooit zo heel gek van geweest ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Ga 'Show no Mercy' beluisteren, blaag! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
The Live Undead EP was actually recorded in a studio. "We had planned to do it as a show, but something got messed up, so we just brought a bunch of kids into the studio, like contest winners or something, and recorded it there," remembers Kerry. Interestingly enough, after this EP came out, a band called The Undead released an album called Live Slayer." “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Dus, is dat publiek er nu ingemixd of is het dat groepje fans dat daadwerkelijk bij de opnames aanwezig was. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tsja, tis een beetje onduidelijk allemaal, als ik zo hier en daar wat lees. Volgens mij heeft het ooit een keer in de aardschok gestaan, in de jaren tachtig, maar goed, ik ga dat niet opzoeken (op zolder liggen hier tig jaargangen). Zomaar wat (Unconfirmed) facts: The most infamous fake live metal album in history. Live Undead is live in a recording Studio, with overdubbed fans and some reverb....sorry about that. live undead was a fake live show. they got a bunch of their friends in a room and played songs. Tsja. Maar ik kan niet een echt statement vinden ofzo. Zo gauw. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Muzikaal is Seasons in the Abyss het beste Slayer werk en qua sfeer ga ik voor Show No Mercy, komt lekker cartoonesk over. |
|
quote: In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:En waarom is dat het beste werk muzikaal gezien ? omdat jij het zegt ? [Dit bericht is gewijzigd door mental op 05-05-2007 16:17] Fuck the world and fuck you |
|
nee aap.. simpelweg omdat t technisch gezien t best in elkaar zit maar zo kan je alles de beste slayer noemen.. snm: de beste slater vanwege de sfeer ha: de beste slayer vanwege de brutaliteit rib: vanwege de hype en verworven status en shit eromheen soh: de beste slayer vanwege dit sita: de beste slayer vanwege dat rot op! gewoon de eerste klus is allemaal gaaf.. de jaren 90 brachten alleen maar troep! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Als je goed naar het publiek luistert hoor je dat dit er later ingemixed is. Ik kan me in ieder geval geen publiek voorstellen dat halverwege een nummer "Slayer, Slayer!" gaat lopen scanderen. Verder is het vrij algemeen bekend dat de plaat niet echt live is, ik heb ook ooit eens een interview gelezen waarin de heren dit zelf toegeven. Een ander bekend voorbeeld is de B-kant van de "Jump In The Fire" maxi-single van Metallica, daar staan "Phantom Lord" en "Seek And Destroy" op met een ingemixed publiek. Bareuh... |
|
quote:Geweldig! maar persoonlijk trek ik dat werk toch een stuk minder. ach ik ben gewoon een drol die het waarschijnlijk niet snapt, en die divine intervention 1 van de geniaalste slayer albums vind. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |