quote:
Op 6 mei 2007 0:02 schreef axegrinder het volgende:
Die hele Aardschokdag van 26 oktober 1986 is afgelast door de dood van Cliff Burton.
Anthrax en Slayer zouden er spelen met Metallica als headliner, maar er was wel een mini Aardschokdag met King Diamond, Agent Steel, Helloween e.a. in het karregat, maar al een half jaar eerder.
Nee, dat is niet waar. Ik heb pas de vara's vuurwerk uitzending zitten te luisteren uit die tijd en metal mike vertelde daarin dat metallica idd cancelde van wege cliff's dood, maar dat de dag wel door zou gaan met slayer als headliner. Maar slayer cancelde 4 dagen van te voren, vanwege dat zij het niet aandurfden om te headlinen. Dit terwijl de vliegtickets en de gage al betaald waren, kaarten waren al verkocht, posters natuurlijk al gedrukt. (ik heb ergens op zolder die poster nog liggen, mettallica en slayer op 1 poster, hoe gaaf) Iig is dat wat metal mike er toen over te zeggen had.
De aardschokdag erna was metallica er wel (en ik ook) en de meeste bands die ook eerder zouden optreden, waaronder crimson glory.
Die poster hangt hier in de pc kamer.
[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 06-05-2007 0:13]