IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Ondskapt Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-08-2003 21:54 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Nog steeds geen Ondskapt topic, bij deze dan.
Wat is Draco Sit Mihi Dux toch een bruut heerschende CD, het Satanisme is mischien wat over de top, maar wat heerschen die zieke vocalen! Het is over het algemeen langzame black metal, met zo nu en dan wat beuk-stukken. Het gitaarwerk doet me vaak een beetje denken aan Thorns uit de Funeral Marches to The Grave periode.

*Oh ja, een woord van dank aan Heer Dwaallicht voor de gouden tip. *

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 09-08-2003 21:56]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sater
Usericon van Sater
Posted 09-08-2003 21:57 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik moet het nog steeds een horen. Heb je een link naar een mp3?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-08-2003 21:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Heb jij geen toegang tot een bepaalde FTP? Nee, ik heb geen links naar MP3's, probeer Selbstmord Services, die hebben het uitgebracht.

*Nee, ik heb gekeken, geen MP3's*

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 09-08-2003 22:02]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 09-08-2003 22:04 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

wat heb ik hierop lang gewacht.
de vocals op track twee zijn erg gaaf.
enige minpunt zijn de kleine lettertjes, moet ergens een vergrootglas op de kop zien te tikken.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-08-2003 22:08 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Inderdaad, als ik die teksten probeer te lezen krijg ik koppijn, ik moet ook een loep gaan halen, want dit is niet te doen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-08-2003 22:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De bepaalde FTP is tot nader order niet beschikbaar, zo heb ik gehacked^H^H^H^H^H^Hhoord .

Enfin, Ondskapt is gaaf ja, heerlijk die ziek huilende, gierende, jankende, psychotisch lachende, kuchende, stikkende en hijgende vocalen. Om het koud van te krijgen....


Twone
Usericon van Twone
Posted 09-08-2003 23:49 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

net als Craft een geniale band..


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-08-2003 0:14 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb deze band tijden geleden al aangeprezen in dit topic:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=806445&page=1

Zeker erg gaaf,maar ik verwacht al niet anders meer van selbstmord bands.
Ik ga hem zeer binnenkort even bij Displeased bestellen.
Ik wacht trouwens nogsteeds op de teksten


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-08-2003 0:53 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik ben ook erg niewsgierig naar deze cd. Helaas is mijn geld naar Selbstmord verdwenen

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-08-2003 0:54]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-08-2003 11:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Zeg XNegativeX, ik word helemaal pleuris bijziend van dat tekstboekje. Hier de tekst van nr. 1, maar dan heb ik het ook wel weer gehad . Cursiefjes zijn van mij.

I

A morose frown of human Death lies before me, at the ending of this thornclad road
my wounds are deep, my cries are harsh
was it Hell that I witnessed, has my time come?
or may I stay to witness the Devil's hand?
A morose frown of human Death lies before me
A creature of all my woes and wiles (onleesbaar, kan ook 'miles' zijn), an currance (sic) for me to pass
Time to die, it has been far too long
Sternly bound I depart from this foul and morbid life as it has given me nothing
What important (sic) am I?
Evil is in the deeds of every man
Everything pure may go lost as the ways of evil are opening wider and ever darker, a shadow cast of the Devil
Everywhere, and all around I see what you don't see; I see the vastness of the accuser


*gaat lenzen kopen*

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 10-08-2003 11:21]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-08-2003 11:37 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Thanx Dwaal, ziet er erg goed uit. Had ik eigenlijk niet verwacht na dat ik het verhaal op de selbstmord site had gelezen (religious fanatics bla bla bla). Maar de teksten komt toch behoorlijk intelligent over.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 10-08-2003 15:41 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

het komt inderdaad allemaal zeer intelligent over. op de achterkant van het tekstboekje staat ook nog een grote (kleine) lap tekst over het hoe en waarom van ondskapt etc.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-08-2003 16:14 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 augustus 2003 0:53 schreef BurZum het volgende:
Ik ben ook erg niewsgierig naar deze cd. Helaas is mijn geld naar Selbstmord verdwenen


Inmiddels dus wel binnen. Ben net pas naar het eerste nummer aan het luisteren.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 19-08-2003 19:33 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Draco sit mi hi dux (o.i.d)

erg fijne plaat, ben toch wel een beetje ontdooid.

Het doet mij nogal denken aan Shining.


Dit slaat nergens op.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-08-2003 0:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Eigenlijk lijkt het best wel behoorlijk veel op Mayhem's De Mysteriis Dom Sathanas, alleen minder snelle stukken. Maar dat mag de pret niet drukken.
Ondskapt is niet meer uit mijn CD-speler te krijgen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-08-2003 1:53 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik heb hem nu ook al meerdere malen beluisterd. Gaat niet echt vervelen die cd, met name door de vocalen. Echt ziek!

Heersch


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 20-08-2003 21:24 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Naar aanleiding van dit topic draco sit mihi dux beluisterd. Geweldige cd . Lekkere productie, alle instrumenten zijn goed te horen en het klinkt toch lekker duister en rauw

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 20-08-2003 21:25]


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 21-08-2003 13:57 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Yaiks! Dikke heersch.


this user is dead


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 21-08-2003 14:10 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Juist! Ondskapt is tof, mooi hoesje ook trouwens, iemand gezien?


Dit slaat nergens op.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-08-2003 20:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tuurlijk, ik heb de CD nl. Logo (met gerafelde drakevleugels), soort grijsgroen, tegen een donkerder achtergrond (mooi papier ook).


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 06-11-2003 12:25 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Wat een schitterende vocals toch ... drummer heeft ook erg goede stijl.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-11-2003 17:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, fijne plaat, al word ik na verloop van tijd wel wat moe van die eindeloos voortdreinende mineur-arpeggio's. Had wel wat meer mee gedaan kunnen worden IMO.


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 07-11-2003 10:34 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Gezien de goede ontvangst van deze plaat, als iemand een sample weet staan op het net, dan wil ik graag horen


A black heart can only find beauty in darkness.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-11-2003 10:36 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 10:34 schreef Pyrexia het volgende:
Gezien de goede ontvangst van deze plaat, als iemand een sample weet staan op het net, dan wil ik graag horen


Durf toch eens een plaat zo te kopen


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Skull
Usericon van Skull
Posted 07-11-2003 11:52 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

Weet iemand hier of Ondskapt misschien de voortzetting is van Ofermod (die welgeteld 1 release hebben: Mysterion tes Anomias 7" uit '98)?? Ik heb namelijk de 7" thuis liggen ( ) en heb daarna nooit meer wat van die band gehoord. Nu is er dan sinds enige tijd Ondskapt, met muziek die erg in dezelfde lijn ligt...


- Mutatis mutandis -


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-11-2003 11:57 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 11:52 schreef Skull het volgende:
Weet iemand hier of Ondskapt misschien de voortzetting is van Ofermod (die welgeteld 1 release hebben: Mysterion tes Anomias 7" uit '98)?? Ik heb namelijk de 7" thuis liggen ( ) en heb daarna nooit meer wat van die band gehoord. Nu is er dan sinds enige tijd Ondskapt, met muziek die erg in dezelfde lijn ligt...


Aaargh, die 7", prijs je gelukkig. Hopelijk wordt die snel gere-released op CD.

Nee, ik dacht niet dat beide bands iets met elkaar te maken hadden.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen