|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
tss, wat een n00b in de scene... |
|
quote: Ov-toopik: Heeft Kevin die Code cd nog aan je gegeven? |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehe, jat hem maar van hem dan. |
|
Sorry ja, was 'm straal vergeten. Je krijgt het van de week wel, Sander. |
|
quote: |
|
ontopic dan maar weer.. Ben nog steeds van mening dat "Slave under his immortal will" toch het beste is... die laatste plaat wel gehad, maar meteen fijn weggetrade voor een ander stukje vinyl.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Inderdaad, veruit hun beste, erg duister slepend sfeertje. Beter dan het 1e album en veel beter dan de 2e. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Ben nu Dodens Evangelium aan het luisteren, ik ben benieuwd. |
|
Is echt een goed album. |
|
De eerste helft wel ja. De tweede helft vind ik niet zo veel soeps eigenlijk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Djävulens Ande vind ik het gaafste nummer. Rest van de nummers zijn wat aan de matige kant. Draco Sit Mihi Dux vind ik toch een beter album. |
|
+1 dodens evangelium staat hier echt té weinig op en wordt ook te snel weer afgezet. nee, ik zweer bij draco sit mihi dux [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-06-2008 2:07] Je moeder. |
|
Ondskapt is gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
De myspace site die door een onbekende is gemaakt moet in ieder geval verdwijnen. Met deze vooruitstrevende vorm van publiciteit willen ze niets te maken hebben, aldus hun eigen reaktie op hun (toch nog) Ondskapt site. |
|
Verdomme zeg, ik heb vandaag Dödens Evangelium weer eens opgezet. Ik ben en blijf echt een enorme fan van deze band. Voor mij is Ondskapt simpelweg een van de beste bands die het black metal genre ooit heeft voortgebracht. Op Dödens Evangelium klopt alles gewoon. Elk riff (ja, echte riffs), elke subtiele melodie, elk smerig traag ritme en elke woeste uitbarsting zijn puur gemaakt om een enorm akelige sfeer te creëren. Ondskapt past wel een beetje onder het suicidal black metal kopje maar er wordt nergens met Katatonia riffs gesmeten en het komt nergens schijnt enige zwakte door. Alles is gericht op alles verstikkende mensenhaat. Pracht gewoon I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Sluit ik me bij aan, hoewel ik het debuut nog een tikje beter vind dan Dödens Evangelium. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Arisen From The Ashes. Komt in April/Mei uit. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ben zéér benieuwd. |
|
Kijk eens aan, dat is goed nieuws. |
|
Als ze maar niet weer gaan optreden dan [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-01-2010 0:29] |
|
quote: Kut. Was ik er bijna mee weg gekomen.. :') |
|
Wel benieuwd naar, hoewel ik de vorige niet echt boeiend vond. Het debuut is nog steeds een goed album. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |