|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij bedoelen ze dan wel religieus op een satanische manier. Pff...zal wel...dan ben ik maar niet treu maar de muziek heerscht. |
|
quote: Feiten , ik denk dat je je eens moet verdiepen waarvoor de term "religious black metal" de laatste tijd, een beetje overhyped, wordt gebruikt. Je bent je hier echt hopeloos belachelijk aan het maken. En wees gerust, ik weet echt wel waarover ik het heb hoor ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Wat een onzin, zeg. Ken je de lyrics wel? als dat christelijk is dan ben ik een neger. |
|
Religieus op z'n satanistisch, denk ik ook. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Ondskapt is merely an instrument of religious Devilworship, thus, the music and lyrics never would exist without the doctrinal as well as spiritual inversion of orthodox faith. Anything beneficial for the ruin of life and happiness is to be glorified for the sake of our Lord: Murder, Suicide, Drugs, Rape, War, Incest, Cannibalism, Paedophilia, Oppression, Violence, Corruption, Fascism et cetera. The question to ask is not how far, the question to ask is the following: Do you possess the depths in faith to go as far as it takes? To become one with Him you must die inside. Hence, your own will must be left behind http://www.blackplague.org/antichrist/html/selbstmord/artist-ondskapt.html Voila [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 07-04-2004 18:04] F*ck hippies |
|
quote: ga jij daar even keihard op je bek hehe volgens mij verwar je het met een andere band nou... MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
@ Manifest: Wat bedoel je met die 2 quotes? "Devilworship" impliceert satanisme, of mis ik iets anders? |
|
Argh die zieken vocalen, kippenvel. Vooral in het nummer VI. Crucifixus etiam pro nobis, sub Pontio Pilato passus et sepultus est. |
|
@ wolveken: sorry, maar ik had zeer ernstig over het woord anti gelezen, in zinsverband: ondskapt plays anti-christian religious metal me excuzes daarvoor... die lijers die openlijk mededelene dat ze naar de kerk gingen waren verdelger hahahahahahaha luijers We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
nogtans vind ik de muziek van ondskap kanker aids niveau We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Neen, ik impliceer dat het geen Christenen zijn. Meer niet. F*ck hippies |
|
quote: Want? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Meneer haggardwolf: te diep in het glaasje gekeken? Watain en Funeral mist zijn ook religieuse black, opdezelfde manier als Ondskapt Verder vind ik Ondskapt ook saaie bagger. Veel te eentonig en te langzaam. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
LOL @ HgarrothWulff foutje, bedankt? |
|
quote: Ook ik vindt Ondskapt bagger. Nee laat ik het anders zeggen ik vindt het kwelgeesten. |
|
quote:nu ik nuchter ben ok We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
las net in de mail van perverted taste dat de Dödens Evangelium lp al beschikbaar is. Norma Evangelium Diaboli licensed Ondskapt’s second album - “Dödens Evangelium” - from Next Horizon Records, and presents this odious and repulsive recording in both CD and gatefold double-LP format. Recorded at Necromorbus and pushing the band’s well known style into rotten depths, it is a corrupting experience to say the least… [Dit bericht is gewijzigd door morthvarg op 13-05-2005 18:59] |
|
Die Necromorbus tent is wel zo'n beetje de tempel van de religieuze black metal uit zweden, lijkt wel. |
|
Sja, en op Norma Evangelium Diaboli komen alleen maar geweldige albums uit... Echt gaaf. Ik ben ontzettend benieuwd naar nieuw Ondskapt materiaal! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Label als ouderwets kwaliteitsmerk dus? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Meestal niet. Toch zijn er een aantal labels die als bevestigende uitzondering gelden. Ik moet hier met M. eens zijn. Nog zo'n label is bijvoorbeeld Southern Lord. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Een label als ouderwets kwaliteitsmerk dus!!!! |
|
zit "draco.." maar weer es te luisteren. heb dit album eigenlijk nog nooit volledig af gehoord. Zo super bruut vinnik het allemaal niet, ook niet de vocals.... [edit] ok dus nooit verder geluisterd dan het eerste nummer , stoere vocals beginnen op 2e nummer, is idd wel vet[edit] [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 18-05-2005 0:26] |
|
quote:Er zijn gewoon labels die standaart een bepaalde sound releasen. Zo ook: Nykta. Obscure militante black. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |