IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Ondskapt Vorige pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 21-01-2010 17:15 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 0:29 schreef Burzum het volgende:
Als ze maar niet weer gaan optreden dan
Wieweet zijn ze wel beter geworden

Op cd blijft het geniaal. Vooral Draco Sit Mihi Dux


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-01-2010 21:34 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Dan hoop ik dat ze in dat jaar goed geoefend hebben want in Baroeg was echt zwaar belabberd.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 09-04-2010 21:49 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

De nieuwe plaat klinkt veelbelovend, vet geluid! en trager meer mid tempo, het eerste nummer is snel en meer in verlengde van de voorgangers, daarna wordt de plaat naar mijn mening alleen maar beter, het nummer astute scepte heb ik een paar keer opnieuw beluisterd erg fijn!

[Dit bericht is gewijzigd door hellhun op 09-04-2010 21:49]


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-05-2010 13:18 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Arisen from the ashes is een echte groei plaat. In de eerste instantie moest ik erg wennen aan de productie. Dit is namelijk een stuk minder rauw dan op zijn voorgangers. Maar na meerdere luister beurten wordt duidelijk dat de duisternis die Ondskapt altijd zo kenmerkt nog steeds aanwezig is. Al ligt hij er op dit album niet meer zo dik bovenop en moet je beter luisteren. De troef van dit album zijn de smerige, haatvolle riffs.

Arisen from the ashes is een album dat met opgeheven hoofd naast zijn voorgangers mag staan. Het klinkt anders maar toch op en top Ondskapt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-06-2010 23:10 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nu bij het 5e nummer, en de beschrijving van XnegativeX klopt nu al. Andere productie, wat wennen is, maar toch typisch Ondskapt zover... Ik denk dat ik deze wel ga waarderen.


Northward
Usericon van Northward
Posted 09-06-2010 12:30 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Vind hem saai. Enkel het debuut is te pruimen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 10-06-2010 10:38 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Wat een onzin, Dödens Evangelium vind ik een geniale plaat


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 10-06-2010 12:47 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Ah, een nieuw album uit ja? Toch maar even checken dan. Hun platen zijn wel gaaf, hoewel hun optreden echt een afknapper was.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 27-11-2020 14:50 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2004 15:55 schreef HgarrothwulfF het volgende:
jammer dat het kristenen zijn




Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-11-2020 15:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

HgarrothwulfF! Blast from the past. Toen het hier nog druk was.

Ondskapt kan weinig verkeerd doen, natuurlijk. Vuig als vanouds.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen