IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Ondskapt Vorige pagina | Volgende pagina
Skull
Usericon van Skull
Posted 07-11-2003 12:02 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 7 november 2003 11:57 schreef Wolveken het volgende:
Aaargh, die 7", prijs je gelukkig. Hopelijk wordt die snel gere-released op CD.

Nee, ik dacht niet dat beide bands iets met elkaar te maken hadden.

Tja, was een hersenspinsel van me, omdat Ofermod ook zo te koop loopt/liep met "Orthodox religious black metal"... Zal binnenkort eens een mailtje sturen naar die gast van Selstmord.


- Mutatis mutandis -


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-11-2003 12:06 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 12:02 schreef Skull het volgende:
Tja, was een hersenspinsel van me, omdat Ofermod ook zo te koop loopt/liep met "Orthodox religious black metal"... Zal binnenkort eens een mailtje sturen naar die gast van Selstmord.


Niet onterecht. Bijna de hele Zweedse scene dweept met die slogan. Malign ook, en die zijn wel verwant, of niet?


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Skull
Usericon van Skull
Posted 07-11-2003 12:08 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 7 november 2003 12:06 schreef Wolveken het volgende:
Niet onterecht. Bijna de hele Zweedse scene dweept met die slogan. Malign ook, en die zijn wel verwant, of niet?

Malign weet ik niet, maar Nefandus wel dacht ik


- Mutatis mutandis -


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-11-2003 12:11 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 12:08 schreef Skull het volgende:
Malign weet ik niet, maar Nefandus wel dacht ik


Die ken ik dan weer niet


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Skull
Usericon van Skull
Posted 07-11-2003 12:27 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 7 november 2003 12:11 schreef Wolveken het volgende:
Die ken ik dan weer niet

Ze hebben ooit ('96) een CD uitgebracht: "the nightwind carried our names". Er zat toen sowieso Devo Andersson (ex-Marduk) bij, en een gast die later in Ofermod is gaan spelen.


- Mutatis mutandis -


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-11-2003 12:31 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Klinkt interessant.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Skull
Usericon van Skull
Posted 07-11-2003 12:34 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 7 november 2003 12:31 schreef Wolveken het volgende:
Klinkt interessant.

Ik geloof dat Verwoesting de CD thuis heeft en dat hij er vanaf wilde... stuur 'm maar eens een mailtje.


- Mutatis mutandis -


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-11-2003 12:42 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Thanx, eens contact opnemen.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 07-11-2003 13:00 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 10:36 schreef Wolveken het volgende:
Durf toch eens een plaat zo te kopen


OK, maar ik ik koop al erg veel, momenteel 5 bestellingen lopen.
Miskopen heeft niemand wat aan


A black heart can only find beauty in darkness.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-11-2003 13:01 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 13:00 schreef Pyrexia het volgende:
OK, maar ik ik koop al erg veel, momenteel 5 bestellingen lopen.
Miskopen heeft niemand wat aan


Is waar, maar dit kan bijna niet misgaan


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 07-11-2003 13:41 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Ik had nog een bestelling openstaan bij Selbstmord, heb die cd's van Ondskapt er dan maar laten bij doen

Nu hopen dat die dingen aankomen


A black heart can only find beauty in darkness.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-11-2003 13:45 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 13:41 schreef Pyrexia het volgende:
Ik had nog een bestelling openstaan bij Selbstmord, heb die cd's van Ondskapt er dan maar laten bij doen

Nu hopen dat die dingen aankomen


CDs, is die Slave Under His Immortal Will MCD eindelijk uit misschien?

En qua toekomen, tja, idd, kan soms wel tijdje duren. Maar heb totnogtoe alles bekomen.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 10-11-2003 11:00 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Ik heb deze week Ondskapt en Funeral Mist in de winkel gevonden, geheel onverwacht.
Hoewel ik de 2 compleet verschillend vind, vind ik Ondskapt toch lekkerder

Bedankt voor de tip want Ondskapt kende ik nog niet, tenzij van wat er op dit forum vertelt was.

[Dit bericht is gewijzigd door Pyrexia op 10-11-2003 11:00]


A black heart can only find beauty in darkness.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-11-2003 22:40 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

WRAARRGHH...
Vandaag weer eens opgezet... Die intro en overgang op het eerste nummer zijn geweldig, kippevel!

Wat een ontzettend onheilspellende sfeer, vanaf de eerste tel al. Het drumwerk springt er uit, lijkt af en toe op Immortal ten tijd van Pure Holocaust, vooral te horen in de blastbeats. Een riff (weet even niet welk nummer) lijkt sterk op 1 van Immortal op het bovengenoemde album.

Fijne uitvoering van het boekje ook.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 23-11-2003 22:40]


Sater
Usericon van Sater
Posted 26-01-2004 23:19 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik heb Draco Sit Mihi Dux nu een paar weken in bezit en hij overtrof alle verwachtingen. Zo )n heerlijk gitaar geluid en superduistere angstaanjagende vocalen! Ben dan ook zeer benieuwd naar nieuw werk van deze heer(heren?)


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


trol
Usericon van trol
Posted 27-01-2004 0:08 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Is er al weer eens wat op komst dan?
Ik kan wel weer een nieuwe injectie slome valium black metal gebruiken.


Sater
Usericon van Sater
Posted 27-01-2004 8:02 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Feeding the Flames gaat ie heten, zou dit jaar moeten verschijnen.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


skargh
Usericon van skargh
Posted 05-04-2004 23:18 by skargh Wijzig reactieProfiel van skarghQuote dit bericht

en we mogen natuurlijk niet vergeten dat het allemaal uit de brein van 1 man komt.
zeer indrukwekkend


I came not to send peace


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-04-2004 15:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

GOD FUCKING DAMN!
Ik heb Draco Sit Mihi Dux en Slave Under His Immortal Will al sinds voor het begin van dit draadje. Ik had ze toen even heel snel beluisterd maar Ondskapt liet me gewoon "koud" (op een negatieve manier)...nou sinds eergisteren is daar een totale verandering in gekomen.

Puur uit verveling pleurde ik ze weer eens na al die maanden in m'n XMMS speler...en WAUW! nu ben ook ik in de ban van Ondskapt
Wat een heersch muziek (maar dat wist men al lang hiero )


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-04-2004 15:55 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

jammer dat het kristenen zijn


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-04-2004 15:58 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Say what?


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-04-2004 16:03 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 7 april 2004 15:58 schreef MBMarduk het volgende:
Say what?

luister jij dan ook naar kekal, slechtvalk en verdelger? heb een schijthekel aan kristenen die zich bemoeien met iets waar ze niks mee te maken hebben, kristenen zowieso eigenlijk al, maar dat is een heel ander punt

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 07-04-2004 16:03]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-04-2004 16:07 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2004 16:03 schreef HgarrothwulfF het volgende:
luister jij dan ook naar kekal, slechtvalk en verdelger? heb een schijthekel aan kristenen die zich bemoeien met iets waar ze niks mee te maken hebben, kristenen zowieso eigenlijk al, maar dat is een heel ander punt


Op wat is dat dan wel gebaseerd? de link met Ondskapt dus ...

[Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 07-04-2004 16:07]


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-04-2004 16:09 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 7 april 2004 16:07 schreef Wolveken het volgende:
Op wat is dat dan wel gebaseerd? de link met Ondskapt dus ...
dat ze (openlijk) zeggen dat ze braaf naar de kerk gaan en "riligious 'blackmetal'" maken


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 07-04-2004 16:12 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2004 16:09 schreef HgarrothwulfF het volgende:
dat ze (openlijk) zeggen dat ze braaf naar de kerk gaan en "riligious 'blackmetal'" maken


Het viel me al op dat een aantal van je posts op het randje van debiel waren maar dit slaat toch alles ...


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen