|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet onterecht. Bijna de hele Zweedse scene dweept met die slogan. Malign ook, en die zijn wel verwant, of niet? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Malign weet ik niet, maar Nefandus wel dacht ik - Mutatis mutandis - |
|
quote: Die ken ik dan weer niet 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Ze hebben ooit ('96) een CD uitgebracht: "the nightwind carried our names". Er zat toen sowieso Devo Andersson (ex-Marduk) bij, en een gast die later in Ofermod is gaan spelen. - Mutatis mutandis - |
|
Klinkt interessant. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Ik geloof dat Verwoesting de CD thuis heeft en dat hij er vanaf wilde... stuur 'm maar eens een mailtje. - Mutatis mutandis - |
|
Thanx, eens contact opnemen. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: OK, maar ik ik koop al erg veel, momenteel 5 bestellingen lopen. Miskopen heeft niemand wat aan A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Is waar, maar dit kan bijna niet misgaan 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Ik had nog een bestelling openstaan bij Selbstmord, heb die cd's van Ondskapt er dan maar laten bij doen Nu hopen dat die dingen aankomen A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: CDs, is die Slave Under His Immortal Will MCD eindelijk uit misschien? En qua toekomen, tja, idd, kan soms wel tijdje duren. Maar heb totnogtoe alles bekomen. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Ik heb deze week Ondskapt en Funeral Mist in de winkel gevonden, geheel onverwacht. Hoewel ik de 2 compleet verschillend vind, vind ik Ondskapt toch lekkerder Bedankt voor de tip want Ondskapt kende ik nog niet, tenzij van wat er op dit forum vertelt was. [Dit bericht is gewijzigd door Pyrexia op 10-11-2003 11:00] A black heart can only find beauty in darkness. |
|
WRAARRGHH... Vandaag weer eens opgezet... Die intro en overgang op het eerste nummer zijn geweldig, kippevel! Wat een ontzettend onheilspellende sfeer, vanaf de eerste tel al. Het drumwerk springt er uit, lijkt af en toe op Immortal ten tijd van Pure Holocaust, vooral te horen in de blastbeats. Een riff (weet even niet welk nummer) lijkt sterk op 1 van Immortal op het bovengenoemde album. Fijne uitvoering van het boekje ook. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 23-11-2003 22:40] |
|
Ik heb Draco Sit Mihi Dux nu een paar weken in bezit en hij overtrof alle verwachtingen. Zo )n heerlijk gitaar geluid en superduistere angstaanjagende vocalen! Ben dan ook zeer benieuwd naar nieuw werk van deze heer(heren?) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Is er al weer eens wat op komst dan? Ik kan wel weer een nieuwe injectie slome valium black metal gebruiken. |
|
Feeding the Flames gaat ie heten, zou dit jaar moeten verschijnen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
en we mogen natuurlijk niet vergeten dat het allemaal uit de brein van 1 man komt. zeer indrukwekkend I came not to send peace |
|
GOD FUCKING DAMN! Ik heb Draco Sit Mihi Dux en Slave Under His Immortal Will al sinds voor het begin van dit draadje. Ik had ze toen even heel snel beluisterd maar Ondskapt liet me gewoon "koud" (op een negatieve manier)...nou sinds eergisteren is daar een totale verandering in gekomen. Puur uit verveling pleurde ik ze weer eens na al die maanden in m'n XMMS speler...en WAUW! nu ben ook ik in de ban van Ondskapt Wat een heersch muziek (maar dat wist men al lang hiero ) |
|
jammer dat het kristenen zijn We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Say what? |
|
quote:luister jij dan ook naar kekal, slechtvalk en verdelger? heb een schijthekel aan kristenen die zich bemoeien met iets waar ze niks mee te maken hebben, kristenen zowieso eigenlijk al, maar dat is een heel ander punt [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 07-04-2004 16:03] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Op wat is dat dan wel gebaseerd? de link met Ondskapt dus ... [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 07-04-2004 16:07] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote:dat ze (openlijk) zeggen dat ze braaf naar de kerk gaan en "riligious 'blackmetal'" maken We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Het viel me al op dat een aantal van je posts op het randje van debiel waren maar dit slaat toch alles ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |