|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb er iets van meegekregen op Dynamo 2002 (?) dat klonk wel oke. Maar heb me er verder eigenlijk nog niet zoveel in verdiept . Heb wel de zanger gemeet trouwens, een erg aardige meneer. |
|
DST heb ik vorig jaar op Progpower gezien.. Een hele vage band vond ik het.. Tip voor XnegX: in de aanstaande Lords of Metal komt weer een DST review te staan.. |
|
quote: Vage band indeed....vond er niet veel aan toen |
|
Zelf heb ik zelden zo'n pakkende shows gezien als deze van Psychotic Waltz. Vond ze steeds ongelooflijk sterk ! De nieuwe DeadSoul Tribe is ook héél sterk trouwens, maar je moet ze zeker de kans geven om te groeien ! |
|
quote: inderdaad moeten ze nog ff groeien maar die tweede cd van hun vind ik wel degelijk een goed album ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Psychotic Waltz heb ik nog eens gezien op Dynamo OA. Goeie band, hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 23-08-2003 13:32] Touché, pussycat! |
|
Foto van Dead Soul Tribe vorig jaar op Dynamo. [Dit bericht is gewijzigd door Aerpel op 25-08-2003 17:42] Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Ha! Een yamaha-drummer. Nog een reden om die muziek eens te gaan checken. Touché, pussycat! |
|
A Murder Of Crows is echt supertje goed!!! Mooi ART WORK ook weer van TRAVIS SMITH!! ( www.seempieces.com ) I Find That I Am Not There... |
|
vooral psychotic waltz is uniek, dst is ook best aardig maar kan niet op tegen pw Do androids dream of electric sheep? |
|
Bij Dead soul tribe mis ik vooral het zweverige gitaarwerk dat Bleeding van Psychotic waltz zo kenmerkte. Ik heb Mosquito en een soort van verzamel album van Psychotic waltz ook wel eens geluisterd maar dat maakte toch minder indruk op me. Dead soul tribe blijf ik een enorm goeie band vinden en hoe vaker is A murder of crows beluister hoe beter ik het vind. Hopelijk krijg ik ooit eens de kans om ze live te zien. Het viel me trouwens op dat er een ZM-er wordt bedankt in de inlay van A murder of crows. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Gaan er nog ZM-ers naar Dead soul tribe in de Goudvishal? Donderdag 4 december met Triple 7 in het voorprogramma. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: heeee dat wist ik niet... klinkt goed... zal het iig in mijn agenda zetten... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Ja, ikke ga En op 6 december speelt Dead Soul Tribe in Amstelveen, P60, samen met Sun Caged en Triple 7 |
|
'k zit weer eens te zweven op de nummers van into the everflow ... wat een sfeer band.... hoe was dat concert trouwens ? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
PW zooi wordt opnieuw uitgebracht in 2 boxsets met bonusmateriaal las ik vandaag Gigs waren leuk, alleen jammer dat Devon/Buddy slecht bij stem was |
|
Ik zie net dat A Murder Of Crows maar 7.77 pleuro kost (bij de Large). Aanschafd waard? |
|
quote: Ja. Ik heb 'm al besteld. Ik vind het echt een wereldalbum! Hij stond nog op mijn lijstje van "moet ik echt een keer aanschaffen" en dan is-ie nu ook nog eens in de aanbieding... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik zie net dat het artwork vab Mattias Norén is en lees ene boel positieve recenties. Ik ga hem dan maar eens op mn lijstje zetten |
|
quote: Jij spaart echt alle cd's met het artwork van Mattias Norén he? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Sparen niet, daarvoor heeft hij er teveel gemaakt. Ik heb alleen ceedees van Into Eternity, Evergrey, Ayreon en Soulwork met zijn artwork. Het blijft mn favo kunstenaar. Kan er uren naar kijken en geeft een cd voor mij een hoop meerwaarde |
|
quote: Helemaal mee eens! Ik heb daarentegen ook wel eens cd's besteld die toen ik ze ontving, zo'n mager en lelijk boekje bleken te hebben dat ik dacht, die had ik net zo goed kunnen branden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Mn Dead Soul Tribe cd is onderweg en ik zag dat metalblade onlangs een 3 cd box van Psychotic Waltz heeft uitgebracht. Heb die net gehaalt, en moet nog ff wennen aan de muziek. Maar slecht is het niet. Leuke band |
|
*Kick* Ik kwam er van de week achter dat Metalblade niet één maar twee cd set's met geremasterde Psyhotic Waltz cd's heeft uitgebracht. Zoals hierboven te lezen heb ik de "Into The Everflow"en "Bleeding" "3cd set, maar is de andere aan te raden? Ik ken die 2 cd's niet en heb geen idee hoe de kwaliteit is van de video's op de bonusdisc. Ik ben namelijk wel benieuwd naar de clip van "Faded". Iemand? |
|
vriend van me heeft die 2 cd's idd... vind het wel leuk opzich maar ... hmmm jah vond het niet echt nodig... boekjes zijn ook mooier geworden en zo maar ... hmmm ik zal binnenkort ff die fimpjes checken, die demo's schijnen ook niet echt boeiend te zijn I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |