IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Psychotic waltz / Dead soul tribe Vorige pagina | Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-08-2004 12:49 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

nee, kheb promo!!


I Find That I Am Not There...


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 16-08-2004 12:50 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 12:42 schreef Tormented soul het volgende:
Hij is toch nog niet te koop?
*kuchsoulseekkuch*


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-08-2004 12:50 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Heb 'em net binnen. Ga nu luisteren.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-08-2004 12:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 12:49 schreef rvanderholst het volgende:
nee, kheb promo!!


idem


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-08-2004 12:55 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

msn es dd door die handel!
ik vind em niet op soulseek


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-08-2004 12:57 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 12:55 schreef Shredhead het volgende:
msn es dd door die handel!
ik vind em niet op soulseek


Kan niet helaas. Iets met mijn proxy-instellingen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 16-08-2004 12:57 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik wacht braaf op het orgineel


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 16-08-2004 12:59 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 12:55 schreef Shredhead het volgende:
msn es dd door die handel!
ik vind em niet op soulseek
dan moet je me ff toevoegen ...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-08-2004 12:59 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

nou rustig maar hoor! dat wij nou de promo hebben, kunnen wij toch niks aan doen?

Doe jij ook het intie Gio?


I Find That I Am Not There...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-08-2004 13:00 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 12:59 schreef rvanderholst het volgende:
nou rustig maar hoor! dat wij nou de promo hebben, kunnen wij toch niks aan doen?

Doe jij ook het intie Gio?


Ja, volgende week maandag.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-08-2004 13:01 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

cool!!! goede band om te hebben op de FP!!!


I Find That I Am Not There...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-08-2004 13:01 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 12:59 schreef DaVinz het volgende:
dan moet je me ff toevoegen ...




rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-08-2004 13:02 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ga je hem ook vragen over Ayreon


I Find That I Am Not There...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-08-2004 13:04 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

eh nee?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-08-2004 13:04 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 13:02 schreef rvanderholst het volgende:
ga je hem ook vragen over Ayreon



Ja, tuurlijk.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-08-2004 10:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ben sinds zaterdag echt hooked aan "The January Tree"! En dat na slechts 3 luisterbeurten (een wonder ). De eerste keer vond ik het meer van hetzelfde (ik herken zelfs rifjes die ze op 'A Murder Of Crows' ook gebruikten) maar de muziek werkt echt verslavend en, zoals ik al aan de samples kon horen, Devon/Buddy zingt eindelijk zoals ik dat altijd al had willen horen! Geef die plaat een kans


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 05-09-2004 12:03 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Hefet niemand deze plaat meer gechecked? Hij groeit nogsteeds


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-09-2004 12:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Nou vooruit dan maar, ik heb hem ook en hij is erg top... nou blij


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 05-09-2004 12:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2004 12:05 schreef Staalman het volgende:
Nou vooruit dan maar, ik heb hem ook en hij is erg top... nou blij




lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 05-09-2004 18:55 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

hij is wederom fantastisch
en Devon Graves verdient een standbeeld.


no text supplied


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 18-12-2004 21:29 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Heb vandaag 'The January Tree' ook maar eens aangeschaft. Fantastische plaat, heerlijke muziek is dat zeg.
(Tnx Neggie voor de tip, al was 't al bijna 'n jaar geleden ).


..."Hate can only create more hate"...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-12-2004 12:30 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Echt ik sta te popelen om de andere Psychotic Walz cd box aan te schaffen (met A Social Grace en Mosquito). Bleeding en Into The Everflow worden hier veel geluister


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 19-12-2004 19:34 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Ik heb Bleeding van Psychotic Waltz nu al een aantal jaartjes thuis liggen. Lekkere plaat idd . Ga maar eens opzoek naar Dead Soul Tribe .


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-12-2004 11:38 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 12:30 schreef Tormented soul het volgende:
Echt ik sta te popelen om de andere Psychotic Walz cd box aan te schaffen (met A Social Grace en Mosquito). Bleeding en Into The Everflow worden hier veel geluister
weet niet of die 2cd box nou zo'n aanrader is, vriend van me heeft hem ook maar die bonus dingen zijn niet echt van hoge kwaliteit... tis wel leuk om naar te luisteren ff...
en die gelikte artwork ... hmmm nee ik prefereer toch dat oude...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 02-06-2005 22:38 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

Zag net ineens de sig van Imortella en moest spontaan aan Dead Soul Tribe denken...

Jammer dat DST live meestal zo triest is [5x gezien, 2 keer leuk de andere paar keer van minder tot pijnlijk!!! ] maar vind het toch nogsteeds hele fijne muziek en die stem van Devon [/Buddy] blijft gaaf imho [ALS ie tenminste zuiver zingt ]

Uuuhm anyway... lekker nuttige toevoeging aan dit topic...


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen