|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
nee, kheb promo!! I Find That I Am Not There... |
|
Heb 'em net binnen. Ga nu luisteren. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: idem When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
msn es dd door die handel! ik vind em niet op soulseek |
|
quote: Kan niet helaas. Iets met mijn proxy-instellingen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik wacht braaf op het orgineel |
|
quote:dan moet je me ff toevoegen ... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
nou rustig maar hoor! dat wij nou de promo hebben, kunnen wij toch niks aan doen? Doe jij ook het intie Gio? I Find That I Am Not There... |
|
quote: Ja, volgende week maandag. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
cool!!! goede band om te hebben op de FP!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: |
|
ga je hem ook vragen over Ayreon I Find That I Am Not There... |
|
eh nee? |
|
quote: Ja, tuurlijk. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik ben sinds zaterdag echt hooked aan "The January Tree"! En dat na slechts 3 luisterbeurten (een wonder ). De eerste keer vond ik het meer van hetzelfde (ik herken zelfs rifjes die ze op 'A Murder Of Crows' ook gebruikten) maar de muziek werkt echt verslavend en, zoals ik al aan de samples kon horen, Devon/Buddy zingt eindelijk zoals ik dat altijd al had willen horen! Geef die plaat een kans |
|
Hefet niemand deze plaat meer gechecked? Hij groeit nogsteeds |
|
Nou vooruit dan maar, ik heb hem ook en hij is erg top... nou blij "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: |
|
hij is wederom fantastisch en Devon Graves verdient een standbeeld. no text supplied |
|
Heb vandaag 'The January Tree' ook maar eens aangeschaft. Fantastische plaat, heerlijke muziek is dat zeg. (Tnx Neggie voor de tip, al was 't al bijna 'n jaar geleden ). ..."Hate can only create more hate"... |
|
Echt ik sta te popelen om de andere Psychotic Walz cd box aan te schaffen (met A Social Grace en Mosquito). Bleeding en Into The Everflow worden hier veel geluister |
|
Ik heb Bleeding van Psychotic Waltz nu al een aantal jaartjes thuis liggen. Lekkere plaat idd . Ga maar eens opzoek naar Dead Soul Tribe . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote:weet niet of die 2cd box nou zo'n aanrader is, vriend van me heeft hem ook maar die bonus dingen zijn niet echt van hoge kwaliteit... tis wel leuk om naar te luisteren ff... en die gelikte artwork ... hmmm nee ik prefereer toch dat oude... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Zag net ineens de sig van Imortella en moest spontaan aan Dead Soul Tribe denken... Jammer dat DST live meestal zo triest is [5x gezien, 2 keer leuk de andere paar keer van minder tot pijnlijk!!! ] maar vind het toch nogsteeds hele fijne muziek en die stem van Devon [/Buddy] blijft gaaf imho [ALS ie tenminste zuiver zingt ] Uuuhm anyway... lekker nuttige toevoeging aan dit topic... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |