IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Psychotic waltz / Dead soul tribe Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 08-08-2005 22:40 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Heeft er iemand een mening over Darkstar? Deze band schijnt leden van PW in de gelederen te hebben, én zware, trieste, psychedelische muziek te maken. Ik heb er verder nog nóóit van gehoord...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 08-08-2005 22:57 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heb beide DS cd's. Erg sfeervol en wel lekker voor op de achtergrond


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-08-2005 8:58 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 22:40 schreef Tormented soul het volgende:
Heeft er iemand een mening over Darkstar? Deze band schijnt leden van PW in de gelederen te hebben, én zware, trieste, psychedelische muziek te maken. Ik heb er verder nog nóóit van gehoord...

ik vind het erg lekkere meeslepende muziek. Veel keyboards en heerlijke zwevende gitaarwerk... ik ben er zeer over te spreken


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-08-2005 13:50 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Zijn die platen nog wel te kopen ofg rest my alleen maar Ebay...


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-08-2005 13:56 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2005 13:50 schreef Tormented soul het volgende:
Zijn die platen nog wel te kopen ofg rest my alleen maar Ebay...
pfoe ... geen idee eingenlijk, heb ze nog nergens zien liggen, kennis van me heeft hem maar waar die hem vandaan heeft ik spreek die gast nooit meer... en tis ook al tijdje geleden, 3 jaar... dus... tja... geen idee... succes iig


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-08-2005 14:17 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-08-2005 17:56 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

niet slecht !

15 dollar + 13 dollar shipping

heerschend plaatje !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 10-08-2005 17:40 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Into The Everflow is toch samen met de rest van hun reppertoire niet meer orgineel te krijgen (ik heb het niet over de vorig jaar verschenen re-releases)


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-08-2005 17:47 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ow nee? ow... ja je hebt nu die domme 2cd re-release van die albums. Totaal geen fan van om eerlijk te zijn. Maar volgens mij als je goed zoekt zijn ze nog wel te vinden in de winkels... boudisque misschien nog?
Zeker de moeite waard om te zoeken, want die releases is wel iets meer truier dan die fancy re-release... maar dat is mijn mening


//edit:typo

[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 10-08-2005 17:48]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 10-08-2005 18:20 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb een van de 2 box sets (Bleeding/ItEF) en je krijgt 2 cd's + extra's voor de prijs van één . Niks mis mee hoor, maar ik heb net via Marktplaats het orgineel van Into the Everflow besteld voor 5 euro


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-08-2005 18:53 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

meesterlijk prijsje !...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 18-08-2005 19:07 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Mijn origenele Mosquito sloeg steeds over maar nu ie opnieuw uit is heb ik weer een werkend schijfje


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 19-08-2005 18:43 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Heb die 2 boxen ook gekocht, puur voor het bonusmateriaal en de nieuwe hoezen enz. Tevens de 2e cd van Darkstar een paar weken geleden 2e hands op de kop weten te tikken....Erg vet! Weet iemand wat die Dan Rock momenteel nog doet, of andere members, except Buddy/Devon...?


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-08-2005 20:49 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Echt geen idee...

maar ik heb van de week eindelijk de ándere box gehaald, met Mosquito en A Social Grace. Bleeding en Into wisten me erg te vermaken maar A Social grace slaat alles. Damn wat een MEESTERLIJKE cd


renYek
Usericon van renYek
Posted 21-08-2005 17:17 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2005 20:49 schreef Tormented soul het volgende:
Echt geen idee...

maar ik heb van de week eindelijk de ándere box gehaald, met Mosquito en A Social Grace. Bleeding en Into wisten me erg te vermaken maar A Social grace slaat alles. Damn wat een MEESTERLIJKE cd


A social grace hoorde je voor het eerst?

[edit]typo

[Dit bericht is gewijzigd door renYek op 21-08-2005 17:17]


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-08-2005 17:22 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik had tot voor kort alleen de ándere 2cd set


renYek
Usericon van renYek
Posted 21-08-2005 17:25 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Ooo! Ik heb PW 1 x gezien tijdens hun laatste toer, maar toen kende ik ze pas 2 weken. Desondanks een erg erg gaaf optreden!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-08-2005 17:46 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

, ik ben 8 jaar te laat geboren


renYek
Usericon van renYek
Posted 21-08-2005 17:53 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2005 17:46 schreef Tormented soul het volgende:
, ik ben 8 jaar te laat geboren


Wat een hel voor je moeder!!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-11-2005 22:32 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Iemand al in het bezit van The Dead World? krijgt weer prima recensies, mar toch ben ik benieuwd hoe deze gaat worden, The January tree bracht niks nieuws, maar was wél een stuk beter dan A Murder Of Crows, maar ik ben wederombang voor 'meer van hetzelfde'. Officieel komtie de 24ste uit, maar hij zal vast al te downen zijn. meningen?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-02-2006 11:23 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Volgens mij is het geen metal maar wat baal ik dat ik de laatste tour van Dead Soul Tribe hebt gemist!

Setlist:
Wings of Faith
A Flight On An Angels Wing
Spiders And Flies
The Love Of Hate
In A Garden Made Of Stones
One Bullet
The Messenger
Angels In Vertigo
Some Things You Can`t Return
I Remember
Black Smoke And Mirrors
Some Sane Advice
Let The Hammer Fall
My Dying Wish
Feed I - Stone By Stone
Feed II - The Awakening
Into The Spiral Cathedral
Coming Down
Powertrip
Skeleton
You

Ze hebben gewoon Skeleton en I Remember van Psychotic Waltz gespeelt (, en het schijnt helemaal fantastisch te zijn geweest.




Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-02-2006 13:15 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Damn, dat klinkt wel erg goed ja...!

Wie weet spelen ze nog 's in de buurt..


..."Hate can only create more hate"...


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 01-02-2006 23:06 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Dat doen ze toch al een paar jaren. Ik had liever weer eens een ander PW nummertje gehoord eerlijk gezegd.


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 01-03-2010 21:47 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

net weer beide darkstar cd's in de spelert gegooit... damn wat klinkt dat nogsteeds goed zeg


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 01-03-2010 22:37 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Vraag me af of DST nog bestaat, tis al een tijdje wel heel erg stil.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen