|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb beide DS cd's. Erg sfeervol en wel lekker voor op de achtergrond |
|
quote: ik vind het erg lekkere meeslepende muziek. Veel keyboards en heerlijke zwevende gitaarwerk... ik ben er zeer over te spreken I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Zijn die platen nog wel te kopen ofg rest my alleen maar Ebay... |
|
quote:pfoe ... geen idee eingenlijk, heb ze nog nergens zien liggen, kennis van me heeft hem maar waar die hem vandaan heeft ik spreek die gast nooit meer... en tis ook al tijdje geleden, 3 jaar... dus... tja... geen idee... succes iig I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
http://cgi.ebay.com/DARKSTAR-Marching-Into-Oblivion-Pic-LP-PSYCHOTIC-WALTZ_W0QQitemZ4745761943QQcategoryZ306QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem alleen doe ik niet aan Ebay... |
|
niet slecht ! 15 dollar + 13 dollar shipping heerschend plaatje ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Into The Everflow is toch samen met de rest van hun reppertoire niet meer orgineel te krijgen (ik heb het niet over de vorig jaar verschenen re-releases) |
|
ow nee? ow... ja je hebt nu die domme 2cd re-release van die albums. Totaal geen fan van om eerlijk te zijn. Maar volgens mij als je goed zoekt zijn ze nog wel te vinden in de winkels... boudisque misschien nog? Zeker de moeite waard om te zoeken, want die releases is wel iets meer truier dan die fancy re-release... maar dat is mijn mening //edit:typo [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 10-08-2005 17:48] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik heb een van de 2 box sets (Bleeding/ItEF) en je krijgt 2 cd's + extra's voor de prijs van één . Niks mis mee hoor, maar ik heb net via Marktplaats het orgineel van Into the Everflow besteld voor 5 euro |
|
meesterlijk prijsje !... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Mijn origenele Mosquito sloeg steeds over maar nu ie opnieuw uit is heb ik weer een werkend schijfje |
|
Heb die 2 boxen ook gekocht, puur voor het bonusmateriaal en de nieuwe hoezen enz. Tevens de 2e cd van Darkstar een paar weken geleden 2e hands op de kop weten te tikken....Erg vet! Weet iemand wat die Dan Rock momenteel nog doet, of andere members, except Buddy/Devon...? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Echt geen idee... maar ik heb van de week eindelijk de ándere box gehaald, met Mosquito en A Social Grace. Bleeding en Into wisten me erg te vermaken maar A Social grace slaat alles. Damn wat een MEESTERLIJKE cd |
|
quote: A social grace hoorde je voor het eerst? [edit]typo [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 21-08-2005 17:17] |
|
Ik had tot voor kort alleen de ándere 2cd set |
|
Ooo! Ik heb PW 1 x gezien tijdens hun laatste toer, maar toen kende ik ze pas 2 weken. Desondanks een erg erg gaaf optreden! |
|
, ik ben 8 jaar te laat geboren |
|
quote: Wat een hel voor je moeder!! |
|
Iemand al in het bezit van The Dead World? krijgt weer prima recensies, mar toch ben ik benieuwd hoe deze gaat worden, The January tree bracht niks nieuws, maar was wél een stuk beter dan A Murder Of Crows, maar ik ben wederombang voor 'meer van hetzelfde'. Officieel komtie de 24ste uit, maar hij zal vast al te downen zijn. meningen? |
|
Volgens mij is het geen metal maar wat baal ik dat ik de laatste tour van Dead Soul Tribe hebt gemist! Setlist: Wings of Faith A Flight On An Angels Wing Spiders And Flies The Love Of Hate In A Garden Made Of Stones One Bullet The Messenger Angels In Vertigo Some Things You Can`t Return I Remember Black Smoke And Mirrors Some Sane Advice Let The Hammer Fall My Dying Wish Feed I - Stone By Stone Feed II - The Awakening Into The Spiral Cathedral Coming Down Powertrip Skeleton You Ze hebben gewoon Skeleton en I Remember van Psychotic Waltz gespeelt (, en het schijnt helemaal fantastisch te zijn geweest. |
|
Damn, dat klinkt wel erg goed ja...! Wie weet spelen ze nog 's in de buurt.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dat doen ze toch al een paar jaren. Ik had liever weer eens een ander PW nummertje gehoord eerlijk gezegd. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
net weer beide darkstar cd's in de spelert gegooit... damn wat klinkt dat nogsteeds goed zeg I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Vraag me af of DST nog bestaat, tis al een tijdje wel heel erg stil. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |