IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Psychotic waltz / Dead soul tribe Vorige pagina
zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 30-12-2010 19:50 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

The Shadow Theory heb ik ook net aangeschaft.
Zeer interessante plaat, vast en zeker!!
De plaat heeft tijd nodig maar dit zijn net de betere platen zo blijkt.
Het donkere aspect in de muziek kan ik ook zeer waarderen!! Zeker een aanrader!


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 30-12-2010 20:24 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

hmmm zal dr eens naar luisteren... ben benieuwd


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 30-12-2010 20:36 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

trouwens....

quote:

Psychotic Waltz OFFICIAL Psychotic Waltz to play "Zwarte Cross" festival in Lichtenvoorde Netherlands on July 15 2011 and "Bang Your Head " Festival in Balingen ,Germany on July 16 2011
http://www.bang-your-head.de/english/home.php
http://www.zwartecross.nl/
These will be the last 2 shows in Europe for 2011


quote:

http://www.youtube.com/watch?v=VEAMMjOhDGA

Devon Graves Interview Part I: In the second Part Devongives us an inside look about the Reunion of PSYCHOTIC WALTZ, The Power of Metal Tour in 2011 and the work on a new PSYCHOTIC WALTZ Records




I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 30-12-2010 21:22 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2010 19:16 schreef XnegativeX het volgende:
Heeft iemand The Shadow theory al een luisterbeurt gegund? Ik heb het album laatst aangeschaft en ik ben er zeer mee in mijn sas.

De muziek ligt redelijk in hetzelfde straatje als Psychotic waltz ten tijde van Bleeding maar dan met wat King diamond achtige invloeden.

Donkere progressieve metal met wat thrashy invloeden maar ook met de onmiskenbare folk inslag die Graves altijd met zich mee brengt. En dat dan met het King diamond-achtige hoorspel element.

Fans van Psychotic waltz en Dead soul tribe moeten dit zeker even gaan luisteren.


Ik heb het uitgebreid de kans gegeven, maar ik vind er eerlijk gezegd maar weinig aan. Tegenvallertje.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-12-2010 22:00 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Echt? Wat viel je precies tegen?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 30-12-2010 22:57 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2010 19:16 schreef XnegativeX het volgende:
Heeft iemand The Shadow theory al een luisterbeurt gegund? Ik heb het album laatst aangeschaft en ik ben er zeer mee in mijn sas.



Ik heb hem een paar keer gehoord en zeer zeker goed.
Die invloeden van Kind Diamond hoor ik ook zeker terug.

Overigens vind ik DeadSoul Tribe dan weer geen ene ruk aan!
Ik heb het geprobeerd maar het doet mij helemaal niets.





bub


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-12-2010 23:08 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Deadsoul tribe vind ik ook gaaf. Al vind ik de Tool invloeden er af en toe veel te dik bovenop liggen. Vooral het album A murder of crows kan ik erg waarderen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 31-12-2010 6:25 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2010 23:08 schreef XnegativeX het volgende:
Al vind ik de Tool invloeden er af en toe veel te dik bovenop liggen.


Mischien dat het daaraan ligt? Tool vind ik ook niets.


bub


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 01-01-2011 19:15 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2010 22:00 schreef XnegativeX het volgende:
Echt? Wat viel je precies tegen?


Ik had, gezien de line-up van de band, gewoon andere verwachtingen met meer inbreng van de andere bandleden. Het klinkts echter puur als een Devon Graves project, daar heb ik gewoon niet zoveel mee.


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 22-06-2017 22:23 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Gruwelijk vet optreden vorig weekend in Amersfoort.
Doodzonde dat de band zo weinig doet. Wel een nieuw nummer gespeeld. Zou het dan toch?


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 24-06-2017 15:10 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

erg goed, jammer dat de opener zo saai was.



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 13-12-2019 13:37 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht





bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 13-12-2019 13:39 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

In february komt de nieuwe plaat. Prachtig artwork!



bub


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 13-12-2019 18:29 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

mmmmm, ben nog niet overtuigd. Ik mis wat solo's...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 24-01-2020 13:41 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Nog een nieuw nummertje. Een beetje een Alice In Chains gehalte, iets waar ik niet gelijk fan van ben.







bub


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 21-02-2020 21:15 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2019 13:39 schreef Bub het volgende:
In february komt de nieuwe plaat. Prachtig artwork!




Niet alleen prachtig artwork, prachtige plaat ook. Nu een week oud en al veel gedraaid. Heerlijk.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-02-2020 23:18 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Eens. Hij begint te groeien als je er langer naar luistert. Fijne plaat.


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen