IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Voor de dames : hoe voel je je Volgende pagina
Satan
Usericon van Satan
Posted 05-10-2001 0:19 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Hier kan je vertellen wat je dwarszit,als je dat wil .



Elanthia
Usericon van Elanthia
Posted 05-10-2001 1:17 by Elanthia Wijzig reactieProfiel van ElanthiaQuote dit berichthttp://htt

ik ben moe


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2001 2:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Imk word altijd zo vervelend irritant van die mensen die willen weten hoe ik me voel ...

Ik ben dronken dus pleur op


Satan
Usericon van Satan
Posted 05-10-2001 2:40 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Bij deze topic is het de bedoeling dat
VROUWEN vertellen wat hun dwarszit .
Als man zijnde of als andere vrouw kan je daarop reageren .

[Dit bericht is gewijzigd door Satan op 05-10-2001 2:45]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2001 2:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ben ook eem megawijf, vraag maar aan SheRa


Avondmist
Damien
Usericon van Avondmist
Posted 05-10-2001 2:53 by Avondmist Wijzig reactieProfiel van AvondmistQuote dit bericht

Bbbbbwwwwhaaaahaaa.........
voel met gooeeedddd!!!!!!


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 05-10-2001 9:26 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Wat gebeurt er eigenlijk op die usericon van je?


God hates us all ! God hates us all !


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 05-10-2001 9:34 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Waarom alleen "voor de dames"?

Ik voel me prima, ondanks het feit dat ik ruim voordat ik daar aan toe was noodgedwongen mijn warme bedje uit was. En ondanks het feit dat ik straks als ik vrij ben meteen twee en half uur met de trein moet.

Wat me dwars zit... hmm, mn koffie is op en ik heb geen zin weer naar boven te lopen om nieuwe te halen, en ik heb zin om te gaan roken, maar dat mag pas om 10.15 uur.


Dead things grow from deep inside...


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 05-10-2001 10:17 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2001 9:34 schreef SheRa het volgende:
En ondanks het feit dat ik straks als ik vrij ben meteen twee en half uur met de trein moet.


Maar dan ben je wel in Enschede, ofniet?





Heads I win, tails you lose


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 05-10-2001 10:17 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2001 9:34 schreef SheRa het volgende:
ik heb zin om te gaan roken, maar dat mag pas om 10.15 uur.


Waarom pas om 10.15 uur?

[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 05-10-2001 10:18]


Heads I win, tails you lose


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 05-10-2001 10:30 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Dan ben ik inderdaad in Enschede.

Roken mocht pas om 10.15 omdat ik dan pas pauze heb en hier op de zaal niet gerookt mag worden helaas. Maar de nicotine is weer binnen, SheRa is weer blij.


Dead things grow from deep inside...


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 05-10-2001 10:42 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2001 10:30 schreef SheRa het volgende:
Dan ben ik inderdaad in Enschede.

Roken mocht pas om 10.15 omdat ik dan pas pauze heb en hier op de zaal niet gerookt mag worden helaas. Maar de nicotine is weer binnen, SheRa is weer blij.


Als je pauze hebt, rook je er dan meteen twee achter elkaar? (of tegelijk)


Heads I win, tails you lose


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 05-10-2001 10:49 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

[totaal off topic]Nee, ik heb maar tien minuten, geen tijd voor twee. Maar om 12.00 uur mag ik weer.[/totaal off topic]


Dead things grow from deep inside...


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 05-10-2001 11:02 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2001 10:49 schreef SheRa het volgende:
[totaal off topic]Nee, ik heb maar tien minuten, geen tijd voor twee. Maar om 12.00 uur mag ik weer.[/totaal off topic]


[totaal off topic]Oh ok, op naar 12.00 uur dan. Ik ga nu een bakkie koffie zetten.[/totaal off topic]


Heads I win, tails you lose


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 05-10-2001 11:29 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Zeg Satan, waarom wil je eigenlijk weten hoe de dames zich voelen?


No regrets and no remorse...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 05-10-2001 11:31 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

hij wil met zijn gevoelige kant proberen de dames tussen de lakens te krijgen, en een beetje inside information kan nooit kwaad??


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 05-10-2001 11:37 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Kut, heb hoofdpijn (nee niet van de drank, was dat maar zo) en ik heb een slecht humeur, want ik zit vlak voor een druk weekend, had vanavond naar Anathema gewild, mijn vriendje is ziek , sta er op het werk weer helemaal alleen voor en alles gaat mis...


No regrets and no remorse...


Satan
Usericon van Satan
Posted 05-10-2001 16:26 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Dit is een topic waar vrouwen hun frustraties en wat hun dwarszit kwijtkunnen.
Het voelde beter aan dat ik deze topic speciaal voor vrouwen zou beginnen .Misschien kan iemand anders als zij of hij wil een topic voor mannen beginnen .Je moet er niet teveel achter zoeken verder(van mijn kant ) aangezien het bij spiritualiteit en mystiek staat en ook omdat anderen ook op het verhaal kunnen reageren .
Ik heb een boek over regeressietherapie(spiritualiteit ) en daar staan technieken in om diepgewortelde problemen op te
lossen zodat catharsis wordt bereikt .Dit houdt in oplossen van een probleem dat je met je meedraagt en een verlichting van een langdurige innerlijke pijn .
Het is goed Lord MOrgoth dat je op je hoed bent .Maar ik wil niemand overhalen iets te doen wat zij niet wil .



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2001 17:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

De vorige topic had kunnen worden samengevat tot de volgende vraag :
Neuken ?


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 05-10-2001 18:06 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Is goed.


Dead things grow from deep inside...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-10-2001 18:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Grootste frustraties van vrouwen: mannen!
(als 't niet zo is doen wij iets niet goed)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 05-10-2001 18:19 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 5 oktober 2001 11:37 schreef Amarantha het volgende:
Kut, heb hoofdpijn (nee niet van de drank, was dat maar zo) en ik heb een slecht humeur, want ik zit vlak voor een druk weekend, had vanavond naar Anathema gewild, mijn vriendje is ziek , sta er op het werk weer helemaal alleen voor en alles gaat mis...


Jeetje, ik had dit antwoord zelf kunnen schrijven!! Ook ik wil graag naar Anathema vanavond, maar helaas vriendje ziek!! En ik stond er vandaag ook in mijn eentje voor op mijn werk, echt een kutdag duzz..


the only pleasure is pain


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 05-10-2001 18:41 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2001 18:19 schreef Vampire_girl het volgende:
Ook ik wil graag naar Anathema vanavond, maar helaas vriendje ziek!!


Nou sorry hoor, ik kan ook niets aan doen dat ik ziek ben. Hoef je mij nog niet neer te schieten.


Heads I win, tails you lose


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-10-2001 18:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Maar Satan, is metal niet de beste therapie voor elke frustratie? je kan agressief de hooligan uithangen om he af te reageren, maar metal laat het je kanaliseren in de vorm van een goede concertsfeer!!!

Potje brullen op z'n tijd doet wonderen!!!

Negatieve zaken uit het verleden moet je mijns inziens constructief omzetten. Oftewel; wordt creatief!!!!!
Het verleden uitwissen kan niet.

En catharsis snap ik al helemaal niet..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2001 18:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2001 18:41 schreef hirogen het volgende:
Nou sorry hoor, ik kan ook niets aan doen dat ik ziek ben. Hoef je mij nog niet neer te schieten.
Als je de 13e maar beter bent
Jenje moet waarsxchijnlijk na de optredens dj-en


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 05-10-2001 18:57 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Dan ben ik wel weer beter, hoop ik.
Maakt ook niet uit, ik ben er gewoon.


Heads I win, tails you lose


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen