IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Voor de dames : hoe voel je je Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 05-10-2001 19:41 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 5 oktober 2001 18:41 schreef hirogen het volgende:
Nou sorry hoor, ik kan ook niets aan doen dat ik ziek ben. Hoef je mij nog niet neer te schieten.


Niet??


the only pleasure is pain


Satan
Usericon van Satan
Posted 05-10-2001 20:28 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Wat cartharsis is wordt heel goed beschreven in het boek : Catharsis en Integratie ,handboek voor regressie (en reincarnatie )therapie .

Er staan ook tips hoe je naar de ervaring terug moet gaan of datgene wat je dwarszit en voor jezelf verborgen houdt kan oprakelen .Ik kan het boek op dit moment niet vinden anders had ik er wel passages uit gescand .
Daarnaast is metal ook een goede manier om je frustraties te uiten .Sommige mensen gaan meer eten sommige worden workaholic etc vertel maar hoe je je frustraties verbergt voor jezelf .



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2001 20:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Frustraties ?
Ik ram ze lekker weg op van die neo-hippies


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-10-2001 20:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 oktober 2001 20:28 schreef Satan het volgende:
vertel maar hoe je je frustraties verbergt voor jezelf .


Door gewoon te leven en niet te blijven hangen in zweverigheden; nuchter zijn helpt!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-10-2001 20:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

maaruh, dit topic was voor dames dus ik heb al teveel gezegd...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 05-10-2001 21:02 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2001 18:11 schreef Mutilator het volgende:
Grootste frustraties van vrouwen: mannen!
(als 't niet zo is doen wij iets niet goed)


Allee,allee,toe! Je hebt ook toffe jongens,hoor!!'t Zijn niet allemaal wandelende bronnen van frustratie...wist je dat de meeste van mijn beste vrienden mannen zijn?Ze hebben een beetje de functie van oudere broers die ik nooit gehad heb,denk ik...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-10-2001 21:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

heheh 'k zat 'n beetje te dolluh


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 05-10-2001 21:35 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 5 oktober 2001 20:36 schreef Jenje het volgende:
Frustraties ?
Ik ram ze lekker weg op van die neo-hippies


Ik wil ook rammen op neo-hippies!! In ieder geval heeeeel veeeel plezier vanavond!!


the only pleasure is pain


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 05-10-2001 22:11 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Hoe ik me voel? Moe, maar dat is standaard bij mij....verder wel ok!



I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-10-2001 22:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2001 11:31 schreef Lord Morgoth het volgende:
hij wil met zijn gevoelige kant proberen de dames tussen de lakens te krijgen, en een beetje inside information kan nooit kwaad??


LOL!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-10-2001 22:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2001 17:44 schreef Jenje het volgende:
De vorige topic had kunnen worden samengevat tot de volgende vraag :
Neuken ?


Nog vettere LOL!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 05-10-2001 22:41 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Vette hoofdpijn, de hele dag al!!


the only pleasure is pain


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-10-2001 0:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Ze hebben een beetje de functie van oudere broers die ik nooit gehad heb,denk ik...


Je hebt ze toch niets gezegd in de trant van:" Je bent meer een broertje van me?"

Erger kun je een welwillende man niet kwetsen!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 06-10-2001 1:26 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2001 18:19 schreef Vampire_girl het volgende:
Jeetje, ik had dit antwoord zelf kunnen schrijven!! Ook ik wil graag naar Anathema vanavond, maar helaas vriendje ziek!! En ik stond er vandaag ook in mijn eentje voor op mijn werk, echt een kutdag duzz..
ik ben dus niet de enige...
misschien moeten we een volgende keer in een soortgelijk geval maar met z'n tweeën op pad...


No regrets and no remorse...


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 06-10-2001 1:30 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2001 21:02 schreef madeline usher het volgende:
Allee,allee,toe! Je hebt ook toffe jongens,hoor!!'t Zijn niet allemaal wandelende bronnen van frustratie...

dat vind ik ook!
quote:
madeline usher schreef ook:wist je dat de meeste van mijn beste vrienden mannen zijn? Ze hebben een beetje de functie van oudere broers die ik nooit gehad heb,denk ik...
ik heb ook meer goede vrienden dan vriendinnen.


No regrets and no remorse...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-10-2001 3:20 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik voel me wel aardig. Behalve dan dat ik zou moeten slapen en dat ik pissed ben op zo ongeveer de halve wereld.

Pffff... En ik ben geen vrouw natuurlijk. MAARRR... ik heb vandaag wel nagellak op en oogschaduw! Heeft een meisje trouwens bij me gedaan dus niet denken dat gay of gothic ben...



Satan
Usericon van Satan
Posted 06-10-2001 6:44 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

zijn er ook dingen oit je vroegere jeugd die je onbewust meedraagt en die nog steeds invloed hebben op je leven nu.



ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 06-10-2001 11:04 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

Ik ben onwijs brak. Euhm ik vind 't zoiezo al vrij moeilijk om over shit te praten, tegen één persoon, die ik vertrouw. Dus hier.. nee enzo, dat kan ik niet. wel dagelijkse shit, maar niet hoe ik me voel.


Ik vergiet als zeef hebben


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-10-2001 11:29 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

iemand behoefte aan een psychologe???



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2001 12:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2001 11:29 schreef 1i1ith het volgende:
iemand behoefte aan een psychologe???

Hangt er vanaf .. hoe ziet ze eruit ?


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-10-2001 13:04 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2001 6:44 schreef Satan het volgende:
zijn er ook dingen oit je vroegere jeugd die je onbewust meedraagt en die nog steeds invloed hebben op je leven nu.



Ja, maar die ga ik niet beschrijven.


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2001 13:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2001 6:44 schreef Satan het volgende:
zijn er ook dingen oit je vroegere jeugd die je onbewust meedraagt en die nog steeds invloed hebben op je leven nu.


Ik heb nog steeds mijn eerste katoenen luier aan, inclusief 25 jaar stront.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 06-10-2001 15:46 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2001 6:44 schreef Satan het volgende:
zijn er ook dingen oit je vroegere jeugd die je onbewust meedraagt en die nog steeds invloed hebben op je leven nu.

Ja, maar daar wil ik het niet over hebben.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-10-2001 17:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hee Satan, krijg je al een beetje mail, want ik geloof niet dat de dames hun k**leven hier op het forum kwijtwillen...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2001 20:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja, nogal wiedes, je gaat je 'vuile was' niet zo op internet pleuren. En zeker niet aan iemand die zich zo opdringt als amateur psycholoog. Dat soort dingen bespreek ik liever met goeie vrienden, die ik volledig kan vertrouwen.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen