|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: je zou een bierpens kunnen vergelijken met 'aankomen' The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mwah...ik leef momenteel een beetje van dag tot dag. We zien wel! Morgen en overmorgen terug festivallen,zie! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Zonder foto was je nog steeds moeilijk te herkennen he? <Hint hint> The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nee,ik wil de mensen hier niet nodeloos de stuipen op het lijf jagen- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Ik neem mn camera wel mee naar de Frontline tijdens de Gente Feesten |
|
Een beetje misselijk, moe... zowel geestelijk als lichamelijk en niet zo heel erg vrolijk maar dat gaat wel weer over allemaal Kankerlul |
|
Belabberd. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Voel jij je wel eens gewoon goed? Zoals ik de afgelopen 5 jaar? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Jouw constante aanval van gepikeerde commentaren laat nochtans iets anders vermoeden... |
|
quote: get stuffed. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Dat ik me goed voel hoeft niet te betekenen dat anderen zich ook goed mogen voelen, en dus dienen dezen genadeloos afgezeken te worden Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Was op zoek naar een ander topic, maar godverdomme zeg. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |