IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Voor de dames : hoe voel je je Vorige pagina | Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-10-2001 21:03 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Voilà-now you're talking!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 06-10-2001 22:11 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2001 17:07 schreef Greycloak het volgende:
Hee Satan, krijg je al een beetje mail, want ik geloof niet dat de dames hun k**leven hier op het forum kwijtwillen...

Hmm, Greycloak was toch gelovig? Nu begint hij ook al met Satan te lullen.


Satan
Usericon van Satan
Posted 06-10-2001 23:43 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 6 oktober 2001 20:54 schreef Jenje het volgende:
Ja, nogal wiedes, je gaat je 'vuile was' niet zo op internet pleuren. En zeker niet aan iemand die zich zo opdringt als amateur psycholoog. Dat soort dingen bespreek ik liever met goeie vrienden, die ik volledig kan vertrouwen.

het is alleen de bedoeling dat je hier dingen vertelt voorzover je die op het forum kwijt wil .ik zie deze topic als een manier om mijn kennis betreffende regressie therapie te delen met andere geinteresseerden ,zodat je misschien een boek hierover gaat kopen(zoals met Sarjenka die vroeg om tips )en dan kunnne we erover praten ,mischien heeft iemand op het forum wat aan deze kennis of het nodig en
is toevallig niet op de hoogte van catharsis etc .Bij mij weten heb ik me ook nergens opgedrongen bij iemand ,als het zo leek was niet mijn bedoeling het waren allemaal algemen vragen die je,als je daar zelf behoefte aan had kon beantwoorden hier .
,tuurlijk moet je niet dingen vertellen dieje eigenlijk voor jezelf wil houden .
Greycloak ik krijg mail van mensen die ik beschouw als vrienden en vriendinnen .




Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-10-2001 3:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2001 22:11 schreef McDoom het volgende:
Hmm, Greycloak was toch gelovig? Nu begint hij ook al met Satan te lullen.


Greycloak is idd gelovig maar lult met wie hij zelf wil. Ha!

Satan: No offence of zo, zelf lekker weten wat je wilt, zolang je achterliggende gedachte maar nobel is. En wat er in je mailbox plaatsheeft, moet je zelf weten. Ik persoonlijk krijg vooral veel van die iri advertenties, en daarnaast ook nog een paar van een aantal vrienden. (m/v)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 07-10-2001 11:46 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 6 oktober 2001 1:26 schreef Amarantha het volgende:
ik ben dus niet de enige...
misschien moeten we een volgende keer in een soortgelijk geval maar met z'n tweeën op pad...


Goed idee.


the only pleasure is pain


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-06-2003 15:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-06-2003 17:47 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Klote.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 26-06-2003 18:02 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Goed Heb besloten in september weer te gaan studeren na 4 jaar werken


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-06-2003 18:04 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 18:02 schreef witch het volgende:
Goed Heb besloten in september weer te gaan studeren na 4 jaar werken
Ik wil je ikoon!


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 26-06-2003 18:05 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-06-2003 0:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 18:02 schreef witch het volgende:
Goed Heb besloten in september weer te gaan studeren na 4 jaar werken

oe succes, zal wel wennen zijn


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-06-2003 0:00 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

tss... alleen voor dames...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-06-2003 0:22 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 27 juni 2003 0:00 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
tss... alleen voor dames...

Oh? Behoefte om eens uit te huilen?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-06-2003 0:24 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Nee hoor
Maar ik zie Voor de Dames staan, en nergens Voor de Heren


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-06-2003 0:32 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Alsof mannen 'voelen'.. lol


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-06-2003 0:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2003 0:32 schreef mislyd het volgende:
Alsof mannen 'voelen'.. lol
Pff moet je de dames eens horen klagen als we niet "voelen"


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-06-2003 0:35 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik klaag daar niet over hoor! Hoewel, mannen voelen alleen fysieke pijn (en doen daar dan meestal veel te flauw over).

(ai ik ben weer bezig, sorry)


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-06-2003 0:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en ik had het over anders 'voelen' .. maarre nevermind


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-06-2003 0:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik voel wel hoor!

Elke ochtend, zo rond half acht.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-06-2003 0:39 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 27 juni 2003 0:36 schreef Jenje het volgende:
en ik had het over anders 'voelen' .. maarre nevermind

Oooh...


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 27-06-2003 1:28 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

stik stik stik sjachereinig... doe een poging om te stoppen met roken en dat gaat eigenlijk harstikke goed.. alleen nu wil ik zo graag een peukje...

ik mag nog steeds niet roken van mezelf... eigenlijk is stoppen met roken een vorm van SM... *grom*

[Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 27-06-2003 12:45]


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 27-06-2003 4:23 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Bier, Wijn en Whisky..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-06-2003 4:42 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Dame


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-06-2003 7:12 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik voel me op dit moment erg moe...
Ik ben gister eerst aan het feesten geweest, bij de TT (motorgrandprix) en daarna thuis nog tot een uur of 2 achter de computer gezeten.
En nu ben ik al op vanaf 6:30, om zo te gaan werken..
En ik heb vanacht ook nog feest voor de boeg.. En morgen naar de motorraces... Wordt een moe weekend,


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 27-06-2003 7:59 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

pff...buik en rugpijn..ongesteld...blah.Ik heb het koud Kortom: me lekker voelen is anders.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen