|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Voilà-now you're talking!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: het is alleen de bedoeling dat je hier dingen vertelt voorzover je die op het forum kwijt wil .ik zie deze topic als een manier om mijn kennis betreffende regressie therapie te delen met andere geinteresseerden ,zodat je misschien een boek hierover gaat kopen(zoals met Sarjenka die vroeg om tips )en dan kunnne we erover praten ,mischien heeft iemand op het forum wat aan deze kennis of het nodig en is toevallig niet op de hoogte van catharsis etc .Bij mij weten heb ik me ook nergens opgedrongen bij iemand ,als het zo leek was niet mijn bedoeling het waren allemaal algemen vragen die je,als je daar zelf behoefte aan had kon beantwoorden hier . ,tuurlijk moet je niet dingen vertellen dieje eigenlijk voor jezelf wil houden . Greycloak ik krijg mail van mensen die ik beschouw als vrienden en vriendinnen . |
|
quote: Greycloak is idd gelovig maar lult met wie hij zelf wil. Ha! Satan: No offence of zo, zelf lekker weten wat je wilt, zolang je achterliggende gedachte maar nobel is. En wat er in je mailbox plaatsheeft, moet je zelf weten. Ik persoonlijk krijg vooral veel van die iri advertenties, en daarnaast ook nog een paar van een aantal vrienden. (m/v) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Goed idee. the only pleasure is pain |
|
http://www.gironet.nl/home/tuin2/divers/sieraden/lelijk/lelijk_eng.htm voor degenen die zich minder mooi voelen |
|
Klote. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Goed Heb besloten in september weer te gaan studeren na 4 jaar werken |
|
quote:Ik wil je ikoon! |
|
|
|
quote: oe succes, zal wel wennen zijn |
|
tss... alleen voor dames... |
|
quote: Oh? Behoefte om eens uit te huilen? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Nee hoor Maar ik zie Voor de Dames staan, en nergens Voor de Heren |
|
Alsof mannen 'voelen'.. lol Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Pff moet je de dames eens horen klagen als we niet "voelen" |
|
Ik klaag daar niet over hoor! Hoewel, mannen voelen alleen fysieke pijn (en doen daar dan meestal veel te flauw over). (ai ik ben weer bezig, sorry) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
en ik had het over anders 'voelen' .. maarre nevermind |
|
Ik voel wel hoor! Elke ochtend, zo rond half acht. |
|
quote: Oooh... Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
stik stik stik sjachereinig... doe een poging om te stoppen met roken en dat gaat eigenlijk harstikke goed.. alleen nu wil ik zo graag een peukje... ik mag nog steeds niet roken van mezelf... eigenlijk is stoppen met roken een vorm van SM... *grom* [Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 27-06-2003 12:45] Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Bier, Wijn en Whisky.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Dame |
|
Ik voel me op dit moment erg moe... Ik ben gister eerst aan het feesten geweest, bij de TT (motorgrandprix) en daarna thuis nog tot een uur of 2 achter de computer gezeten. En nu ben ik al op vanaf 6:30, om zo te gaan werken.. En ik heb vanacht ook nog feest voor de boeg.. En morgen naar de motorraces... Wordt een moe weekend, On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
pff...buik en rugpijn..ongesteld...blah.Ik heb het koud Kortom: me lekker voelen is anders. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |