IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Voor de dames : hoe voel je je Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-06-2003 9:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2003 0:39 schreef mislyd het volgende:
Oooh...



Midnight
Usericon van Midnight
Posted 28-06-2003 12:23 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

kut


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-06-2003 12:28 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2003 12:23 schreef Midnight het volgende:
kut


waarom?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 28-06-2003 12:37 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Ik zit in het verkeerde lichaam


And my marlboro light


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-06-2003 18:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

*ggrgrgrgrgrgrg*


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 28-06-2003 20:50 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

goed eigenlijk
nogal ongeduldig voor Graspop ook


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 29-06-2003 4:45 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2003 12:28 schreef Vampie het volgende:
waarom?


ik mis mijne vent en mijn stoppen-met-roken poging gaat niet zo geweldig...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 29-06-2003 4:46 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 29 juni 2003 4:45 schreef Midnight het volgende:
ik mis mijne vent en mijn stoppen-met-roken poging gaat niet zo geweldig...


al geprobeerd om geen sigaretten in de buurt te hebben?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-06-2003 11:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vrouwen...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 29-06-2003 16:08 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2003 4:46 schreef Claw het volgende:
al geprobeerd om geen sigaretten in de buurt te hebben?


gaat een beetje moeilijk als je in de horeca werkt...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-06-2003 16:45 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 29 juni 2003 4:45 schreef Midnight het volgende:
ik mis mijne vent en mijn stoppen-met-roken poging gaat niet zo geweldig...

Waarom zou je nu al stoppen terwijl je nog hier bent?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-06-2003 18:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

beetje kater nog....:S


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 29-06-2003 18:13 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

nerveus door zeurende ouder


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-06-2003 18:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 juni 2003 4:45 schreef Midnight het volgende:
ik mis mijne vent en mijn stoppen-met-roken poging gaat niet zo geweldig...


JOH! Natuurlijk lukt het niet als je het voor een ander doet! Je moet het zélf willen!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 30-06-2003 12:57 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2003 18:13 schreef Mutilator het volgende:
JOH! Natuurlijk lukt het niet als je het voor een ander doet! Je moet het zélf willen!


wie zegt dat ik het voor een ander doe?


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 30-06-2003 13:04 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

wel okeej en een beetje hongerig


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 30-06-2003 13:06 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Redelijk..beetje dizzy


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 30-06-2003 13:11 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 30 juni 2003 13:06 schreef Vampie het volgende:
Redelijk..beetje dizzy
moet je ook van die breezahs afblijven


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 30-06-2003 13:16 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

getverdemme...breezaaaahs!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 30-06-2003 13:16 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

dat zeg je nou wel, maar ondertussen


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-06-2003 13:26 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ik heb hoofdpijn omdat ik gisteren de hele dag heb zitten niezen omdat ik gisteren een hooikoortsaanval heb gehad en dat is zeer eigenaardig want ik heb nog nooit hooikoorts gehad maar nu zit ik toch met die koppijn en dat zuigt.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-06-2003 13:47 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Very bad
Problemen op het werk.. Moet vanalles afgeven dat ik gewoon niet heb.. Proberen vandaag nog wat in elkaar te flansen.. Dat wordt morgen een fikse ruzie met de baas. Ik ga Graspop hard nodig hebben..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 30-06-2003 21:34 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

zwaar klote door mega buikpijn maar aan de andere kant toch weer superlekker


Kankerlul


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 30-06-2003 21:35 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

ik voel me vaag


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 01-07-2003 12:22 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

horney!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen