|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
kut Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: waarom? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik zit in het verkeerde lichaam And my marlboro light |
|
*ggrgrgrgrgrgrg* |
|
goed eigenlijk nogal ongeduldig voor Graspop ook |
|
quote: al geprobeerd om geen sigaretten in de buurt te hebben? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Vrouwen... |
|
quote: gaat een beetje moeilijk als je in de horeca werkt... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Waarom zou je nu al stoppen terwijl je nog hier bent? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
beetje kater nog....:S |
|
nerveus door zeurende ouder |
|
quote: JOH! Natuurlijk lukt het niet als je het voor een ander doet! Je moet het zélf willen! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: wie zegt dat ik het voor een ander doe? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
wel okeej en een beetje hongerig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Redelijk..beetje dizzy Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:moet je ook van die breezahs afblijven We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
getverdemme...breezaaaahs! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
dat zeg je nou wel, maar ondertussen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik heb hoofdpijn omdat ik gisteren de hele dag heb zitten niezen omdat ik gisteren een hooikoortsaanval heb gehad en dat is zeer eigenaardig want ik heb nog nooit hooikoorts gehad maar nu zit ik toch met die koppijn en dat zuigt. |
|
Very bad Problemen op het werk.. Moet vanalles afgeven dat ik gewoon niet heb.. Proberen vandaag nog wat in elkaar te flansen.. Dat wordt morgen een fikse ruzie met de baas. Ik ga Graspop hard nodig hebben.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
zwaar klote door mega buikpijn maar aan de andere kant toch weer superlekker Kankerlul |
|
ik voel me vaag Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
horney!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |