![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
En en en ... hoe gaat het? ![]() |
|
Even een kort filmpje van de basgitaar opnames van afgelopen weekend. Morgen wordt nog een half nummer opgenomen en als het goed is kunnen we dan volgend weekend weer verder met de gitaren. Na alle vertragingen (het waren er nogal wat, laten we hopen dat het daar voorlopig bij blijft) gaat het er weer op lijken ![]() http://www.youtube.com/watch?v=GTNoV-pRzIc&feature=player_embedded ![]() |
|
Oeh, releasedatum al bekend? ![]() Boeiender ![]() |
|
Ik wacht op een optreden in vera! ![]() ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: +2, maar dichterbij mag ook ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Hoest ermee? Boeiender ![]() |
|
Ik ben onlangs begonnen met het (opnieuw) inspelen van de gitaren. Er staan nu 5 nummers op, moeten er nog een paar. Komende vrijdag ga ik weer verder. Hier zijn geen filmpjes van omdat ik niet zo goed kan filmen en spelen tegelijk en omdat de rest van de band niet langs de studio wil komen ![]() Maar daarna dus de andere gitaar, de toetsen en de zang nog. Het begint wel mooi te worden, voor de grap even van een liedje beide gitaren gedaan en dan krijg je al wel een beetje een beeld van de sound. ![]() |
|
Mooi, wacht met smart! ![]() Boeiender ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
kijk dat is het goede nieuws... goed te horen dat t er toch nog van komt, we kregen denk ik allemaal onderhand dikke twijfels ![]() |
|
En we hebben het eerste optreden in twee jaar tijd weer op de agenda staan: tijdens het Wave Gothic Treffen in Leipzig. Dus we bestaan nog (zal wel moeten nu). Wat betreft de opnames: ik moet nog een half liedje gitaar en dan mag Marco. ![]() |
|
quote: Kon het niet dichter in de buurt joh! ![]() Maar goed nieuws, kijk echt uit naar de nieuwe schijf. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: +1 Ik hoop wel dat de magie er nog een beetje is nu het allemaal zo lang heeft geduurd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Joehoeeeee, wanneer komt die nieuwe schijf uit en spelen jullie weer eens wat vaker? ![]() ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
Dacht dat jullie voorprogramma deden bij Anathema in Dordrecht afgelopen Vrijdag? Volgens site van Bibelot was dat wel zo? Ben helaas niet geweest, dus weet er zo verder niets van. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Ja, dat klopt. Daar stonden we. Was leuk om weer eens te spelen. ![]() ![]() |
|
Helaas moeten missen dus... Nou ja, dan maar wachten op de cd en een ander optreden! Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Leven ze nog? ![]() |
|
Zeker! Ben laatst nog in de studio geweest. Het gaat allemaal langzaam en met de nodige tegenslagen maar het begint nu echt goed vorm te krijgen. ![]() ![]() |
|
Ok. ![]() Nou maar hopen dat de tegenslagen achter de rug zijn dan. ![]() |
|
Van hun Hyves, gepost op 24 mei 2011 quote: Ik wacht nog steeds in spanning af. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
+1 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |