|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Bestelde ceedees zijn binnen! |
|
quote: quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Net ontdekt door Smallie in het Now Playing tipok, nieuw album van deze band. Titel: The sky is yours Tracks: 1. White spider 2. Dogs cry murder 3. Doomed youth 4. Bridge 5. Bricklayer 6. 9M-MRD Te bestellen via Bandcamp. https://the-wounded.bandcamp.com/album/the-sky-is-yours [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 31-08-2023 23:10] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat ik gehoord heb viel me lichtelijk tegen. Wat het niet slecht maakt, uiteraard. Atlantic was voor mij hun hoogtepunt, die draai ik nu nog wel elke week een keer. Hafgufa |
|
Hij bevalt mij wel weer die nieuwe. Besteld. En voor die 10 euro (excl verzending) kan je het niet laten. bub |
|
wut wut wut signature |
|
quote: Op mijn bevestigingsmail stond leverdatum ergens in januari 2024. Vandaag kreeg ik de mail dat ie verstuurd is. Die gaat lang onderweg zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Even geduld dus. Gelukkig kan je hem streamen via Bandcamp. Die van mij voor 17 september....dit jaar. Track en trace zegt morgen, wat inderdaad voor de 17e is. bub |
|
Zal hier ook morgen wel in de bus vallen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En binnen. Al had ik uiteraard de flacs al van Bandcamp geplukt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hier ook binnen. Tussentijds een aantal keren de streams beluisted via bandcamp. Mooie cd. Niet al te lang maar dat is niet erg. Favoriete nummers: Doomed Youth en Bricklayer. bub |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |