|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Atlantic bedoel je [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 31-05-2008 15:00] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ja prima album, echt traantjesverwekker signature |
|
Die andere 2 zijn minstens zo goed. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
quote:The Art Of Grief is bijna niet meer aan te komen. Monument volgens mij nog wel. |
|
art of grief moet ik ook nog es vinden... prima band... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ook een keer live gezien als voorprogramma van Anathema, was ook prima. |
|
yeah goeie shit was dat, ook de beste keer van de keren dat ik ze gezien heb Je moeder. |
|
Welke van de 20 keer dat ze Anathema supporten? :p |
|
quote: Hengelo, vraag me niet wanneer precies, 2 of 3 jaar terug ofzo |
|
die keer waar we er allebei waren hengelo paar jaar terug Je moeder. |
|
Was Judge er toen ook dan |
|
geen idee, niet gezien toen volgens mij Je moeder. |
|
Op wie reageer je dan? hahaha |
|
we als in jij en ik lullo Je moeder. |
|
Ja dat snap ik, maar het was Judge die vroeg welke keer het was en niet ik |
|
whatever Je moeder. |
|
De beste keer vond ik in Hoogeveen, met 10 bezoekers Speelden ze nog een cover van Anathema opgedragen aan de zaal, Empty Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Mooi man! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahahahaahhaahah...HEERSCH! |
|
quote: Heb ze een keer in 013 gezien voor ongeveer 20 bezoekers... Ongelooflijk eigenlijk dat zo'n goede band zo weinig bezoekers trekt. |
|
quote: volgens mij is Monument ook op, we hebben ze zelf in ieder geval al tijden niet meer. |
|
quote: Dat dacht ik ook idd. Gelukkig dat ik ze beiden in de 2ehands platenzaak kon vinden, een jaar of 3 terug. Nu nog de Live In Geiselwind cd en dan is het rijtje compleet MC Hammer Smashed Face |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |