![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Atlantic bedoel je [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 31-05-2008 15:00] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
ja ![]() prima album, echt traantjesverwekker signature ![]() |
|
Die andere 2 zijn minstens zo goed. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:The Art Of Grief is bijna niet meer aan te komen. Monument volgens mij nog wel. ![]() |
|
art of grief moet ik ook nog es vinden... prima band... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Ook een keer live gezien als voorprogramma van Anathema, was ook prima. ![]() |
|
yeah goeie shit was dat, ook de beste keer van de keren dat ik ze gezien heb ![]() Je moeder. ![]() |
|
Welke van de 20 keer dat ze Anathema supporten? :p ![]() |
|
quote: Hengelo, vraag me niet wanneer precies, 2 of 3 jaar terug ofzo ![]() ![]() |
|
die keer waar we er allebei waren ![]() Je moeder. ![]() |
|
Was Judge er toen ook dan ![]() ![]() |
|
geen idee, niet gezien toen volgens mij Je moeder. ![]() |
|
Op wie reageer je dan? hahaha ![]() |
|
we als in jij en ik lullo ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ja dat snap ik, maar het was Judge die vroeg welke keer het was en niet ik ![]() ![]() |
|
whatever ![]() Je moeder. ![]() |
|
De beste keer vond ik in Hoogeveen, met 10 bezoekers ![]() Speelden ze nog een cover van Anathema opgedragen aan de zaal, Empty Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Hahahahahahahahahahahahaahhaahah...HEERSCH! ![]() ![]() |
|
quote: Heb ze een keer in 013 gezien voor ongeveer 20 bezoekers... Ongelooflijk eigenlijk dat zo'n goede band zo weinig bezoekers trekt. ![]() |
|
quote: volgens mij is Monument ook op, we hebben ze zelf in ieder geval al tijden niet meer. ![]() |
|
quote: Dat dacht ik ook idd. Gelukkig dat ik ze beiden in de 2ehands platenzaak kon vinden, een jaar of 3 terug. Nu nog de Live In Geiselwind cd en dan is het rijtje compleet ![]() MC Hammer Smashed Face ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |