|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Hun laatste album is zo vet , zo vet als die zanger, hahahaha |
|
Allemachtig, wat ben jij LEUK!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ach met dat soort redenaties ben ik iig altijd erg blij |
|
het maakt je dag weer goed Je moeder. |
|
Ik leef weer helemaal op |
|
Als het goed is zie ik ze 21 oktober in de Willem 2 Den Bosch. Ik kijk er nu al naar uit. |
|
ze hebben 2 keer in de Bastille gestaan, echt onwijs mooie optredens waren dat "Sehnsucht" |
|
Donders mooi optreden tijdje geleden in Hoogeveen, prachtige muziek |
|
quote: Alleen een beetje jammer dat ze bij Marco in z'n gezicht hadden gemikt met die rookmachine...echt snugger Maar verder weer een leuk optreden!! Is altijd erg geslaagd! ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
quote:Ja, zelfs ik vond ze nu weer gaaf...Blijft een leuk bandje iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ik vond dat behoorlijk grappig eigenlijk.. Is die aan het zingen, ineens zo´n mega rookwolk recht in zijn gezicht gespoten.. Pas halverwege gingen ze die machine ergens anders op richten.. |
|
The Wounded speelt op 26-02 in IDUNA Drachten samen met de topband Letzte Instanz, het Groningse Prey en het Duitse Kiloherz. check daarvoor: http://www.iduna.nu |
|
quote: Weer zo ver weg... |
|
quote: |
|
quote:+1 Ze mogen wel weer eens een keer in het Zuiden komen spelen. |
|
We hebben inmiddels een nieuwe toetsenist gevonden |
|
Mooi zo! Namen en rugnummers Cynic? Of moet ik de site op? Desalniettemin: Ed forever! MC Hammer Smashed Face |
|
Ik vond Jonne toch ook zeker geen slechte. En schiet op met die nieuwe plaat, verdomme |
|
hup, een cd maken... en snel een beetje In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
+1 maar was dat niet al in een vergevorderd stadium maar hadden ze geen label ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 31-05-2008 14:47] Je moeder. |
|
Vroeger draaide ik die 3 platen echt veel. Maar ze zijn nu al een aantal jaren niet meer uit de kast gekomen, hoe dat komt... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ban! signature |
|
doe niet zo stom homo... een post uit 2005 waarin toevallig kanker staat naar boven halen is dermate zielig dat je zelf een ban zou moeten krijgen, belg! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:ik lach me een kriek, want ik ben een Belg btw, Belg is met hoofdletter, hollander zonder trouwens, je zegt het zelf! en er staat bot*-*-*/, ot hoer btw, ik draai alleen die met de rooie cover en de bloem op, die is lekker emo signature |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |