![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb The Art Of Grief nu besteld (ik loop wel vaker een cd achter... ![]() Hoe is de nieuwe vergeleken bij The Art Of Grief? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: ik ook wel denk ik... ... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: The Art Of Grief is iets ruawer, nog met grunt afgewisseld met clean vocals. niet zo gelikt als Atlantic des al niet te min een super plaat. I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: Geen grunts meer op Atlantic? ![]() Ik vind de combinatie van grunts en cleane vocalen juist zo gaaf... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
op monument ook geen grunts ... ![]() |
|
quote: Ah, ik zie net dat ik 2 cd's achterloop... Maar ik vind dat wel jammer dat al die gothic rock/metal bands de grunts eruit gooien... Ik kan zo een hele serie bands opnoemen waar ik de eerste cd's echt goed van vind en de latere maar zo zo (Amorphis, Anathema, Katatonia, Lacrimas Profundere, Paradise Lost, Tiamat om er maar een paar te noemen). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
bij the wounded vind ik het niet erg, de normale zang voegt enorm veel toe, de grunts eigenlijk maar weinig ![]() |
|
@Altx: ik zou zeggen, lees mijn review van Atlantic maar eens, al je informatie is daar en binnen kort ook een interview op de site! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: Vind ik eigenlijk wel een goede band to elysium Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) ![]() |
|
Ik weet het nog niet zo met Atlantic. Ik heb hem nu een paar keer geluisterd. Blij vlagen vind ik hem geweldig! ![]() ![]() Live vind ik ze altijd een sensatie! Ik ben d'r dan ook weer bij a.s. vrijdag in Vera! To Elysium heb ik nou toch wel gezien..., dat hoefde niet echt van mij... Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Heb "smells" alleen live gehoord en vond em toen erg goed ... Nieuwe nummers vond ik live wat toegankelijker klinken dan ouder werk .. volgende week maar eens zien of ik dat nog steeds vind ![]() |
|
Die Nirvana cover klinkt meer als een cover van de Tori Amos versie. Zo lijkt het wel of ze er een enorme eigen draai aan hebben gegeven maar dat valt best mee. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Dat heb je goed gehoord, want in de Aardschok vertelt Marco dat dat ook daadwerkelijk zo is. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Wat is 'Atlantic' toch een ontzettend goed album, vooral het nummer "Northern Lights"... wow ![]() Met dit album verdient The Wounded toch eigenlijk wel een tour met Anathema of My Dying Bride. ![]() no text supplied ![]() |
|
Precies mijn gedachte, de hoeveelheid emotie die bovenkomt tijdens het luisteren van Atlantic is overweldigend. maar niemand luisterd naar mij ![]() ![]() |
|
ik heb gister ein-de-lijk Atlantic aangeschaft... ben al liefhebber vanaf hun eersteling Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ze spelen op Metropolis ![]() ![]() |
|
Heb atlantic gekocht naar aanleiding van al de goeie reacties, beluisterd het eerst nummer en was direct verkocht, ben terug naar de winkel gegaan en heb al de rest gekocht ![]() ![]() |
|
hmmm ik heb altijd gedacht dat die band en immortal jou favo's waren koele undersign van APP trouwens [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-05-2004 20:25] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
nowp, kvint het gewoon een coole naam, en het geeft zo men gevoel weer. ![]() |
|
quote: Jep en het was dodelijk saaie muziek ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Na 2 nummer heb ik het wel weer gehoord. de zanger vind ik wel goed maar, muzikaal vind ik niet zo. als je de eerst 10 seconde van een nummer heb gehoord heb je het hele nummer gehoord. Het is net een loop wat de hele tijd herhaald. 4 akkoorden per nummer en niet meer dan dat. ![]() |
|
Voortkabbelende, eindeloos herhalende melodieen is toch een kenmerk van gothic/doom ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |