|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Smoesjes I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nee, ik haal nooit weer bier want dat ga jij foto's staan maken waar ik dan niet bij op sta I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nevermore en Arch Enemy heerschten!!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
wegens omstandigheden, heb ik 1 van m'n kaartjes te koop..... voor 10 euro en een pilsje is ie voor de liefhebber |
|
Hoop dat dit het laatste lijstje is wat er gemaakt was... 30 sept 013: - Zenial + Hyvel + Slice - MetalJan - Sarah - Count Usher - Judge M. - Skitzoid Kitten - Wolfheart - Mies - Hollie - Joep 777 - Shredhead - Triple Dan - Ratje (enzo) - MetalTuupLimburg - 0013 - Argentumfeles (+ the gang) |
|
30 sept 013: - Zenial + Hyvel + Slice - MetalJan - Sarah - Count Usher - Judge M. - Skitzoid Kitten - Wolfheart - Mies - Hollie - Joep 777 - Shredhead - Triple Dan - Ratje (enzo) - MetalTuupLimburg - 0013 - Argentumfeles (+ the gang) - Helena I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
nogmaals, attentie dames: niet vooraan gaan staan of het podium beklimmen... (of gewoon iets meenemen op mee te slaan, op de zanger dan..hehe) |
|
quote: Inderdaad!!! Als je vooraan staan, bescherm je mond en borsten!!! (Of je moet het fijn vinden om aangerand te worden door een 'halfdronken' zanger )... ..."Hate can only create more hate"... |
|
30 sept 013: - Zenial + Hyvel + Slice - MetalJan - Sarah - Count Usher - Judge M. - Skitzoid Kitten - Wolfheart - Mies - Hollie - Joep 777 - Shredhead - Triple Dan - Ratje (enzo) - MetalTuupLimburg - 0013 - Argentumfeles (+ the gang) - Helena - Mirandarijntje - mcoenen |
|
quote: Afgelopen zaterdag heeft ie zich netjes gedragen tijdens het concert in Antwerpen Maar goed, een gewaarschuwd mens.....hehehe. Veel plezier in ieder geval! Henk |
|
quote: Heej ....ga je morgen ook ??? |
|
quote: Nee, kan niet. moet jou vervangen anders is het zo stil geintje, nee ga morgen niet en da's geen geintje. sowwy! |
|
Nou ja, bij 013 is het vrij knap als een "dronken" zanger je kan aanranden met al die hekken, en als ze slaan sla ik wel terug! Maar alvast bedankt voor de waarschuwing... Ik ga toch vooraan ! Ik heb er super zin in!!!! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: hahahaha, wel jammer maar dan zie ik je op Prog Power |
|
yes, kep iemand voor t kaartje...... |
|
quote: Voor de xxxxxste keer. ik hoor niet in dat lijstje thuis. Kweenie wie mij daarin heeft gezet. Ik ben dit weekend in Hof Ter Loo geweest. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Zolang je jezelf er niet uithaalt blijf je erin staan hoor. En dan moet je komen ook Zenial |
|
Heb me al 2 keer verwijderd. enfin, na wat ik dit weekend heb gezien, zou ik met graagte afkomen, ware het niet dat de 013 ietsje te ver is voor mij. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
- Zenial + Hyvel + Slice - MetalJan - Sarah - Judge M. - Skitzoid Kitten - Wolfheart - Mies - Hollie - Joep 777 - Shredhead - Triple Dan - Ratje (enzo) - MetalTuupLimburg - 0013 - Argentumfeles (+ the gang) - Helena - Mirandarijntje - mcoenen - Bonnie - Myth of Fury |
|
- Zenial + Hyvel + Slice - MetalJan - Sarah - Judge M. - Skitzoid Kitten - Wolfheart - Mies - Hollie - Joep 777 - Shredhead - Triple Dan - Ratje (enzo) - MetalTuupLimburg - 0013 - Argentumfeles (+ the gang) - Helena - Mirandarijntje - mcoenen - Bonnie - Myth of Fury - Hammer (met 2 klasgenoten) |
|
quote: |
|
quote: ja dat viel me ook al op..Ik dacht dat je me ontvluchtte Nou dan moet ik de volgende keer maar een voor jou halen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: en idd ook een |
|
Ruig manne, heb er echt HEEL VEEL zin in!!! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |