IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Nevermore + Arch Enemy Vorige pagina | Volgende pagina
Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 26-09-2003 15:35 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 13:42 schreef XPositiveX het volgende:
hey, kom vanavond ook maar! zillah-morte heeft wel een kaartje voor je

Hahaha nee vanavond ga ik naar Headhaunter in de Baroeg

LAI LAI HEI

¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 26-09-2003 18:02 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

VERASSING!!!!!!!

ik kom ook...

Nabua Vonveilla

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-09-2003 18:05 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Pomtiedom, over anderhalf uur ga ik weg

Ik draag waarschijnlijk een Kataklysm shirt (want die heb ik nu net aangetrokken ), dus als iemand me herkent!?
Gaan we een biertje drinken...

..."Hate can only create more hate"...

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-09-2003 18:53 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik heb mijn oude Kreator - Cause for conflict shirt aangetrokken.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-09-2003 18:54 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 18:53 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb mijn oude Kreator - Cause for conflict shirt aangetrokken.

Heb jij die????

Niet eerlijk!! Niet raar opkijken als ik die vanavond van je lichaam ruk...

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-09-2003 18:55 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Bring it on!

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 26-09-2003 19:10 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

nog belang bij een zwart AFI shirt?

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-09-2003 19:39 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 19:10 schreef XPositiveX het volgende:

Nee, sorry!
Maar ik wil 'm best van je lijf scheuren hoor!

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-09-2003 19:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 19:10 schreef XPositiveX het volgende:

geef maar eb er altijd wel een bestemming voor. Ben je bekend met de (onlangs gestopte) Church of havok?

dat was van mn zus

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-09-2003 1:00 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Okéééé, net trug van Nevermore/Arch Enemy!!!

Arch Enemy was fucking great!!! Podium presentatie was super, en ze speelden ook zeer strak Alleen jammer dat Angela ziek was en ze maar drie kwartier gespeeld hebben Maar... ondanks dat, weer een zeer strakke set met veel nieuwe nummers...
Één van mijn favo nummers, 'Heart of Darkness', werd al als 2e nummer gespeeld dus het kon eigenlijk al niet meer stuk...
En ik vond het wel getuigen van principes en goede wil dat ze ondanks dat ze aangaf ziek te zijn toch speelden...

En dan Nevermore... tsja... Wat moet ik daarover zeggen... Heel gaaf optreden en superstrak spel!! Maar die zanger!!!! Jezus wat een arrogante eikel!! Op een gegeven moment kwam hij van het podium af en ging bij mij en nog wat meiden staan...
Dan denk je 'leuk' foto's maken!!!! Totdat hij je gaat zoenen en probeert te pakken wat hij pakken kan... Miranderijntje heeft hij ook een zoen gegeven, en mij dus en nog een meisje... Op zich wel grappig (vond ik eerst) maar als hij dan om zich heen gaat grijpen??? Op een gegeven moment moest een meisje hem echt wegduwen...
Ook tilde hij een meisje op het podium die hij ook gelijk bij d'r tieten greep, echt, wat een eikel...
Magoed, het was weer een geslaagde avond en ik had het niet willen missen!

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 27-09-2003 1:20 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Dat is dus precies de indruk die ik op Rock Hard ook kreeg van die twee bands: Arch Enemy superstrak (tot nu toe iedere keer dat ik ze gezien heb) en Nevermore ook goed, maar met een kwal van een zanger. Ben benieuwd hoe 't dinsdag wordt... hopelijk is Angela dan weer beter

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 27-09-2003 1:22]

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-09-2003 1:25 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik hoop het ook voor je!!! Ze was weer heel goed hoor, maar speelden gewoon veel korter dan gepland...
En Nevermore heeft inderdaad een kwal van een zanger... Bah!

Nix
Usericon van Nix
Posted 27-09-2003 8:40 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2003 1:00 schreef Immortella het volgende:
Op een gegeven moment moest een meisje hem echt wegduwen...

Dat was ik...

quote:
Op 27 september 2003 1:25 schreef Immortella het volgende:

En Nevermore heeft inderdaad een kwal van een zanger... Bah!

klopt

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 27-09-2003 8:42]

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 27-09-2003 9:23 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

was weer leuk
vooral arch enemy....
Nervermore duurde me iets te lang dat werd op een gegeven moment saai....
En meisje dat op podium werd gegrepen was bekende van mij..(en ook van jou nix)

Nabua Vonveilla

Nix
Usericon van Nix
Posted 27-09-2003 9:38 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2003 9:23 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
was weer leuk
vooral arch enemy....
Nervermore duurde me iets te lang dat werd op een gegeven moment saai....
En meisje dat op podium werd gegrepen was bekende van mij..(en ook van jou nix)

Ik heb dr erna nog gesproken, maar ze vond het niet erg. Ze was hardstikke vrolijk dus.

Ik vind hem maar eng

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 27-09-2003 10:57 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 27 september 2003 1:00 schreef Immortella het volgende:

Arch Enemy was fucking great!!! Podium presentatie was super, en ze speelden ook zeer strak Alleen jammer dat Angela ziek was en ze maar drie kwartier gespeeld hebben Maar... ondanks dat, weer een zeer strakke set met veel nieuwe nummers...
Één van mijn favo nummers, 'Heart of Darkness', werd al als 2e nummer gespeeld dus het kon eigenlijk al niet meer stuk...
En ik vond het wel getuigen van principes en goede wil dat ze ondanks dat ze aangaf ziek te zijn toch speelden...

Hier ben ik t helemaal mee eens

Wat Nevermore betreft :

Ik vond t helemaal te gek ( en niet alleen omdat ik een dikke kus kreeg van Warrel )

t was een hele gevarieerde set want ik had eigenlijk verwacht dat ze veel nummers van de nieuwe zouden spelen maar speelden ook veel nummers van DHIADW,In Memory,The Politics of Ecstasy, helaas geen nummers van Dreaming Neon Black .
Het geluid vond ik bij de eerste 2 nummers slecht maar daarna was t supervet !!!

Ik heb me heel goed geamuseerd, ook leuk om Immortella,Nix,Zillah-Morte,X-positive/negative X te ontmoeten

T was een pokke-eind rijden maar t was t absoluut waard en dinsdag ga ik weer

De foto's komen er zo snel mogelijk aan

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 27-09-2003 10:59 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 25 september 2003 20:38 schreef 0013 het volgende:
30 sept 013:
- Zenial + Hyvel + Slice
- MetalJan
- Sarah
- Count Usher
- Judge M.
- Skitzoid Kitten
- Wolfheart
- Mies
- Hollie
- Joep 777
- Shredhead
- Triple Dan
- Ratje (enzo)
- MetalTuupLimburg
- 0013
- Mirandarijntje
- mcoenen

Helena
Usericon van Helena
Posted 27-09-2003 11:14 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

- Zenial + Hyvel + Slice
- MetalJan
- Sarah
- Count Usher
- Judge M.
- Skitzoid Kitten
- Wolfheart
- Mies
- Hollie
- Joep 777
- Shredhead
- Triple Dan
- Ratje (enzo)
- MetalTuupLimburg
- 0013
- Mirandarijntje
- mcoenen
- Helena

I practice reversed alchemy: I turn money into crap

¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 27-09-2003 12:01 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

ja ik sprak haar er ook nog over...
maar imke vind aandacht van langharige mannen nooit erg....

Nabua Vonveilla

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-09-2003 12:06 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Gisteren was erg gezellig. Ik ben weer heel thuis gekomen en heb er verder alleen een zere nek aan over gehouden. Possi en ik kwamen net optijd binnen voor Arch enemy. Blijkbaar waren die 20 minuten te vroeg begonnen omdat Angela ziek was. Hoe dan ook, Arch enemy gaf een vette set weg. Veel beter dan wat ik op Graspop van ze had gezien. Maar ja, metalbands komen toch vaak beter tot hun recht in een kleinere zaal. De muziek was super strak en de podium presentatie erg energiek.

Nevermore ging daar wat mij betreft nog net even overheen. Maar dat komt vooral omdat ik een grote fan ben van Nevermore dan van Arch enemy. De show droeg veel emotie uit. Het enige dat een grote domper op de feestvreugde vormde was inderdaad de attitude van de zanger. Het begon nog wel grappig toen hij tot die drie meisjes zong: "I heard you cry when you play this song. Well, I cried when I wrote it...I got over it."
Maar daarna begon hij te zeiken over hoe wij allemaal schapen waren omdat niemand hun nieuwe cd kende en iedereen alleen maar Dead heart in a dead world wou horen (wat bullshit was want ik stond Enemies of reality uit volle borst, vals als een kraai, mee te schreeuwen). En meneer vond het ook nog nodig om een paar meisjes uit het publiek lastig te vallen. Ik heb dan zoiets van, stop gewoon met muziek maken als het je niet aanstaat.

Maar toch was het een zeer geslaagde avond. Ook nog een paar leuke mensen gezien:
Necrodeamon
Immortella
McCoenen
Miranderijntje
ManiacM
Zillah (alleen een keer gezwaaid )

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-09-2003 12:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Tja Arch Enemy, eerste nummer qua geluid echt niks! Hierna wat beter, wat een stem heeft die meid Het enige wat ik jammer vindt aan deze band zijn al die 'langzame' stukken in hun nummers.

Nevermore..., begon best leuk enzo maar had het op een gegeven moment wel weer gezien. De zanger die een beetje de popster uithing door meiden bij de tieten te grijpen of allerlei andere rare dingetjes/voorstellen. Kom na het optreden maar even backstage.. uhuuu en wat was je dan van plan om te doen.. nee bah zag meteen allerlei rare beelden voor me.

McCoenen en Miranderijntje, sorrie dat ik er niks van verstond wat er gezegt werd ben wat dovig en ziekig momenteel.

Nix
Usericon van Nix
Posted 27-09-2003 13:19 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2003 12:01 schreef ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ het volgende:
ja ik sprak haar er ook nog over...
maar imke vind aandacht van langharige mannen nooit erg....

Het is maar net wat voor aandacht je krijgt. Die gast moet gewoon van me afblijven!

Maar ik heb me gister uitstekend vermaakt en nekspiertjes goed getraind

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 27-09-2003 13:21]

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-09-2003 13:38 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Jaja... Het was gisteravond weer gaaf!!! Maar volgens mij had ik dat al gezegd
Vond het ook leuk om Miranderijntje, Marcel, Nix en Zillah te zien
Foto's volgen denk ik vanmiddag al, of morgenmiddag!

@Nix: Ik dacht al dat jij dat was die hem moest wegduwen, wist het alleen niet meer zeker...
@Miranderijntje: Ik vond het ook wel leuk om een zoen van hem te krijgen, maar de rest: En wat hij bij dat meisje deed op het Podium??? Als hij dat bij mij had gedaan had hij maar beter een hele goede tandarts kunnen zoeken...

NecroDemon
Usericon van NecroDemon
Posted 27-09-2003 13:41 by NecroDemon Wijzig reactieProfiel van NecroDemonQuote dit berichthttp://joene.interned.com/woa

quote:
Op 27 september 2003 13:38 schreef Immortella het volgende:
Foto's volgen denk ik vanmiddag al, of morgenmiddag!

Vanmiddag die foto's ff doen?

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-09-2003 13:46 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2003 13:41 schreef NecroDemon het volgende:
Vanmiddag die foto's ff doen?

Dat wordt dan wel laat... Ben net uit bed, moet nog douchen etc, langs de C1000 (voor Maaike) en nog een cadeautje halen voor vanavond...

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com