|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
leuke fotos!!!! Nabua Vonveilla |
|
En dat noemt zichzelf XpositiveX * en ik dus [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 27-09-2003 21:05] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Stond een post eronder, http://joene.krediet.nl/woa/ |
|
Zo, dit zijn mijn fotookes Arch Enemy Nevermore and last but not least ... Immortella en ik |
|
leuke umm halve foto van jullie Nabua Vonveilla |
|
quote: |
|
hehehe coole foto's, allemaal... ik sweer, ik heb maar een paar foto's waarop ik lach zal ze weleens posten |
|
quote: Dankje! En ja, ik stond weer met de neus vooraan Ben laatste tijd beetje fanatiek met foto's maken, omdat het met dat digitale cameraatje van mij wel erg goed lukt! En ze staan op de site: http://joene.krediet.nl/woa/ Nog maar een paar : Arch Enemy: Nevermore: Marcel en ik: Blije foto ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hehehehehe Ik kan gewoon niet normaal op foto's staan Wel coole fotookes |
|
LOL die foto met Marcello |
|
Ik was ook behoorlijk geshockeerd om te zien dat jou gezicht ook normaal kon staan I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: "Heej, normaal gesproken heb jij toch een scheve mond???" ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Had het intussen al gevonden. En zeer goede foto's. En met foto's maken werkt een digitale camera nog het mooist. Kost anders veel ontwikkelings geld. |
|
hehe nou nog wachten op die groepsfoto van Zillah..! |
|
quote: leuke foto met NIX. dat was t moment dat ik haar best wel kwijt was en ik lonely met bier was Subtiel kamerolifantje |
|
nog 2 nachtjes slapen!! |
|
Tilburg zijn wij ook weer van de partij |
|
quote: Dank! Ja klopt! Al laat ik de foto's nog wel afdrukken... Ik wil mijn foto's wel in mooie fotoalbums inplakken... Op de één of andere manier heeft dat meer dan fotootjes op een internetsite of op een cd gebrand... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dat klopt, maar tegenwoordig heb je dvd en nog meer van die prut. Kun je ze dus mooi op een tv bekijken, de foto-cd beetje aankleden, muziekje eronder (live cd van de band voor het gevoel) en klaar. Maar er gaat natuurlijk niks boven de charme van een foto-album. Maar als je veel foto's maakt heb je ook veel mapjes met een (klein?) percentage waardeloze foto's (nog belang bij?). Een paar weken sparen en dan kan je natuurlijk ook de digitale foto's laten ontwikkelen. |
|
quote: Hm, waarvan heb je foto's dan?? En idd ja, moet bijna gaan sparen om mijn foto's af te drukken, hahaha... Is wel een goed plan, zo'n foto-cd, maar ben niet zo'n held met dat soort dingen... Al is dat inderdaad gaaf, met muziek eronder enzo.. Ben al blij dat er iemand is die die foto's voor mij online zet... Heb jullie trouwens vrijdag helemaal niet gezien , alleen Dennis kwam ik tegen, en toen ik vroeg waar jullie stonden, antwoordde hij: 'Ooh, ans an't schap'... Daar heb je wat aan... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Kom je net de verkeerde tegen. Heb zelf wel vooraan gestaan bij Arch Enemy, samen met Jan, aan de rechterkant van bij het begin van het balkon zeg maar. En bij Nevermore (alleen) voor de mix-tafel. Volgens de rest: Ik kant heer oak woa zeen! Napalm Death, Cradle Of Filth, Ancient Rites, een of andere black metal band(paar keer), God Dethroned, Altar voor de split, Marduk, Hades (Almighty), Benediction, Cryptopsy, Vader, Nile en nog enkele andere. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 28-09-2003 15:51] |
|
quote: Hm, heb jullie echt niet gezien... Maarja, het was ook behoorlijk druk, dus niet zo raar denk ik. Ik kant nooit good zeen, omdak zo donders klein binne, doarumme goak ok veuran stoan... En dat klinkt wel gaaf, die foto's van die bands... En die black metal band is toevallig Immortal?? (Of was het geen grapje dat je zei: 'Eén of andere black metal band )... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Aangezien ik iets groter ben, ga ik ook iets verder naar achteren. Heb je in ieder geval geen last van zangers quote: Volgens mij heb ik je al mijn Immortal foto's al gegeven. En met een of andere black metal band bedoel ik ook echt een of ander bm-band, maar ook van Enthroned en Enslaved (GEEN prut bm-band!!). Als je ze ergens kunt scannen, zijn ze voor jouw. |
|
quote: Ja bah! Eikel! quote: Heb inderdaad de Immortal pic's al (kon zijn dat er nog meer waren)... En je bedoelt scannen voor op de site? Of voor op een foto-cd'tje... Da's wel tof ja Heb wel een scanner thuis, dan kan ik de foto's zo 'n keer lenen... ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |