|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Kut ik moet nog kaartje kopen...als t nog niets is uitverkocht prrrr morgen ff mn rekening nog ff verder de MIN indrukken LAI LAI HEI |
|
kan vast nog wel... voor 't podium zowieso nog wel |
|
Waarschijnlijk naar t Podium Hardenberg als ik besluit met Strot mee te rijden. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
kermis??!! oh mijn god.. ja is hier ook.. maar daar gaat echt geen eurocent heen |
|
quote: dat wordt een feestje hof ter lo ( B ) Obscenum Sharteel Mordheim Spijker Booze 'n Metal |
|
26 sept Podium: - Immortella - XPositiveX - ManiacM [ i hope ] - XnegativeX [ i hope ] - Hirogen - Vampire_girl - Zillah-morte - Nix - varanus - Sarjenka - Devoraz 30 sept 013: - Zenial + Hyvel + Slice - MetalJan - Sarah - Count Usher - Judge M. - Skitzoid Kitten - Wolfheart - Mies - Hollie - Joep 777 - Shredhead - Triple Dan - Ratje (enzo) - MetalTuupLimburg Euh... Ik ga niet naar Nederland komen als ze ook in Antwerpen spelen. Mij mag je dus van dit lijstje schrappen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik hoor dus hierbij: Obscenum Sharteel Mordheim Spijker Count Usher When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Bonnie komt ook (als ie nog een kaartje kan bemachtigen) |
|
quote: |
|
Heb vandaag eindelijk m'n kaartje gekocht! ..."Hate can only create more hate"... |
|
hey gaan jullie met ons mee of the fiets? |
|
op, als't kan.. |
|
Euhm... Nee ik ga in de auto, en ik hoef eindelijk een keer niet zelf te rijden, dus ik ga heerlijk genieten/gebruik maken van dit ritje... 'k Zou zeggen: GA EENS JE RIJBEWIJS HALEN MET Z'N TWEEËN!!! Kan ik daar ook 's gebruik van maken [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 22-09-2003 19:26] ..."Hate can only create more hate"... |
|
26 sept Podium: - Immortella - XPositiveX - ManiacM [ i hope ] - XnegativeX [ i hope ] - Hirogen - Vampire_girl - Zillah-morte - Nix - varanus - Sarjenka - Devoraz - MindlessMayo 30 sept 013: - Zenial + Hyvel + Slice - MetalJan - Sarah - Count Usher - Judge M. - Skitzoid Kitten - Wolfheart - Mies - Hollie - Joep 777 - Shredhead - Triple Dan - Ratje (enzo) - MetalTuupLimburg Straks even proberen een kaartje te halen.. |
|
quote: wie rijd er dan?? |
|
zit nu nevermore te luisteren.... en dat klinkt eigenlijk best wel oke... dus misschien ga ik ook wel even kijken. en arch enemy is het bekijken ook wel waard.... |
|
quote: hey bek hou'n! we gaan gewoon op de fiets! |
|
26 sept Podium: - Immortella - XPositiveX - ManiacM [ i hope ] - XnegativeX [ i hope ] - Hirogen - Vampire_girl - Zillah-morte - Nix - varanus - Sarjenka - Devoraz - MindlessMayo - mcoenen - mirandarijntje 30 sept 013: - Zenial + Hyvel + Slice - MetalJan - Sarah - Count Usher - Judge M. - Skitzoid Kitten - Wolfheart - Mies - Hollie - Joep 777 - Shredhead - Triple Dan - Ratje (enzo) - MetalTuupLimburg |
|
quote: LAI LAI HEI |
|
Hey Marcel, Tilburg is dichterbij hoor, vanuit Zitterd |
|
quote:En op de vrijdag speelt Engine Of Pain... |
|
quote:Ik gok dat Marcel 30 september naar Entombed in de Effenaar gaat... |
|
quote: Ja, ik ben er ook zeker bij, dat mag natuurlijk niet gemist worden! Ik ga me er weer eens uitleven! En Marcel, wat een diepzinnige subtitle, hoe kom je eraan... [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 23-09-2003 19:08] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Nogmaals. Ik ga niet naar de 013. Ik ga zaterdag naar Hof Ter Loo. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |