IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Nevermore + Arch Enemy Vorige pagina | Volgende pagina
Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 28-09-2003 16:36 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 16:17 schreef
Heb wel een scanner thuis, dan kan ik de foto's zo 'n keer lenen...

Lenen en niet weer terug brengen aub. Ligt toch maar te verstoffen en dan gaan ze met een dag of de prullebak in of naar iemand die er nog belang bij heeft >> voor jou dus.
Kun je ze voor mij mooi op een cdtje zetten en kan ik ze ooit nog een keer bekijken op de pc of tv.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-09-2003 16:45 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 16:36 schreef Buried_Alive het volgende:
Lenen en niet weer terug brengen aub. Ligt toch maar te verstoffen en dan gaan ze met een dag of de prullebak in of naar iemand die er nog belang bij heeft >> voor jou dus.
Kun je ze voor mij mooi op een cdtje zetten en kan ik ze ooit nog een keer bekijken op de pc of tv.

Hahaha... dat was duidelijk... Maar dat vind ik wel erg leuk! Ben veel bezig met foto's de laatste tijd, dus een paar foto's meer? Da's altijd mooi! Alvast bedankt dan!
En op een cd'tje zetten (zonder te veel poespas) lukt nog wel, dus dat komt wel goed

..."Hate can only create more hate"...

Usericon van Pé
Posted 28-09-2003 16:59 by Wijzig reactieProfiel van PéQuote dit berichthttp://users.pandora.be/buildy/

Buried_Alive
Posted 28-09-2003 17:03 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 16:45 schreef Immortella het volgende:
Hahaha... dat was duidelijk... Maar dat vind ik wel erg leuk! Ben veel bezig met foto's de laatste tijd, dus een paar foto's meer? Da's altijd mooi! Alvast bedankt dan!
En op een cd'tje zetten (zonder te veel poespas) lukt nog wel, dus dat komt wel goed

Zal ze wel een keer meenemen (ergens) of je mag ze ook komen halen, maar ze zijn sowieso voor jou.
Zal ook nog even kijken als ik nog iets heb van de data, wat er bij de foto's hoort. Is misschien wel makkelijk.

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 28-09-2003 17:04 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

stond er nog een bandje in t voorprogramma van Arch en NM????

Buried_Alive
Posted 28-09-2003 17:08 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 17:04 schreef ratje het volgende:
stond er nog een bandje in t voorprogramma van Arch en NM????

In het Podium in Hardenberg niet. Begon daar ook behoorlijk vroeg.

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 28-09-2003 17:12 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 28 september 2003 17:08 schreef Buried_Alive het volgende:
In het Podium in Hardenberg niet. Begon daar ook behoorlijk vroeg.

mmmmmm, op t kaartje van de 013 staat aanvang 20.00 uur, hoelaat begonnen ze in t Podium......

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-09-2003 17:16 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 17:03 schreef Buried_Alive het volgende:
Zal ze wel een keer meenemen (ergens) of je mag ze ook komen halen, maar ze zijn sowieso voor jou.
Zal ook nog even kijken als ik nog iets heb van de data, wat er bij de foto's hoort. Is misschien wel makkelijk.

Alvast bedankt nogmaals! En is idd wel makkelijk van wanneer en welk concert die foto's zijn, vooral voor op de site...

Buried_Alive
Posted 28-09-2003 17:26 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 17:16 schreef Immortella het volgende:
Alvast bedankt nogmaals! En is idd wel makkelijk van wanneer en welk concert die foto's zijn, vooral voor op de site...

Zal het binnenkort wel even uitzoeken, als ik de tijd heb. Als ik er mee klaar ben, laat ik het weten.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-09-2003 17:28 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 17:26 schreef Buried_Alive het volgende:
Zal het binnenkort wel even uitzoeken, als ik de tijd heb. Als ik er mee klaar ben, laat ik het weten.

Ok!

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 28-09-2003 17:33 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

Nevermore was vet, maar Arch Enemy was absoluut heerschend!!! Jammer dat ze maar een half uurtje opgetreden hebben in Podium Nevermore werd idd langdradig op den duur, dat was ook duidelijk te merken in de pit...ik ben er heelhuids uitgekomen, dat zegt genoeg. Meestal is het thrash till death. Pas toen Nevermore een thrash nummer speelde, gejat van Testament toch?, werd het weer gezellig in de pit. Hoe dan ook, Arch Enemy was de aboslute topper die avond, they played pure fucking metal yeah yeah. And I just love her, wat een geweldig mens, wat een energie, wat een stem, wat een agressie en een geweldig gestoorde uitstraling. Die ene goedkeurende blik van haar, daar kwam ik voor, dat heeft mijn dag weer helemaal goed gemaakt!!! Volgens zo'n gast achter mij had ik haar wel kunnen vervangen als ze ziek werd... dat maakte mijn avond nog beter. Ik zal haar nooit overtreffen, maar om te horen te krijgen dat je zonder microfoon harder brult dan zij met, das ook wel bijzonder. Hey, die foto's die een paar pagina's eerder staan zijn echt vet, ben heel blij ermee, want was mijn camera vergeten en zo heb ik toch nog een paar mooie actie foto's!!! Cheers&gruntz, the pitbitch (en deze avond heb ik mijn naam weer eer aangedaan)

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 28-09-2003 17:40 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hey M! was je direct weg na afloop?
couldn't find you anywhere..

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-09-2003 18:19 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2003 19:35 schreef NecroDemon het volgende:
Zo, de foto's staan online!! En zijn te vinden op:

http://joene.krediet.nl/woa/arch_nevermore.phtml

@Immortella, heb je weer mooi gedaan meissie! (onze linux-goeroe!)

Thanx!! (beetje late reactie)...
Oja, maar voor de duidelijkheid: Deze keer heb ik zelf (jaja) de foto's online gezet!!
Joepie!!! Immo kan programmeren!!!
Was wel grappig, ik met m'n tien vingers op 't toetsenbord terwijl Necrodemon precies zegt wat ik moet typen ...
En dat omdat ik het persé zelf wilde doen, haha...

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 28-09-2003 19:52 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

Nee hoor xpossyx, ik ben langer gebleven dan jij volgensmij! Ik val gewoon niet zo op. Nee hoor, ben op een gegeven moment in een hoekje gaan staan praten met allemaal gasten die ik kende en tot mijn verbazing ook daar waren. Maarrreh, waar was jij in de pit? Jij beweert altijd dat je ook zo'n pit persoon bent, maar kheb je tot nu toe maar een keer in de pit gezien...op graspop en dat was maar iets van 10 seconden. Matig! Hey XnegativeX, jij stond weer lekker naast me in de pit, way2go!!! en damn wat is je haar lang geworden sinds de laatste keer dat ik je heb gezien!!!

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-09-2003 19:52 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 september 2003 12:06 schreef XnegativeX het volgende:
Gisteren was erg gezellig. Ik ben weer heel thuis gekomen en heb er verder alleen een zere nek aan over gehouden. Possi en ik kwamen net optijd binnen voor Arch enemy. Blijkbaar waren die 20 minuten te vroeg begonnen omdat Angela ziek was. Hoe dan ook, Arch enemy gaf een vette set weg. Veel beter dan wat ik op Graspop van ze had gezien. Maar ja, metalbands komen toch vaak beter tot hun recht in een kleinere zaal. De muziek was super strak en de podium presentatie erg energiek.

Nevermore ging daar wat mij betreft nog net even overheen. Maar dat komt vooral omdat ik een grote fan ben van Nevermore dan van Arch enemy. De show droeg veel emotie uit. Het enige dat een grote domper op de feestvreugde vormde was inderdaad de attitude van de zanger. Het begon nog wel grappig toen hij tot die drie meisjes zong: "I heard you cry when you play this song. Well, I cried when I wrote it...I got over it."
Maar daarna begon hij te zeiken over hoe wij allemaal schapen waren omdat niemand hun nieuwe cd kende en iedereen alleen maar Dead heart in a dead world wou horen (wat bullshit was want ik stond Enemies of reality uit volle borst, vals als een kraai, mee te schreeuwen). En meneer vond het ook nog nodig om een paar meisjes uit het publiek lastig te vallen. Ik heb dan zoiets van, stop gewoon met muziek maken als het je niet aanstaat.

Maar toch was het een zeer geslaagde avond. Ook nog een paar leuke mensen gezien:
Necrodeamon
Immortella
McCoenen
Miranderijntje
ManiacM
Zillah (alleen een keer gezwaaid )

Volgende keer wel kletsen, hahaha

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Nix
Usericon van Nix
Posted 28-09-2003 19:54 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 19:52 schreef zillah-morte het volgende:
Volgende keer wel kletsen, hahaha

Die vleermuis waar je het een paar dagen geleden over had. Is dat een tattoo?

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

zillah-morte
Posted 28-09-2003 20:00 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 september 2003 15:17 schreef XPositiveX het volgende:
hehe nou nog wachten op die groepsfoto van Zillah..!

Ja alleen ik heb een gewone camera, dus dat gaat eerst ontwikkelen worden, dan scannen

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

zillah-morte
Posted 28-09-2003 20:03 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 september 2003 19:54 schreef Nix het volgende:
Die vleermuis waar je het een paar dagen geleden over had. Is dat een tattoo?

ja klopt, ik stond geloof ik naast je

Nix
Usericon van Nix
Posted 28-09-2003 20:03 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ja, nu je het zegt

Ach leuk om je ontmoet te hebben

zillah-morte
Posted 28-09-2003 20:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 september 2003 20:03 schreef Nix het volgende:
Ja, nu je het zegt

Ach leuk om je ontmoet te hebben

Volgende keer echt...plus drankje drinken
ik gaat je nu wel herkennen

Nix
Usericon van Nix
Posted 28-09-2003 20:07 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 20:04 schreef zillah-morte het volgende:
Volgende keer echt...plus drankje drinken
ik gaat je nu wel herkennen

Ik jou nu ook wel

Je zei al een paar dagen geleden iets over vleermuizen op je rug.. blabla. En toen Stigma je tattoo zag en het zei dacht ik er weer aan. Ik wist het alleen niet zeker. Staat ook zo lullig "heeeeeeeeej jij bent Zillah-morte?" -> "uh nee?"

zillah-morte
Posted 28-09-2003 20:08 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Gewoon vragen....ZM?????

Nix
Usericon van Nix
Posted 28-09-2003 20:09 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-09-2003 20:42 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 28 september 2003 19:52 schreef maniacM het volgende:
Hey XnegativeX, jij stond weer lekker naast me in de pit, way2go!!! en damn wat is je haar lang geworden sinds de laatste keer dat ik je heb gezien!!!

Uiteraard! Ik heb zaterdag ook nog ongeveer 5 liter vocht verloren in Arnhem . Is mijn haar gegroeid? Hmmm, valt mij niet zo op denk ik. Till next time zou ik zo zeggen!

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 28-09-2003 20:43 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 28 september 2003 19:52 schreef maniacM het volgende:
Maarrreh, waar was jij in de pit? Jij beweert altijd dat je ook zo'n pit persoon bent, maar kheb je tot nu toe maar een keer in de pit gezien...op graspop en dat was maar iets van 10 seconden. Matig!

hehe... vrijdag bewaarde ik m'n energie namelijk voor zaterdag avond. toen waren we bij Stretch Arm Strong in de gvh in Arnmem. dat was ook super vet en daar stond ik wel de hele tijd vooraan in de pit te schreeuwen en te moshen [*kuch, zere keel*] hehe, heb bij Nevermore toch wel uitermate hard gezongen... telt dat ook?

en op graspop stond ik de hele tijd te moshen bij Youth Of Today [ ] maar toen was je bij the Haunted..
dat was zo vet dat ik bij de bands erna te moe was... dus ja..

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com