|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahaha... dat was duidelijk... Maar dat vind ik wel erg leuk! Ben veel bezig met foto's de laatste tijd, dus een paar foto's meer? Da's altijd mooi! Alvast bedankt dan! En op een cd'tje zetten (zonder te veel poespas) lukt nog wel, dus dat komt wel goed ..."Hate can only create more hate"... |
|
|
|
quote: Zal ze wel een keer meenemen (ergens) of je mag ze ook komen halen, maar ze zijn sowieso voor jou. Zal ook nog even kijken als ik nog iets heb van de data, wat er bij de foto's hoort. Is misschien wel makkelijk. |
|
stond er nog een bandje in t voorprogramma van Arch en NM???? |
|
quote: In het Podium in Hardenberg niet. Begon daar ook behoorlijk vroeg. |
|
quote: mmmmmm, op t kaartje van de 013 staat aanvang 20.00 uur, hoelaat begonnen ze in t Podium...... |
|
quote: Alvast bedankt nogmaals! En is idd wel makkelijk van wanneer en welk concert die foto's zijn, vooral voor op de site... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Zal het binnenkort wel even uitzoeken, als ik de tijd heb. Als ik er mee klaar ben, laat ik het weten. |
|
quote: Ok! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nevermore was vet, maar Arch Enemy was absoluut heerschend!!! Jammer dat ze maar een half uurtje opgetreden hebben in Podium Nevermore werd idd langdradig op den duur, dat was ook duidelijk te merken in de pit...ik ben er heelhuids uitgekomen, dat zegt genoeg. Meestal is het thrash till death. Pas toen Nevermore een thrash nummer speelde, gejat van Testament toch?, werd het weer gezellig in de pit. Hoe dan ook, Arch Enemy was de aboslute topper die avond, they played pure fucking metal yeah yeah. And I just love her, wat een geweldig mens, wat een energie, wat een stem, wat een agressie en een geweldig gestoorde uitstraling. Die ene goedkeurende blik van haar, daar kwam ik voor, dat heeft mijn dag weer helemaal goed gemaakt!!! Volgens zo'n gast achter mij had ik haar wel kunnen vervangen als ze ziek werd... dat maakte mijn avond nog beter. Ik zal haar nooit overtreffen, maar om te horen te krijgen dat je zonder microfoon harder brult dan zij met, das ook wel bijzonder. Hey, die foto's die een paar pagina's eerder staan zijn echt vet, ben heel blij ermee, want was mijn camera vergeten en zo heb ik toch nog een paar mooie actie foto's!!! Cheers&gruntz, the pitbitch (en deze avond heb ik mijn naam weer eer aangedaan) |
|
hey M! was je direct weg na afloop? couldn't find you anywhere.. |
|
quote: Thanx!! (beetje late reactie)... Oja, maar voor de duidelijkheid: Deze keer heb ik zelf (jaja) de foto's online gezet!! Joepie!!! Immo kan programmeren!!! Was wel grappig, ik met m'n tien vingers op 't toetsenbord terwijl Necrodemon precies zegt wat ik moet typen ... En dat omdat ik het persé zelf wilde doen, haha... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nee hoor xpossyx, ik ben langer gebleven dan jij volgensmij! Ik val gewoon niet zo op. Nee hoor, ben op een gegeven moment in een hoekje gaan staan praten met allemaal gasten die ik kende en tot mijn verbazing ook daar waren. Maarrreh, waar was jij in de pit? Jij beweert altijd dat je ook zo'n pit persoon bent, maar kheb je tot nu toe maar een keer in de pit gezien...op graspop en dat was maar iets van 10 seconden. Matig! Hey XnegativeX, jij stond weer lekker naast me in de pit, way2go!!! en damn wat is je haar lang geworden sinds de laatste keer dat ik je heb gezien!!! |
|
quote: Volgende keer wel kletsen, hahaha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Die vleermuis waar je het een paar dagen geleden over had. Is dat een tattoo? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ja alleen ik heb een gewone camera, dus dat gaat eerst ontwikkelen worden, dan scannen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ja klopt, ik stond geloof ik naast je On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ja, nu je het zegt Ach leuk om je ontmoet te hebben I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Volgende keer echt...plus drankje drinken ik gaat je nu wel herkennen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik jou nu ook wel Je zei al een paar dagen geleden iets over vleermuizen op je rug.. blabla. En toen Stigma je tattoo zag en het zei dacht ik er weer aan. Ik wist het alleen niet zeker. Staat ook zo lullig "heeeeeeeeej jij bent Zillah-morte?" -> "uh nee?" I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Gewoon vragen....ZM????? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Uiteraard! Ik heb zaterdag ook nog ongeveer 5 liter vocht verloren in Arnhem . Is mijn haar gegroeid? Hmmm, valt mij niet zo op denk ik. Till next time zou ik zo zeggen! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: hehe... vrijdag bewaarde ik m'n energie namelijk voor zaterdag avond. toen waren we bij Stretch Arm Strong in de gvh in Arnmem. dat was ook super vet en daar stond ik wel de hele tijd vooraan in de pit te schreeuwen en te moshen [*kuch, zere keel*] hehe, heb bij Nevermore toch wel uitermate hard gezongen... telt dat ook? en op graspop stond ik de hele tijd te moshen bij Youth Of Today [ ] maar toen was je bij the Haunted.. dat was zo vet dat ik bij de bands erna te moe was... dus ja.. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |