|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuw album? Komt er ook een LP-versie? |
|
quote: En weet iemand de LP-versie van Forgotten Legends te vinden? Beloning is de cd, hihi. |
|
Ik heb hem waarschijlnijk gevonden, wel in de VS..maar ja. |
|
Die nieuwste is leuk, maar haalt het niet bij het oudere werk [lees: de rest]. |
|
Ik heb de normale editie binnenkort op voorraad. |
|
quote: +1 Toch vind ik hem het aanschaffen waard |
|
Heb de laatste twee Drudkh albums nu op voorraad, voor 9 euro p/s, geen moeilijk gedoe met dure versies. Site is nog niet bijgewerkt, doe ik morgen. Ik heb er niet veel van dus wie schrijft, die blijft. http://go.to/heidenshart |
|
die laatste nog in voorraad? Krov u nashykh Krynytsyakh signature |
|
Blood in our wells, hun nieuwste bedoel je? Die had ik binnen een dag uitverkocht, sorry... Krijg misschien nog wel nieuwen binnen, maar niet binnenkort. Heb alleen hun derde nog op voorraad. |
|
Ik luister nu hun laatste plaat, Blood in our wells. Episch, uitstekende opbouw van de nummers. De folkstukken zijn precies goed. Niet te overheersend gelukkig. I like it . |
|
Iemand de nieuwe (Songs Of Grief And Solitude) al gehoord? Wat ik uit de hiervoorgaande beschrijving begrijp is dat nogal een stijlbreuk. Wehnâg met black te maken, zeer goed te luisteren sfeervolle en rustige folk. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Alweer een nieuwe? |
|
Heb hem gisteren gedownload. Best een aardig album waar nummers van oudere albums als folk zijn gespeeld (of de oude nummers zijn gebaseerd op oude folknummers) "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Dacht ik al, en ik had het al ergens gepost geloof ik. HF die ermee kappen en Drudkh die vervolgens om de paar maanden er een album uitpoepen. /me so visionair! |
|
New Wave of Acoustic Black Metal of zo? Eerst Manegarm dit jaar, dan Borknagar (die trouwens KUT is) en nu Drudkh dus. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
er is ook nog een ambient album uit quote: productief mannetje. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
alweer een neiuwe? signature |
|
Underdark , een zijproject, iemand bekend mee? signature |
|
quote: Ja, dat geld komt ten goede aan de lokale synagoge en de Joodse gemeenschap. Alex van Supernal is een trots supporter van de Davidster. |
|
quote::' ) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Die CD van 22 euro is dus de gelimiteerde versie in DVD-jewelcase met ander artwork. De reguliere versie is overal te krijgen voor normale bedragen.....beetje voorbarig dus om meteen kinderachtig negatief te reageren (zoals zo vaak hier op ZM door enkelen). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Wat is er verder dan zo speciaal aan behalve dat hij in DVD-jewelcase zit en ander artwork heeft? |
|
quote:Hij komt met een patch van een blauwe zespuntige ster op een witte achtergrond. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |