|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Een van de beste bands ooit. Die platen blijven zo verdomde goed. |
|
Nieuwe album valt tegen na een luisterbeurt. |
|
"Voor de fans van Hate Forest"? Hmm, niet geluisterd, maar ik vind Hate Forest een beetje... saai. |
|
De titel mag sowieso wel veranderd worden in gewoon Drudkh, desnoods met er achter (voor fans van Hate Forest). |
|
Humm, dat beloofd niet veel goeds. Zal m morgen eens opsnorren en aandachtig luisteren (Autumn Aurora is hier favoriet) Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Wat een mokerplaat, die nieuwe. Stijl is veranderd, boeiend... zo lang ze platen als dit maken mogen ze lang doorgaan! Wat een mokerband is dit. Die nieuwe is niet meer weg te slaan uit mijn speler. |
|
Groeit die? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 21-09-2010 22:12] |
|
Dat vroeg mijn vriendin vannacht ook. |
|
|
|
quote: Vond hem zelf op eerste gehoor al erg goed, maar weet niet, je kan het er altijd op wagen |
|
Ik vind hem op het eerste gehoor juist ontzettend saai. Veel minder spanning dan op eerdere albums als blood in our wells en the swan road |
|
Ja, dat heb ik ook. Er mist spanning op die plaat, maar goed, ik zal hem nog wel wat vaker opzetten. |
|
Ben benieuwd naar de nieuwe plaat. Vind zelf Enstrangement en Blood In Our Wells erg sterke platen, dus ik ben benieuwd of die nieuwe me kan bekoren. |
|
quote: Goed verwoord, ik mis inderdaad ook een beetje de spanning. Maar het is een aangename cd, desondanks.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Voor de mensen die Drudkh de tag nsbm meegeven toch even het volgende (Het staat ook op de website van Seasons of mist zelf maar kan het even niet terug vinden) http://www.sputnikmusic.com/news.php?newsid=7991 |
|
quote: Mooie zin. |
|
quote: Hummm, nu ben ik wel zeer benieuwd wat ik er van ga vinden. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Hij is niet slecht, maar ook niet echt bijzonder. Hij blijft gewoon niet hangen. Zo'n 'oh ja, die heb je ook nog. Maar laat ik toch maar ... opzetten' plaat. Of is dat een hele gekke zin? |
|
Nee, geen gekke zin, en ben het volledig met je eens. Ik vond Microcosmos beter. |
|
quote: Had ik met de laatste Behemoth, en nu ben ik toch een behoorlijke Behemoth fanaat. Bleef ook niet hangen op wat delen na. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Huh, individualisme is toch een moderne waarde? Anyway, blood in de put gaat weer aan. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Ben weer benieuwd zoals altijd. Nieuwe werk trek ik ook erg goed, maar het oudere werk is gewoon briljant. Autumn Aurora blijft voor mij een vd beste platen ooit gemaakt. |
|
Eternal Turn of the Wheel puur genieten signature |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |