|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
In dit topic staan veel lofuitingen van mij over Drudkh's werk, maar de nieuwe (A Furrow Cut Short) pakt na een keer of vijf nog steeds nergens, saaie plaat, jammer. |
|
Prima werkje, die nieuwe. Wat zwaarder geluid deze keer. |
|
De flow is er nu eenmaal al een tijdje uit. En nu gaan we vegen |
|
Khors heeft ook iets nieuw. Centuries of wisdom was niet slecht, ware het dat er eigenlijk maar twee echte numero's op staan. En nu gaan we vegen |
|
Kroda zowaar ook met een nieuwe. Goed op het eerste gehoor. En nu gaan we vegen |
|
Blijft saai mijns inziens. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Laat maar [Dit bericht is gewijzigd door caron op 28-04-2015 21:32] En nu gaan we vegen |
|
Erg irritant die drums. http://www.metal-hammer.de/drudkh-exklusive-song-premiere-his-twenty-fourth-spring-643557/?utm_medium=link&utm_campaign=fbtimeline |
|
Zojuist deze split beluisterd. Inderdaad een vreselijk drumgeluid bij Drudkh, de snare lijkt meer een kartonnen doos.. Voor het overige toch wel weer sterke nummers.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: http://www.season-of-mist.com/news/drudkh-2017-07-18 |
|
quote: Benieuwd naar Paysage d'Hiver. Drudkh is sowieso kut I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
I want you to caress me like a tropical priest |
|
Er komt een nieuw album uit: Shadow Play Drudkh Type: Full-length Release date: March 21st, 2025 Ik ben drudkh na Autumn Aurora een beetje uit het oog verloren Toch vond ik dat een goede band Of nee, Microcosmos ken ik ook nog. Ook echt goed, wel heel anders Even lekker veel smilies gebruiken hoor, voor de gelegenheid Winter is coming |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |