IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Drudkh Vorige pagina | Volgende pagina
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 14-02-2015 12:09 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Goat Horns en die ene 7" zijn voor mij excellent, de rest gewoon goed.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 14-02-2015 12:41 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
OWW is een debiel met een IQ van rond de 85. Dacht ooit op de Mavo dat het stoer was als hij er pretentieuze, esthetische meningen opna ging houden. Vervreemde zichzelf zo compleet van z'n eigen slag volk, en is sindsdien een sneue verbitterde rukker.
Dat zn buddy Vargen, waar hij dagelijks op voorhuidjogde, hem verliet voor de transseksuelen in Brazilië kwam hem ook zeker niet ten goede. Sindsdien zit hij echt in een abyss van sociale isolatie.


Ik ken de man niet.

Weet alleen dat hij in het begin fanatiek op mij lag te kappen, en dat hij homo is.
Het eerste raakt mij niet (what doesn't kill me, gives me more strength and strongness and so many more things and in the end his hate gives me more strength) en het tweede, daar heeft die jongen zelf niet voor gekozen.

Nu ja, het is wel typisch.
Zij die op alles kritiek hebben, voelen zich meestal zelf niet kiplekker.
Dacht het al zoiets in die aard wellicht.


En nu gaan we vegen


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 14-02-2015 12:50 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Drudkh heeft me nooit te pakken gehad. Dat komt mede omdat ik niet weet waar te beginnen. Misschien maar eens de hele zooi downloaden en op shuffle zetten. Er zal vast wel een tof nummer passeren, toch?

Nokturnal Mortum heeft met The Voice of Steel echt een briljante plaat gemaakt toen. Top-10 lijstje 'ever' bij mij


Hafgufa


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 14-02-2015 12:54 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2015 12:50 schreef Ravnajuv het volgende:
Drudkh heeft me nooit te pakken gehad. Dat komt mede omdat ik niet weet waar te beginnen. Misschien maar eens de hele zooi downloaden en op shuffle zetten. Er zal vast wel een tof nummer passeren, toch?

Nokturnal Mortum heeft met The Voice of Steel echt een briljante plaat gemaakt toen. Top-10 lijstje 'ever' bij mij


Drudkh heeft eventjes een zijwegje gemaakt met die ballads of whatever, maar voor de rest is dat typische soundscape-muziek, sfeervol waarin je je moet laten onderdompelen enzovoort.

Ik kan er ook geen posters van maken. Autumn Aurora is hun klassieker maar ik vind daar ook niet aan.

Nokturnal Mortum be ik voorlopig blijven steken bij de demo's, 7"s en Goat Horns+ Blasphemous.
Die recentere heb ik nog niet meticuleus kunnen beluisteren alhoewel ze hier wel liggen.

De band met de beste Oekraieense sound is zowaar Russisch, VValknvt.


En nu gaan we vegen


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 14-02-2015 13:05 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik vind de 1ste 2 drudkh albums echt erg goed.
De paar albums daarna boeien me niet heel erg en de laatste 2 vind ik best te pruimen weer.
Ik vind handful of stars ook best underrated. Word gezien door sommigen als een halve sellout/post-black hype overloper maar om eerlijk te zijn werd het beter uitgevoerd op die plaat dan de meeste anderen en het was er ook eentje met daadwerkelijk frisse ideeën.



Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 14-02-2015 13:09 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2015 12:54 schreef caron het volgende:
De band met de beste Oekraieense sound is zowaar Russisch, VValknvt.

Andere Blazebirth-bands hadden deze "sound" al in 96. Ook Russisch.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 14-02-2015 13:17 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2015 12:50 schreef Ravnajuv het volgende:
Drudkh heeft me nooit te pakken gehad. Dat komt mede omdat ik niet weet waar te beginnen. Misschien maar eens de hele zooi downloaden en op shuffle zetten. Er zal vast wel een tof nummer passeren, toch?

Nokturnal Mortum heeft met The Voice of Steel echt een briljante plaat gemaakt toen. Top-10 lijstje 'ever' bij mij


Ik zou met de eerste beginnen, Fogotten Legends, die vind ik samen met Autumn Aurora wel goed. Lange, uitgesponnen nummers met een melancholische 'natuur'-sfeer. Op de eerste twee vond ik ze net genoeg pakkende riffs brengen om het boeiend te houden. Wie zijn (black) metal echter kort en bondig wil, is hier duidelijk aan het foute adres.


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 14-02-2015 13:31 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Oh, lange nummers zijn vaak een goed teken voor mij. Ik ga het eens opzetten.


Hafgufa


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 14-02-2015 13:37 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik vind 'Blood in our wells' ook nog wel sterk van de oudere albums. Microcosmos vind ik hun minste omdat ze daar een beetje op zoek waren naar die nieuwere sound van de latere albums. Vooral die lang gerokken solo's gaan daar irriteren. Gelukkig hebben ze zich daarna wel herpakt.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 14-02-2015 13:43 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2015 13:09 schreef Sisyphos het volgende:
Andere Blazebirth-bands hadden deze "sound" al in 96. Ook Russisch.


VValknvt heeft toch een totaal andere sound dan Stormheit en co.


En nu gaan we vegen


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 14-02-2015 14:04 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2015 13:43 schreef caron het volgende:
VValknvt heeft toch een totaal andere sound dan Stormheit en co.

O. Vind ik niet. Op de productie na.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 14-02-2015 14:10 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

En ik vind van wel.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-02-2015 14:12 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Maar is het ook zo?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 14-02-2015 14:13 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

VValknvt straalt toch echt zo iets heroïsch uit, die typische Oost-Europese ode aan de voorvaderen.

Stormheit en To Kampf zijn mijns inziens voorlopers van dingen lijk sludge en drone (maar dan op andere wijze), met hun repetitieve songs.
Straalt ook simpelweg kwaadheid en frustratie uit.

Leg VValknvt bvb. naast pakweg Khors en da's heel gelijkaardig.


En nu gaan we vegen


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 24-02-2015 19:54 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 24-02-2015 20:51 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

een wat meer "visceral" nummer dan we van hun gewend zijn. Ben benieuwd naar de rest.



Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 24-02-2015 22:05 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2015 20:51 schreef tomcat ha het volgende:
een wat meer "visceral" nummer dan we van hun gewend zijn. Ben benieuwd naar de rest.


Instinctief is alleen niet zo één, twee, drie tergend saai; dit wel.
Was ook wel te verwachten.


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 26-03-2015 12:13 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

YGG - YGG ook even checken dan, en Lutomysl kan mij ook aardig bekoren. Nokturnal Mortum kan ik niks mee. Hate Forest, eerste 4 van Drudkh en Blood of Kingu, vooral Sun in the House of the Scorpion, meesterlijk. En die Walknut schijf mag er ook zijn



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 26-03-2015 12:34 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2015 12:13 schreef blackstar666 het volgende:
Blood of Kingu, vooral Sun in the House of the Scorpion, meesterlijk.


Ik heb onlangs hun eerste (De Occulta Philosophia) 'ontdekt', ook een bom van een plaat! Hate Forest had zeker zijn momenten, maar Blood of Kingu is voor mij vele keren interessanter.


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 26-03-2015 12:41 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

Ja klopt wel, maar toch wat ontoegankelijker dan Sun. Ben nu Ulvegr aan het checken, dat klinkt ook erg goed. Niet zo raar achteraf, dezelfde gasten die ook ygg hebben gemaakt.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 26-03-2015 12:43 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2015 12:41 schreef blackstar666 het volgende:
Ja klopt wel, maar toch wat ontoegankelijker dan Sun. Ben nu Ulvegr aan het checken, dat klinkt ook erg goed. Niet zo raar achteraf, dezelfde gasten die ook ygg hebben gemaakt.


Ik doe mee, thanks voor de tip!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-03-2015 12:55 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 26 maart 2015 12:34 schreef mikkasscar het volgende:
Ik heb onlangs hun eerste (De Occulta Philosophia) 'ontdekt', ook een bom van een plaat! Hate Forest had zeker zijn momenten, maar Blood of Kingu is voor mij vele keren interessanter.
Vind die plaat echt niets. Saai, geen kracht. "Sun in the House of the Scorpion" is moker. "Dark Star on the Right Horn of the Crescent Moon" moet ik nog eens goed beluisteren.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 26-03-2015 13:12 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

Die laatste vind ik juist een beetje futloos en ongeinspireerd. Langdradig in negatieve zin



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 26-03-2015 18:21 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Blood of Kingu is gewoon Hate Forest maar sneller en met Oosterse riedeltjes.
Ulvegr is goed maar al zo vaak gehoord.


En nu gaan we vegen


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 26-03-2015 19:24 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2015 18:21 schreef caron het volgende:
Blood of Kingu is gewoon Hate Forest maar sneller en met Oosterse riedeltjes.



Vooral dat Oosterse ja, maar dat maakt het net interessanter en specialer.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen