IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Metallica in Gelredome op 6 dec. Vorige pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2003 21:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik ben eigenlijk naar Godsmack live best benieuwd. Ik vind hun studiowerk namelijk best te pruimen. Gaan ze nog ooit in NL optreden binnen afzienbare tijd?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 07-12-2003 21:27 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 21:00 schreef Visor het volgende:
Ik stond buiten bij het Gelredome te wachten en er waren wel enkele vechtpartijen tussen bezoekers en security. Volgens mij werd er trouwens ook nog iemand neer gestoken Maar dat volk wat is soms zag lopen was echt te vreemd voor woorden Waarom R&B/Trance lui wel en ik niet Gelukkig ga ik binnekort gewoon gezellig naar xmass fest
Zeik niet zo man!

Ik ga denk ik ook wel naar x-mass fest... dus je moet niet lullen

FREEZE

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-12-2003 22:41 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 20:52 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
Hee, Tnightmare, had jij toevallig zo'n tshirt van metallica met die alien-achtige hoofden?

Nope. Bruine jas, Slayer "Show no Mercy" shirt.

Het geluid was in het begin bij Godsmack wat te hard, en Metallica had hier en daar bij gitaren/mics apart wat technische problemen. Ook kwamen gitaarsolo's niet altijd even goed boven de rest van het geluid uit.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-12-2003 22:51 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hahahaha, leuk he dat publiek.
Dat kan je verwachten, al die bands zijn commercieel die spelen en dus betekend dat kutpubliek!
Jaaha, daar betaal je dan 50 eurie voor

"This one is older than shit, heavier than time!"

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 07-12-2003 22:56 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 22:51 schreef 0Tolerence het volgende:
hahahaha, leuk he dat publiek.
Dat kan je verwachten, al die bands zijn commercieel die spelen en dus betekend dat kutpubliek!
Jaaha, daar betaal je dan 50 eurie voor

hoeft niet alleen bij een commerciele band hoor!ik ga ook wel naar death/black metal concerten(in de vera) en als je de gemiddelde puistenpuber vraagt naar de betekenis van het pentagrammetje die ie om zn nek heeft of naar klassieke black/death/thrash platen weten ze je niet eens antwoord te geven,en das dus ook KUTpubliek

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 07-12-2003 23:45 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

- Geluid was goed
- Sfeer was goed
- Nummer keuze erg goed (jammergenoeg geen Bellz)

Heb het super naar m'n zin gehad! En ik ga zeker weten van de zomer weer!

(en mensen die niet zijn geweest, ga een ander topic vergallen zoals dat ook met het andere metallica topic gebeurt is)

Top avond!!!!

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 07-12-2003 23:55 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

quote:
Op 7 december 2003 22:41 schreef TNightmare het volgende:
Nope. Bruine jas, Slayer "Show no Mercy" shirt.

Het geluid was in het begin bij Godsmack wat te hard, en Metallica had hier en daar bij gitaren/mics apart wat technische problemen. Ook kwamen gitaarsolo's niet altijd even goed boven de rest van het geluid uit.

hhhm..nja laat dan maar he

Maar inderdaad, ik vond het geluid van metallica best goed, alleen vielen de solo's weg ja.
De sfeer was heerschend.

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-12-2003 7:11 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 23:45 schreef Vintersorg het volgende:
- Geluid was goed
- Sfeer was goed
- Nummer keuze erg goed (jammergenoeg geen Bellz)

...

Top avond!!!!

Het geluid, was -gezien dat we opzij zitplaatsen hadden- nog redelijk goed te noemen, en het was idd niks aan te merken op de setlist, de sfeer , ...dit was Metallica zoals ik ze wou zien, en hoe ik ze heb gezien (ja, eindelijk gezien)
Die gasten wisten blijkbaar niet van ophouden

Ik heb er echt geen spijt van dat ik even naar Arnhem moest rijden omdat Antwerpen eerder uitverkocht was, integendeel

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 08-12-2003 8:24 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik vond Metallica ook ontzetttend goed. En dan te bedenken dat ik in eerste instantie niet mee wou omdat de entree aan de hoge kant was. Gelukkig heb ik me erover heen gezet en ben toch meegegaan.
We kwamen net binnen toen Metallica begon, Godsmack hebben we dus niet gezien.

Het was alleen verrekte koud toen we na het concert op de bus moesten wachten. (ben nu snipverkouden)

the only pleasure is pain

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-12-2003 8:33 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 7:11 schreef Gunman het volgende:
Het geluid, was -gezien dat we opzij zitplaatsen hadden- nog redelijk goed te noemen, en het was idd niks aan te merken op de setlist, de sfeer , ...dit was Metallica zoals ik ze wou zien, en hoe ik ze heb gezien (ja, eindelijk gezien)
Die gasten wisten blijkbaar niet van ophouden

Ik heb er echt geen spijt van dat ik even naar Arnhem moest rijden omdat Antwerpen eerder uitverkocht was, integendeel

was het concert in antwerpen eerder uitverkocht nee toch!?
de zitplaatsen in arnhem waren binnen 30 min uitverkocht! evenals de zitplaatsen.!
volgens mij was het in antwerpen juist helemala neit zo snel uitverkocht

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 08-12-2003 9:18 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 8 december 2003 8:33 schreef Orion het volgende:

de zitplaatsen in arnhem waren binnen 30 min uitverkocht! evenals de zitplaatsen.!

dat is niet zo vreemd

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-12-2003 9:22 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ben whiplash live shit aan het bekijken . pffff wat een verschil kwa sfeer zeg.
mensen zaten je gewoon aan te kijken (of je een steekje los had) als je stond te headbangen of airguitar aan het spelen was ( in mijn geval airbass )

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-12-2003 9:22 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
de staanplaatsen in arnhem waren binnen 30 min uitverkocht! evenals de zitplaatsen.!

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-12-2003 9:23 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 9:18 schreef arrebar het volgende:
dat is niet zo vreemd

LOL

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-12-2003 9:28 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:

Eh, toch wel. Dankzij Judge M. (ik blijf 'em dankbaar) heb ik nog net drie zitplaatsen op de kop kunnen tikken voor de Gelredome.
De tijd dat ik achter de resterende tickets voor Arnhem zocht was het in Antwerpen al finaal volgeboekt!

Maar ja, ik was er en daar ben ik heel blij om.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-12-2003 9:28]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

AmmAr_GGedoN
Unholy pimply scrotum boy
Usericon van AmmAr_GGedoN
Posted 08-12-2003 9:31 by AmmAr_GGedoN Wijzig reactieProfiel van AmmAr_GGedoNQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

metallica was weer supervet! Ze mogen trouwens best wel es die setlist veranderen ... het is ook altijd hetzelfde ... maar goed ... vette show, goed geluid en een KUTpubliek!! hahaha

some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!!

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 08-12-2003 10:10 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

In de zomer zijn ze hier weer in de Arena gloof ik toch?

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-12-2003 10:13 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 23:45 schreef Vintersorg het volgende:

Heb het super naar m'n zin gehad! En ik ga zeker weten van de zomer weer!

quote:
Op 8 december 2003 10:10 schreef Visor het volgende:
In de zomer zijn ze hier weer in de Arena gloof ik toch?
denk het wel en dan MOET en ZAL ik erbij zijn! ...of ik moet met m'n vriendin in Bosnie zitten..

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 08-12-2003 10:17 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik ook, ik heb het hier in Arnhem godverdomme gemist maar dan wil ze wel eens zien

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 08-12-2003 12:34 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

waat!

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-12-2003 12:55 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Quotes van recensie in Metro:

"Reload kwam totaal niet aan bod"

Fuel

"Lars is een meester met de drumstokjes"

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-12-2003 13:22 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

't was GOED!!!!!!!!!!!!!Maar euh...Er heeft iemand een foto genomen van me en ik weet niet wie!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 08-12-2003 17:21 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik betwijfel of ze in de Arena zullen spelen, volgens mij wouden ze stoppen met van die enorme stadion Tours. Dus het zou best kunnen zijn dat ze kiezen voor Heiniken Music Hall...

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 09-12-2003 17:20 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Maandag 21 juni speelt METALLICA in de Amsterdam ArenA met in het voorprogramma onder andere SLIPKNOT. De voorverkoop start op 20 december.

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 09-12-2003 17:23 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Waarom dan weer zo'n kut band in het voorprogramma

edit: dan ipv dat...

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 09-12-2003 17:25]

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com