|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Zeik niet zo man! Ik ga denk ik ook wel naar x-mass fest... dus je moet niet lullen FREEZE |
|
quote: Nope. Bruine jas, Slayer "Show no Mercy" shirt. Het geluid was in het begin bij Godsmack wat te hard, en Metallica had hier en daar bij gitaren/mics apart wat technische problemen. Ook kwamen gitaarsolo's niet altijd even goed boven de rest van het geluid uit. |
|
hahahaha, leuk he dat publiek. Dat kan je verwachten, al die bands zijn commercieel die spelen en dus betekend dat kutpubliek! Jaaha, daar betaal je dan 50 eurie voor "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: hoeft niet alleen bij een commerciele band hoor!ik ga ook wel naar death/black metal concerten(in de vera) en als je de gemiddelde puistenpuber vraagt naar de betekenis van het pentagrammetje die ie om zn nek heeft of naar klassieke black/death/thrash platen weten ze je niet eens antwoord te geven,en das dus ook KUTpubliek het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
- Geluid was goed - Sfeer was goed - Nummer keuze erg goed (jammergenoeg geen Bellz) Heb het super naar m'n zin gehad! En ik ga zeker weten van de zomer weer! (en mensen die niet zijn geweest, ga een ander topic vergallen zoals dat ook met het andere metallica topic gebeurt is) Top avond!!!! |
|
quote: hhhm..nja laat dan maar he Maar inderdaad, ik vond het geluid van metallica best goed, alleen vielen de solo's weg ja. De sfeer was heerschend. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Het geluid, was -gezien dat we opzij zitplaatsen hadden- nog redelijk goed te noemen, en het was idd niks aan te merken op de setlist, de sfeer , ...dit was Metallica zoals ik ze wou zien, en hoe ik ze heb gezien (ja, eindelijk gezien) Die gasten wisten blijkbaar niet van ophouden Ik heb er echt geen spijt van dat ik even naar Arnhem moest rijden omdat Antwerpen eerder uitverkocht was, integendeel I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik vond Metallica ook ontzetttend goed. En dan te bedenken dat ik in eerste instantie niet mee wou omdat de entree aan de hoge kant was. Gelukkig heb ik me erover heen gezet en ben toch meegegaan. We kwamen net binnen toen Metallica begon, Godsmack hebben we dus niet gezien. Het was alleen verrekte koud toen we na het concert op de bus moesten wachten. (ben nu snipverkouden) the only pleasure is pain |
|
quote: was het concert in antwerpen eerder uitverkocht nee toch!? de zitplaatsen in arnhem waren binnen 30 min uitverkocht! evenals de zitplaatsen.! volgens mij was het in antwerpen juist helemala neit zo snel uitverkocht Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: dat is niet zo vreemd "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ben whiplash live shit aan het bekijken . pffff wat een verschil kwa sfeer zeg. mensen zaten je gewoon aan te kijken (of je een steekje los had) als je stond te headbangen of airguitar aan het spelen was ( in mijn geval airbass ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: LOL Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Eh, toch wel. Dankzij Judge M. (ik blijf 'em dankbaar) heb ik nog net drie zitplaatsen op de kop kunnen tikken voor de Gelredome. De tijd dat ik achter de resterende tickets voor Arnhem zocht was het in Antwerpen al finaal volgeboekt! Maar ja, ik was er en daar ben ik heel blij om. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-12-2003 9:28] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
metallica was weer supervet! Ze mogen trouwens best wel es die setlist veranderen ... het is ook altijd hetzelfde ... maar goed ... vette show, goed geluid en een KUTpubliek!! hahaha some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
In de zomer zijn ze hier weer in de Arena gloof ik toch? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: quote:denk het wel en dan MOET en ZAL ik erbij zijn! ...of ik moet met m'n vriendin in Bosnie zitten.. |
|
Ik ook, ik heb het hier in Arnhem godverdomme gemist maar dan wil ze wel eens zien Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
waat! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Quotes van recensie in Metro: "Reload kwam totaal niet aan bod" Fuel "Lars is een meester met de drumstokjes" |
|
't was GOED!!!!!!!!!!!!!Maar euh...Er heeft iemand een foto genomen van me en ik weet niet wie! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik betwijfel of ze in de Arena zullen spelen, volgens mij wouden ze stoppen met van die enorme stadion Tours. Dus het zou best kunnen zijn dat ze kiezen voor Heiniken Music Hall... |
|
Maandag 21 juni speelt METALLICA in de Amsterdam ArenA met in het voorprogramma onder andere SLIPKNOT. De voorverkoop start op 20 december. |
|
Waarom dan weer zo'n kut band in het voorprogramma edit: dan ipv dat... [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 09-12-2003 17:25] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina |