|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nee, statement maken.. net als door St. Anger vooral niet te kopen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hoe "volwassen" Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Verwaarloosbaar klein aandeel vergeleken met al die mensen die St. Anger WEL gaaf vinden. Ik koester geen verwachtingen bij nieuw Metallica materiaal, maar live is het nog steeds ubergaaf, en de door hun in het verleden afgeleverde cd's oogsten diep respect bij mij. Kijk, bijvoorbeeld Sepultura live is geen zak meer aan, wordt nauwelijks meer oude thrash in hun setlist opgenomen. |
|
quote: Dat je die cd titel zelfs kent zeg.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Zeg.. Is in België het gezegde van het gegeven paard niet bekend? |
|
quote: 'k Heb 'm zelfs MET DVD... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
ik had de laatste kaartjes, de gozer achter me had lekker pech en ik ga ze voor de 3e keer zien, en misschien ook nog in antwerpen de 17e december |
|
quote: Als jij je kaart bij het gwk op utrecht centraal gehaald heb, was JIJ dus diegene die de laatste kaart voor m'n neus wegkaapte They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote:Ghéhéhee, tuurlijk wel, ik ben maar wat tevreden met die tickets kerel : aah, de vloek wordt opgeheven: eindelijk Metallica (moet je 26 voor zijn) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 06-11-2003 19:00] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Het is moeilijk hem níet te kennen, door al die reclame die ervoor gemaakt wordt Do or do not. There is no try. |
|
ik ga wel naar de official Metallica afterparty |
|
quote: nee ik heb ze ik gouda bij het postkantoor gehaald don't blame me |
|
*kick* Nog maar 19 daagjes! FREEZE |
|
tja overrated bandje is het nu, dat mag wel duidelijk zijn. Waarom zou je 40-50 eurie betalen voor een stel ouwe zakken die met een waardeloos album weer lekker geld willen verdienen. Je steunt ze vervolgens ook weer om nog meer onzin op een cd te rammen.. Maarja who gives a fuck, gelukkig hoef ik het niet aan te horen ff een minuutje zeiken hier, dus flame away "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Je hebt gelijk hoor! Maar ja, toch hoop ik nog op een wonder dat ze bijv. Welcome Home (Sanitarium) gaan spelen FREEZE |
|
Nog beter statement...helemaal niet gaan! |
|
gewoon alleen naar de afterparty gaan! |
|
quote: waar is die afterparty?? |
|
In de Willemeen (ongeveer 5 minuten lopen van het station, en 1 minuut van de burger king) |
|
ah oke |
|
en er is cola! [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 18-11-2003 0:10] |
|
quote: ja dat is dan wel weer minder!! `k moet rijden |
|
|
|
quote: `ke dan! <-- cola! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |