|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb een kaartje gekocht!!! |
|
Ik ging om 11.45 een kaartje halen maar het was al uitverkocht Dan word het dus maar Behemoth in de goudvishal op dezelfde dag Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Huh wat?! Al uitverkocht?! KUUUUUT! |
|
WOOOHOOOOOO!!!!!! Ik ga er dus mooi naar toe!!! Ik was er om 11:15 en toen was al gezegd dat de staanplaatsen al om 10:45 uitverkocht waren... Dus nu moet ik zitten... nou ja, word ik ook niet moe FREEZE |
|
als t goed is heb ik staanplaatsen...... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik heb gelukkig een aardig zussie, dat mn kaartje heeft gehaald, moest zelf nl werken. |
|
HELL YEAH staanplaats vak E echt allejezus druk zeg om 7 uur bij het postkantoor Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: LOL! Behemoth dan maar? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
hm..klote www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Vreemd, ik ben om 12.45 een kaartje gaan halen en (wel zit) had nog keus. |
|
HEUY!!!! Wij gaan ook!!!!!!...Skinfather en ik...en Rooswinkel |
|
Uitverkocht, nou dan gaan we maar voor Behemoth. |
|
Hahaa ik is weer daar! Nou maar hopen op een zelfde soort setlist als op Fields of Rock. 2 nieuwe nummertjes, verplichte Black album kost en voor de rest echte THRASH. Murder in the front row....... |
|
Hmm, volgens mij ben ik te laat om een kaartje te halen... |
|
.. ik ook .. he jammer ... |
|
quote: O had ik dat nog niet verteld, Raj en ik hebben speciaal voor jou als verlaat verjaarskadootje een kaartje voor Metallica gekocht. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Iemand een Metallcia kaartje kopen? 200 euro ! |
|
quote: .. snif... zit hier zomaar online ons verjaarskadootje te verkopen... Hebben we daar al die moeite voor gedaan? Meneer is nog niet eens fatsoenlijk genoeg om dat achter onze rug om te doen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Hmmm...ja lekker met z'n alles gaan zo blijven ze wel van die geweldige platen uitbrengen......... Boycot ze nu eens dan krijgen ze het misschien een keer door! |
|
quote: Toch was hun concert binnen een dagje uitverkocht... Lekker veel centjes weer Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ach wees er maar blij mee........... Triest is het dat echte goede bands voor 1000 man spelen en Metallica na hun complete sellout zo'n stadion voltrekken... gelukkig hadden z in de Rock hard nog het fatsoen de nieuwe plaat met een 2,0 te beoordelen! |
|
quote: Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Danzij de medewerking Judge M. kunnen enkele gekke Belgen ook naar dit concert , Sportpaleis Antwerpen was nl. in no time uitverkocht. Alle shit terzijde: ik ben er dit jaar weer niet in geslaagd die gasten ergens live mee te pikken, ik moet ze toch één keer gezien hebben, t lijkt wel een vloek.... Gaat hopelijk wel de laatste keer zijn dat deze jongen voor één band (voorprogramma: pwah) zoveel duiten neergooit, maar wat geeft t?, [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 16-09-2003 8:16] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
GODSMACK To Support METALLICA In Europe - Sep. 15, 2003 GODSMACK have been officially confirmed as the opening band for METALLICA on their upcoming European tour. The band were previously scheduled to open for OZZY OSBOURNE on his European trek, but ended up pulling out of the tour — as well as their own headlining dates on the continent — due to unspecified "scheduling conflicts." GODSMACK European tour dates with METALLICA: Dec. 02 - Oslo, NOR @ Spektrum Dec. 03 - Oslo, NOR @ Spektrum Dec. 05 - Hanover, GER @ Preussag-Arena Dec. 06 - Arnhem, HOL @ Gelredome Dec. 08 - Zurich, SWI @ Hallenstadion Dec. 09 - Paris, FRA @ Palais Omnisports de Bercy Dec. 11 - Bologna, ITA @ Palamalaguti Dec. 13 - Erfurt, GER @ Messehalle Dec. 14 - Mannheim, GER @ Maimarkthalle Dec. 16 - Cologne, GER @ Cologne Arena Dec. 17 - Antwerp, BEL @ Sportpaleis Dec. 20 - London, ENG @ Earls Court Arena GODSMACK will issue an eight-song acoustic album, titled "The Other Side", on November 18 through Republic/Universal Records. The CD will feature four new songs and four unplugged versions of album cuts. Two of the previously unreleased tracks, "Running Blind" and "Voices", are old songs GODSMACK frontman Sully Erna wrote but never recorded, one will be by DROPBOX, a band Erna recently signed to Universal, and one will be a collaboration between DROPBOX and Erna. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |