IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Metallica in Gelredome op 6 dec. Vorige pagina | Volgende pagina
Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 10-09-2003 20:57 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Sinds het Gelredome in de achtertuin ligt roep ik dat de enige manier om mij naar Metallica te krijgen is dat ze in het Gelredome spelen. Okee. Dussss dat gaat me geld kosten.

Wat betreft de prijzen: dit wordt de 2e keer, en toen ik de 1e keer ging (Kuip, '93) kostte het kaartje 40 gulden. Aan de andere kant: alles is relatief. Zo betaalde m'n bruurke iets van 55 pleuro voor wanhitwonder eminemineminem en voor de Stones het drievoudige van het Metallicakaartje. De prijzen van stadionconcerten en festivals (in Nederland dus, niet Duits) zijn in Nl de afgelopen 5 jaar zowiezo de pan uit gerezen. En natuurlijk blijven clubconcerten leuker, gezelliger, goedkoper,etc, etc. Maar dat zie ik Metallica dus nog niet doen....

hammer
Usericon van hammer
Posted 13-09-2003 11:44 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

ik heb een kaartje gekocht!!!

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 13-09-2003 12:55 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik ging om 11.45 een kaartje halen maar het was al uitverkocht Dan word het dus maar Behemoth in de goudvishal op dezelfde dag

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-09-2003 14:13 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Huh wat?! Al uitverkocht?! KUUUUUT!

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 13-09-2003 15:03 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

WOOOHOOOOOO!!!!!! Ik ga er dus mooi naar toe!!!

Ik was er om 11:15 en toen was al gezegd dat de staanplaatsen al om 10:45 uitverkocht waren... Dus nu moet ik zitten... nou ja, word ik ook niet moe

FREEZE

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 13-09-2003 15:17 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

als t goed is heb ik staanplaatsen......

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 13-09-2003 15:37 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

ik heb gelukkig een aardig zussie, dat mn kaartje heeft gehaald, moest zelf nl werken.

Orion
Usericon van Orion
Posted 13-09-2003 15:42 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

HELL YEAH staanplaats

vak E

echt allejezus druk zeg om 7 uur bij het postkantoor

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Visor
Usericon van Visor
Posted 13-09-2003 16:12 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 14:13 schreef TNightmare het volgende:
Huh wat?! Al uitverkocht?! KUUUUUT!

LOL! Behemoth dan maar?

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 13-09-2003 16:54 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

hm..klote

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 13-09-2003 19:19 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 12:55 schreef Visor het volgende:
Ik ging om 11.45 een kaartje halen maar het was al uitverkocht Dan word het dus maar Behemoth in de goudvishal op dezelfde dag

Vreemd, ik ben om 12.45 een kaartje gaan halen en (wel zit) had nog keus.

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 13-09-2003 19:30 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Wij gaan ook!!!!!!...Skinfather en ik...en Rooswinkel

Scapegoat
...digging your own grave!
Usericon van Scapegoat
Posted 13-09-2003 19:47 by Scapegoat Wijzig reactieProfiel van ScapegoatQuote dit bericht

Uitverkocht, nou dan gaan we maar voor Behemoth.

Moridin
Usericon van Moridin
Posted 15-09-2003 19:32 by Moridin Wijzig reactieProfiel van MoridinQuote dit bericht

Hahaa ik is weer daar! Nou maar hopen op een zelfde soort setlist als op Fields of Rock. 2 nieuwe nummertjes, verplichte Black album kost en voor de rest echte THRASH.

Murder in the front row.......

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 15-09-2003 19:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Hmm, volgens mij ben ik te laat om een kaartje te halen...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-09-2003 19:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. ik ook .. he jammer ...

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 15-09-2003 19:49 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 19:34 schreef Jenje het volgende:
.. ik ook .. he jammer ...

O had ik dat nog niet verteld, Raj en ik hebben speciaal voor jou als verlaat verjaarskadootje een kaartje voor Metallica gekocht.

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-09-2003 19:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 19:49 schreef Iron Maiden het volgende:
O had ik dat nog niet verteld, Raj en ik hebben speciaal voor jou als verlaat verjaarskadootje een kaartje voor Metallica gekocht.

Iemand een Metallcia kaartje kopen?

200 euro !

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 15-09-2003 19:51 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 19:49 schreef Jenje het volgende:
Iemand een Metallcia kaartje kopen?

200 euro !

.. snif... zit hier zomaar online ons verjaarskadootje te verkopen...
Hebben we daar al die moeite voor gedaan?
Meneer is nog niet eens fatsoenlijk genoeg om dat achter onze rug om te doen

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 15-09-2003 20:26 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Hmmm...ja lekker met z'n alles gaan zo blijven ze wel van die geweldige platen uitbrengen.........

Boycot ze nu eens dan krijgen ze het misschien een keer door!

Visor
Usericon van Visor
Posted 15-09-2003 20:40 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 20:26 schreef enforcer het volgende:
Hmmm...ja lekker met z'n alles gaan zo blijven ze wel van die geweldige platen uitbrengen.........

Boycot ze nu eens dan krijgen ze het misschien een keer door!

Toch was hun concert binnen een dagje uitverkocht... Lekker veel centjes weer

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 15-09-2003 22:12 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ach wees er maar blij mee...........

Triest is het dat echte goede bands voor 1000 man spelen en Metallica na hun complete sellout zo'n stadion voltrekken...

gelukkig hadden z in de Rock hard nog het fatsoen de nieuwe plaat met een 2,0 te beoordelen!

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 15-09-2003 22:18 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 15 september 2003 22:12 schreef enforcer het volgende:
Ach wees er maar blij mee...........

Triest is het dat echte goede bands voor 1000 man spelen en Metallica na hun complete sellout zo'n stadion voltrekken...

gelukkig hadden z in de Rock hard nog het fatsoen de nieuwe plaat met een 2,0 te beoordelen!

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-09-2003 8:12 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Danzij de medewerking Judge M. kunnen enkele gekke Belgen ook naar dit concert , Sportpaleis Antwerpen was nl. in no time uitverkocht.

Alle shit terzijde: ik ben er dit jaar weer niet in geslaagd die gasten ergens live mee te pikken, ik moet ze toch één keer gezien hebben, t lijkt wel een vloek....

Gaat hopelijk wel de laatste keer zijn dat deze jongen voor één band (voorprogramma: pwah) zoveel duiten neergooit, maar wat geeft t?,

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 16-09-2003 8:16]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Orion
Usericon van Orion
Posted 16-09-2003 9:12 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

GODSMACK To Support METALLICA In Europe - Sep. 15, 2003

GODSMACK have been officially confirmed as the opening band for METALLICA on their upcoming European tour. The band were previously scheduled to open for OZZY OSBOURNE on his European trek, but ended up pulling out of the tour — as well as their own headlining dates on the continent — due to unspecified "scheduling conflicts."

GODSMACK European tour dates with METALLICA:

Dec. 02 - Oslo, NOR @ Spektrum
Dec. 03 - Oslo, NOR @ Spektrum
Dec. 05 - Hanover, GER @ Preussag-Arena
Dec. 06 - Arnhem, HOL @ Gelredome
Dec. 08 - Zurich, SWI @ Hallenstadion
Dec. 09 - Paris, FRA @ Palais Omnisports de Bercy
Dec. 11 - Bologna, ITA @ Palamalaguti
Dec. 13 - Erfurt, GER @ Messehalle
Dec. 14 - Mannheim, GER @ Maimarkthalle
Dec. 16 - Cologne, GER @ Cologne Arena
Dec. 17 - Antwerp, BEL @ Sportpaleis
Dec. 20 - London, ENG @ Earls Court Arena

GODSMACK will issue an eight-song acoustic album, titled "The Other Side", on November 18 through Republic/Universal Records. The CD will feature four new songs and four unplugged versions of album cuts. Two of the previously unreleased tracks, "Running Blind" and "Voices", are old songs GODSMACK frontman Sully Erna wrote but never recorded, one will be by DROPBOX, a band Erna recently signed to Universal, and one will be a collaboration between DROPBOX and Erna.

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com