IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Metallica in Gelredome op 6 dec. Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-09-2003 9:15 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

zo zeg wat heerschend godsmack en metallica, ik ren meteen naar de ticketservice

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Orion
Usericon van Orion
Posted 16-09-2003 9:19 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

helaas ken dat niet meer het is uitverkocht in NL dan
FUCK zeg in 96 utrecht hadden ze C.O.C tenminste nog

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 16-09-2003 12:29 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Heb net kaarten voor Metallica weten te bemachtigen vandaag!!!

Het zijn wel zitplaatsen but who gives a flying . . .

There is no religion higher than Truth!

hammer
Usericon van hammer
Posted 16-09-2003 12:30 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

godsmack!
kon erger!

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 16-09-2003 16:21 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Toch wel fijn dat het is uitverkocht...

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-09-2003 16:44 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 september 2003 9:19 schreef Orion het volgende:
FUCK zeg in 96 utrecht hadden ze C.O.C tenminste nog
En dat heerschte de pannen van het dak af al dacht 80% van het publiek daar anders over..

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-09-2003 16:50 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Daar zit ik dus echt niet op te wachten, en het zal wel heel duur zijn.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 16-09-2003 18:32 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Godsmack! Yeah!!!!! 1 van mijn favo bands!!! Geweldig gewoon, kan niet beter!!!

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 18-09-2003 20:50 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 13 september 2003 15:42 schreef Orion het volgende:
HELL YEAH staanplaats

vak E

echt allejezus druk zeg om 7 uur bij het postkantoor

Toevallig postkantoor Arnhem Kronenburg?
Ik zit daar ook. En het is ingang E.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-11-2003 20:43 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Yihaa, zojuist nog een kaartje voor staanplaats bemachtigd, voor 45 luttele Eurootjes alwaar ik minstens 60 Euro verwacht had .

Tweede keer Metallica dit jaar!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 04-11-2003 20:51 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Joepie de poepie.... twee kut bands voor de prijs van vijf!!!!

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-11-2003 20:53 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 20:43 schreef TNightmare het volgende:
Yihaa, zojuist nog een kaartje voor staanplaats bemachtigd, voor 45 luttele Eurootjes alwaar ik minstens 60 Euro verwacht had .

gelukzak, bij deze zoek ik wat mensen die plots rugproblemen hebben gekregen en graag hun staanplaatsen hadden ingeruild voor lekker luie zitplaatsen

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-11-2003 20:54 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 20:53 schreef Gunman het volgende:
gelukzak, bij deze zoek ik wat mensen die plots rugproblemen hebben gekregen en graag hun staanplaatsen hadden ingeruild voor lekker luie zitplaatsen

Gewoon ebay en marktplaats in de gaten houden, vooral op die laatste komen dagelijks staanplaatskaarten voorbij .

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-11-2003 20:56 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 20:54 schreef TNightmare het volgende:
Gewoon ebay en marktplaats in de gaten houden, vooral op die laatste komen dagelijks staanplaatskaarten voorbij .

Laat maar, ik zou dan ook nog eens mijn zitplaatsen kwijt moeten geraken, en dan kan ik misschien niet gaan , ofwel dubbel betalen, mooi niet.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Orion
Usericon van Orion
Posted 05-11-2003 7:58 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 20:43 schreef TNightmare het volgende:

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 05-11-2003 12:45 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

k baal da'k geen geld heb endezo, maar aan de andere kant ben ik wel blij want een setlist als op fields of rock zal niet te overtreffen zijn.....

wait for me dragon, we'll meet in the sky

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-11-2003 15:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 12:45 schreef she_devil het volgende:
k baal da'k geen geld heb endezo, maar aan de andere kant ben ik wel blij want een setlist als op fields of rock zal niet te overtreffen zijn.....

Och, ze hadden Dyer's Eve en Trapped under Ice en Battery en One niet gespeeld...

Orion
Usericon van Orion
Posted 05-11-2003 18:35 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wacht af wat ze in japen spelen dan ken je ook wel zien wat ze in NL gaan spelen.

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 05-11-2003 18:37 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Als het net zo goed word als ik laatst op tv heb gezien veel plezier dan

Die gasten moeten snel weer gaan zuipen en spuiten dan maken ze misschien weer eens goede muziek.

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 05-11-2003 21:45 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 16:21 schreef Visor het volgende:
Toch wel fijn dat het is uitverkocht...
Hey Tommy... guess what?!

Ik kan bijna niet meer wachten... nog maar een maandje...WOOOHOOOOO

FREEZE

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 06-11-2003 11:38 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Metallica?? bestaat dat clubje nog??
Deze hasbeens kunnen beter stoppen..
Is minstens net zo sneu als rob de nijs die probeert om een jong publiek te bereiken..
Het duurde even maar James is al net zo'n zielige flapdrol geworden als Dave Mustaine..
Alleen die had het door en stopte..

En nog uitverkocht ook?? Maar goed dat ik hun fans niet beticht heb van goede smaak.
Zou haast voor de grap bij de ingang kijken wat daar nog op af komt..

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 06-11-2003 11:42]

Een kleine snol zit zo vol.

Lightning
Metropolis
Usericon van Lightning
Posted 06-11-2003 12:35 by Lightning Wijzig reactieProfiel van LightningQuote dit bericht

Werd Zaterdag rond half 8 sochtends gebeld
(toen ik nog lekker lag te pitten)door een paar vriendenvan vorig jaar terschelling,
lagen ze voor de ticketservice W00t.

Dus haal voor mij idd ook maar een kaartje!
Kheb nu een kaartje.. alleen het geld nog nie

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 06-11-2003 12:42 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Metallica? Tha, tien jaar geleden was het nog relevant. Ik ga naar Gothtronic op 6 december!

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 06-11-2003 15:22 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Ik ga wel! Laten we massaal bij frantic en st anger BOEEE roepen!

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 06-11-2003 15:28 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

ik kom daar ook naar Metallica zien...Helemaal vanuit het domme Belgenlandje

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com