|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
helaas ken dat niet meer het is uitverkocht in NL dan FUCK zeg in 96 utrecht hadden ze C.O.C tenminste nog Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Heb net kaarten voor Metallica weten te bemachtigen vandaag!!! Het zijn wel zitplaatsen but who gives a flying . . . There is no religion higher than Truth! |
|
godsmack! kon erger! |
|
Toch wel fijn dat het is uitverkocht... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote:En dat heerschte de pannen van het dak af al dacht 80% van het publiek daar anders over.. |
|
Daar zit ik dus echt niet op te wachten, en het zal wel heel duur zijn. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Godsmack! Yeah!!!!! 1 van mijn favo bands!!! Geweldig gewoon, kan niet beter!!! |
|
quote: Toevallig postkantoor Arnhem Kronenburg? Ik zit daar ook. En het is ingang E. |
|
Yihaa, zojuist nog een kaartje voor staanplaats bemachtigd, voor 45 luttele Eurootjes alwaar ik minstens 60 Euro verwacht had . Tweede keer Metallica dit jaar! |
|
Joepie de poepie.... twee kut bands voor de prijs van vijf!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: gelukzak, bij deze zoek ik wat mensen die plots rugproblemen hebben gekregen en graag hun staanplaatsen hadden ingeruild voor lekker luie zitplaatsen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Gewoon ebay en marktplaats in de gaten houden, vooral op die laatste komen dagelijks staanplaatskaarten voorbij . |
|
quote: Laat maar, ik zou dan ook nog eens mijn zitplaatsen kwijt moeten geraken, en dan kan ik misschien niet gaan , ofwel dubbel betalen, mooi niet. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
k baal da'k geen geld heb endezo, maar aan de andere kant ben ik wel blij want een setlist als op fields of rock zal niet te overtreffen zijn..... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Och, ze hadden Dyer's Eve en Trapped under Ice en Battery en One niet gespeeld... |
|
wacht af wat ze in japen spelen dan ken je ook wel zien wat ze in NL gaan spelen. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Als het net zo goed word als ik laatst op tv heb gezien veel plezier dan Die gasten moeten snel weer gaan zuipen en spuiten dan maken ze misschien weer eens goede muziek. |
|
quote:Hey Tommy... guess what?! Ik kan bijna niet meer wachten... nog maar een maandje...WOOOHOOOOO FREEZE |
|
Metallica?? bestaat dat clubje nog?? Deze hasbeens kunnen beter stoppen.. Is minstens net zo sneu als rob de nijs die probeert om een jong publiek te bereiken.. Het duurde even maar James is al net zo'n zielige flapdrol geworden als Dave Mustaine.. Alleen die had het door en stopte.. En nog uitverkocht ook?? Maar goed dat ik hun fans niet beticht heb van goede smaak. Zou haast voor de grap bij de ingang kijken wat daar nog op af komt.. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 06-11-2003 11:42] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Werd Zaterdag rond half 8 sochtends gebeld (toen ik nog lekker lag te pitten)door een paar vriendenvan vorig jaar terschelling, lagen ze voor de ticketservice W00t. Dus haal voor mij idd ook maar een kaartje! Kheb nu een kaartje.. alleen het geld nog nie |
|
Metallica? Tha, tien jaar geleden was het nog relevant. Ik ga naar Gothtronic op 6 december! |
|
Ik ga wel! Laten we massaal bij frantic en st anger BOEEE roepen! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ik kom daar ook naar Metallica zien...Helemaal vanuit het domme Belgenlandje Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |