|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
sowieSo okay, dan zie ik je niet vergeet het lopende bier niet, kerel... |
|
quote: Sowieso, is duits geloof ik . Enniewee ja het lopende bier is wel een PRE "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Als ik mijn bier zie lopen doe ik het maar ff rustig aan this user is dead |
|
40 neukende euros? |
|
quote: Ja man! Metallica man!! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Gewoon nog duurder dan Justin Timberlake Wat een pure afzetterij, hoe kun je als band schaamteloos zo'n prijs vragen, dan heb je echt weinig respect voor je fans. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Dat is wat ik ook dacht "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Pff ... komen er dan 15 goede voorprogramma's ofzo? |
|
quote: Misschien wel Him Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Ik dacht meer in de richting van Di-Rect.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ik weet niet of het waar was, maar het stond op de vorige pagina.. en ja, dan zal di-rect ofzo wel meekomen ja |
|
quote: nee man, donder op man |
|
quote: Nou moet ik zeggen dat ik wel gecharmeerd van het oude werk. Opvoeding was dat. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: oh maar ik ook wel... luister hun ouwe LPs af en toe nog wel eens |
|
Misschien komen Limp Bizkit en hoe-heet-dat-andere-irritante-kut-nu-metal-bandje-ook-al-weer ? |
|
Was Fields of Rock geen 50 euro? Das 10 euro meer voor een hele zooi bekende bands meer + een veel relaxtere locatie. (Festival sfeer lijkt me veel fijner dan in een stadion staan.) this user is dead |
|
quote: was wacken niet 55 euro? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Allebei te duur, daarom ging ik voor 25 euro naar FoR this user is dead |
|
En toch ga ik! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: metallica? |
|
Ik wil ooit van mn leven metallica echt wel zien! Dus ff kijken hoe duur het is.... als het meevalt dan ben ik zeker van de partij Apocalyptica moet in het voorprogramma net als in 98/99 HEERSCH! [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 08-09-2003 20:47] LAI LAI HEI |
|
vreemd hoe er hier word gezeken over de prijs terwijl ik toch ook 44 euro neer moest tellen voor een Iron Maiden kaartje |
|
quote: Dan ben jij ziek in je hoofd Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: dat is dan ook wel weer waar... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |