|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
1 Led Zeppelin - Geen oordeel. 2 Black Sabbath - Ja 3 Kiss - hmm... geen oordeel dan maar 4 Poison - Ja 5 Judas Priest - Ja 6 Iron Maiden - Ja 7 Metallica - Ja 8 Linkin Park - Nee 9 Tool - Geen oordeel 10 Dream Theater - Ja |
|
1 Led Zeppelin - ? 2 Black Sabbath - Metal! 3 Kiss - ? 4 Poison - ? 5 Judas Priest - ? 6 Iron Maiden - Metal! 7 Metallica - Metal! 8 Linkin Park - Nu-Metal. 9 Tool - Twijfelachtig. 10 Dream Theater - Metal! this user is dead |
|
ehm, als je de muziek goed/mooi vindt, maakt 't toch geen ruk uit in welk hokje 't hoort????????? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Dus mag je geen profielwerkstukken over Metal maken? this user is dead |
|
1 Led Zeppelin - Nee 2 Black Sabbath - Ja 3 Kiss - geen oordeel 4 Poison - nooit van gehoort 5 Judas Priest - Ja 6 Iron Maiden - Ja 7 Metallica - Ja 8 Linkin Park - Nee 9 Tool - Ja 10 Dream Theater - Ja Blij? [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 14-09-2003 19:37] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
1 Led Zeppelin - nee 2 Black Sabbath - ja 3 Kiss - nee 4 Poison - ja 5 Judas Priest - ja 6 Iron Maiden - ja 7 Metallica - ja 8 Linkin Park - nee 9 Tool - nee 10 Dream Theater - ja |
|
JFrost, ik heb wat vragen. Betekenen je vraagtekens dat je de muziek nooit gehoord hebt of dat je geen oordeel hebt? Kan ik je antwoord op 8 zien als 'nee' en 9 als 'geen oordeel'? Ik ben uiteindelijk van plan om statistieken te maken van mijn polls, dus het is niet handig als mensen op verschillende manieren antwoord geven |
|
quote: Tuurlijk wel! (sorry overheen gelezen, my bad) Succes er trouwens mee! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Iedereen vind hier Black Sabbath metal, vind ik dus niet, het zijn wel de grondleggers geweest van het genre. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dankje. |
|
*Ik doe mn profielwerkstuk over vrouwen emancipatie. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
1 Led Zeppelin -nee 2 Black Sabbath - nee 3 Kiss -nee 4 Poison - nee...glamrock 5 Judas Priest ja 6 Iron Maiden ja 7 Metallica ja 8 Linkin Park nee 9 Tool nee 10 Dream Theater ja Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
1 Led Zeppelin - nee 2 Black Sabbath - ja 3 Kiss - geen oordeel 4 Poison - geen oordeel 5 Judas Priest - ja 6 Iron Maiden - ja 7 Metallica - ja 8 Linkin Park - nee 9 Tool - nee 10 Dream Theater - ja "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Dus jij bent van mening dat de grondleggers van een bepaald genre zelf niet tot het genre behoren? |
|
quote: Klinkt als een leuk onderwerp Veel succes ermee! |
|
quote: Bij de vraagtekens ken ik de band niet. Linkin Park is duidelijk "Nu-Metal" maar of dat nou Metal is ja of nee, dat is lastig. De meeste mensen die van "echte Metal" houden zeggen dat het geen Metal is omdat ze geen zwarte schapen in de familie willen natuurlijk. Maar het is wel degelijk een vorm van metal (zij het slecht ). Maak er maar "ja" van dan. Tool, is een randgeval, maar als Linkin Park een "ja" krijgt, mag Tool dat ook wel. Tool is overigens wel gewoon gaaf this user is dead |
|
Ik moet het ff vragen, jullie zijn dus allemaal van mening dat The Black Album, Load en ReLoad metal albums zijn? |
|
Jezus, profielwerkstuk over metal?? |
|
quote: Ik zeg ja. Maar je kan niet hopen dat het je lukt om eenduidigheid te krijgen over allerlei randgevallen. Dat is onbegonnen werk. this user is dead |
|
quote: Het gaat om je eigen mening Ik vind zelf dat nu-metal inderdaad geen echte metal is, maar juist omdat er zo'n discussie over gaande is, heb ik Linkin Park in het rijtje gegooid. Je had waarschijnlijk in de gaten dat er over de meeste bands in mijn rijtje nogal wordt geruzied. |
|
quote: Wil je de hoofdvraag weten? [Dit bericht is gewijzigd door Black Tulip op 14-09-2003 19:54] |
|
quote: iok noem het eerder seventies hardrock. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: |
|
quote: Ik wist van te voren al dat ik geen eenduidigheid zou krijgen, maar dat is ook niet mijn bedoeling. De achterliggende gedachte van deze poll is om te bewijzen dat de meningen over bepaalde metal bands sterk verdeeld zijn en tot nu toe lukt dit aardig |
|
quote: is Metallica net zoiets als Mütiilation omdat het met een M begint? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |